Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mahda mitään. Vaikka itselläni oli koiria, olen alkanut vihaamaan koiraihmisiå

Kouluttakaa ne hurttanne
03.11.2022 |

Joiden koirat kouluttavat turpaansa eivätkä niiden omistajat saa pidettyä niitä hiljaisina.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facts, eivät osaa taluttaa niitä myöskään....

Vierailija
2/7 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kuunnella niiden koirien huutoa, koska omistajat eivät ole osanneet niitä kouluttaa. Eläin on eläin, vaikka ne kuinka söpöjä olisivat, niin pitäkää ne kurissa ja hiljaisina, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, ja sama koskee kakaroita.

Vierailija
4/7 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt pimeän aikaan flexin kanssa ulkoiluttavat. Mahtavaa, kun koira rymyää jostain puskista suoraan eteen. Oikeasti, koiralle siinä huonommin käy, jos törmää. 

Suurin osa koiraihmisistä hoitaa homman fiksusti, mutta nämä holtittomat pellet ovat vaaraksi koiralleen ja muille ihmisille.

Vierailija
5/7 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista koirista pitäisi tehdä sianruokaa.

Vierailija
6/7 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen inhonnut joitakin, esim. sitä joka ei välittänyt yhtään, kun saksanpaimenkoiransa hyökkäsi aidan yli 2kk pentukoirani kimppuun. Suurin osa on ollut mukavia.

Vierailija
7/7 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin olen inhonnut joitakin, esim. sitä joka ei välittänyt yhtään, kun saksanpaimenkoiransa hyökkäsi aidan yli 2kk pentukoirani kimppuun. Suurin osa on ollut mukavia.

Tämä sama koira myös puri veljeäni pepusta omistajiensa kaupassa, eikä siitäkään tullut pahoitteluja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan