Miksi suurinosa miehistä on ns. pienimunaisia.
Uimahallissa, yleisissä saunoissa, urheiluhallien pesutiloissa ym. julkisissa paikoissa liikkuu vain ns. pienimunaisia miehiä. Samoin kaveriporukassani ja skulaisissani on vain pienimunaista porukkaa. Mistä tämä voi johtua ? Olen lukenut Vauva.fi:stä että tosi monella on yli 20 senttinen leka, ja kaikki alle 16 senttiset on jo pieniä, keskimitan ollessa jotain 18 senttiä. Tutkimuksiinkaan ei voi luottaa, koska nw ei kuulemma pidä paikkaansa.
Naapurin Riittakin sanoi että hän on laserskannannut kaikkien partneriensa penikset jo 80-luvulta lähtien. Pituuden mediaani ollut kuulemma 19,59 cm ja halkaisijan 6,12 cm.
Vaginaaliset orgasmin saanut vain minimissään 20/7,5 kokoisella.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Levossa mitta voi olla juuri se katkarapu. Erektiossa se paisuu moninkertaiseksi. Ei kannata löysänä arvioida. Jotkut levossa isot ei kasva juuri yhtään erektiossa.
Mulla on se katkarapu, joka paisuu moninkertaiseksi.
Niin, en häpeä "omaa katkarapuani" joka nyt ainakin avantouinnin jälkeen on sellainen, mutta tosiaan pitää myöntää että ne isot ovat isompia vaikka ne ei siitä hirveästi enää paisukaan. Mutta kyllähän tuo omakin ihan kivan kokoiseksi kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Levossa mitta voi olla juuri se katkarapu. Erektiossa se paisuu moninkertaiseksi. Ei kannata löysänä arvioida. Jotkut levossa isot ei kasva juuri yhtään erektiossa.
Näin on. Itsellä ei seisokissa kasva kuin 5cm. On löysänä jo 15cm. Ympärysmittakaan ei kasva kuin 3cm mutta kalun tilavuus yli kaksinkertastuu, eli on siten seisokissa yli kaksinkertaistunut.
Kun pukkaa melonin ulos kaikki tuntuu pieneltä,ja kyllä omakohtainen kokemus...Synnytys pilaa pilden
Pakkaa sekoittaa ns postimiehet joiden työnhaussa munan koko ei ole se kriteeri.
Aika monenlaista parin päivän huuhaatestausta ovat rekrykonsultit riemukseni keksineet mutta tämä on ainoa asia jota ei vielä ole työnhaussa mitattu.
Minulla on kohtuullinen krpä,mutta munat ovat jääneet poika-asteelle. Mutta onpa poika ja tytär tullut aikaansaatua.
Miten munat oikein mitataan? Yhden munan halkaisija vai molempien yhteismitta poikittain? Entä pituussuunta? Vai olisko Arkimedeen menetelmä tilavuudenmittaamiseen eli upotetaan munat täyteen vesilasiin ja mitataan sitten lisättävän veden määrä?
Koska munan täytyy olla pienempi kuin kana
Oliko AP:n kertomuksessa mainittu itse Rivo-Riitta?
Aloittaja ei vissiin ole seisovaa kullia nähnytkään jos väittää yleisillä paikoilla kaikilla seisovan. Ampui nyt omaan jalkaan tämä provo.
Lepotila ei korreloi juhlakunnon kanssa. Uimahallitutkimuksesi ei siis kerro kuin lepokunnosta.
Pakkohan se on olla suurin osa pieniä kun keskimitta on alle 14 cm erektiossa ja sehän on pieni jo sekin. Eli siis puolella miehistä on alle tuon ja kun mennään sellaiseen "kohtuulliseen" kokoon niin se on jotain 18 cm ja alkaa olemaan harvinaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Muuten naiset olisivat suosineet edellisten 1000 sukupolven aikana vain isomunaisia ja tässä kohtaa joka miehellä roikkuisi jo hevosen jorma maata viistämässä.
Tuo logiikka hajoaa siihen faktaan että ei ole montaa sukupolvea tässä menty missä naisilla on ollut näin paljon päätäntävaltaa kenen kanssa lisääntyy.
Toisekseen mies ei tarvitse isoa munaa lisääntyäkseen, se riittää että saa siemenet riittävän syvälle. Siitä syystä esim mikromunat ovat melko harvinaisia, niillä on ollut historiallisesti epäilemättä vaikea lisääntyä ja täten mikromunageenit ovat usein kuolleet pois geenipoolista.
Kolmannekseen, ja tämä koskee siis nykypäivää, niin kyse on seksistä ja sen määrästä verrattuna munan kokoon. On fakta että keskimääräistä isomunaisemmat sinkut saavat enemmän seksiä kuin keskimääräistä pienimunaisemmat sinkut. Iso muna tuo itsevarmuutta, pieni muna epävarmuutta (varsinkin jos sen pienestä koosta on joskus saanut kuulla). Moni pienimunainen mies ei edes vaivaudu etsimään seksiä huonojen kokemusten takia, koska moni nainen pettyy pieneen munaan.
t. 19cm
Vaikea käsittää pienimuna ajatusta,omaan värkkiin näkee peilillä suoraan sisään kun on niin avonainen. En voisi kuvitella kenenkään miehen tuntuvan isolta sisälläni..
Vierailija kirjoitti:
Vaikea käsittää pienimuna ajatusta,omaan värkkiin näkee peilillä suoraan sisään kun on niin avonainen. En voisi kuvitella kenenkään miehen tuntuvan isolta sisälläni..
Onko näin vai oletko saanut ikinä isoa? Ikä? Oletko synnyttänyt?