Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietätte pyhäinpäivää tänä vuonna?

Vierailija
03.11.2022 |

Kertokaa :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä!! Tuplaliksa!!

Vierailija
2/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutsunut silloin isäni jo etukäteen isänpäiväbrunssille, koska isänpäivänä juuri isänsä menettänyt ystäväni on kylässä ja tuntuisi puukon iskulta hänelle juhlia isänpäivää silloin

Käymme varmaan myös äitini haudalla. 

Vierailija
4/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kutsunut silloin isäni jo etukäteen isänpäiväbrunssille, koska isänpäivänä juuri isänsä menettänyt ystäväni on kylässä ja tuntuisi puukon iskulta hänelle juhlia isänpäivää silloin

No kuulostaa siltä, että ystävän kyläily vie sulta ilon juhlia elossa olevaa isääsi. Miksei ystävä voinut tulla la ja isä su?

Vierailija
5/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mulle kuuluu! Samaa sarjaa kuin jenkkien Halloweenit.

Toista ne oli irlantilaisten ruumiinvalvojaiset, kun salissa yksi toisensa jälkeen tanssitti vainajaa.

Sellaisella iloisen irkkumusiikin säestyksellä...

Mutta ei ole pyhäinpäivä Suomessa tärkeä.

Isänpäivä ja kaatuneitten päivä ovat. Ja siitä jatkumona edelleen varsinkin Itsenäisyyspäivä, 6.12.

Vierailija
6/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juhlinut mitenkään, täysin merkityksetön mulle.

Vierailija
7/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hyvää ruokaa, ripustelen ensimmäisiä jouluvaloja, katselen Netflixiä ja vähän herkuttelen. Eli lataan akkuja pitkän työmatkan jälkeen.

Vierailija
8/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mitään sen ihmeempiä viettotapoja, jotka poikkeaisivat normilauantaista. Hyvää ruokaa, juomaa ja ehkä joku hyvä leffa.

Vierailija
9/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuulostaa siltä, että ystävän kyläily vie sulta ilon juhlia elossa olevaa isääsi. Miksei ystävä voinut tulla la ja isä su?

Koska asuu kaukana ja tulee koko viikonlopuksi. EIkä tosiaan vie mitään iloa, hän itse vielä kysyi onko meillä isänpäiväsuunnitelmia, pitäisikö tulemista siirtää. Ei meillä ole niin nöpönuukaa joku päivä, ollaan läheisiä ja nähdään isäni kanssa muutenkin usein. 

Vierailija
10/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen todennäköisesti vanhemmilleni, jos vain vanhempani ovat toipuneet koronasta. No, siitä heidän sairastelusta on jo melkein viikko.

Kauankohan koronatkin kestää?

Vierailija
11/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei mitään sen ihmeempiä viettotapoja, jotka poikkeaisivat normilauantaista. Hyvää ruokaa, juomaa ja ehkä joku hyvä leffa.

Sama juttu, ei eroa normilauantaista. Jos sää sallii, niin päivällä joko ulkoillaan tai tehdään pihatöitä. Illalla ehkä lämmitetään sauna ja istutaan takan ääressä tai sitten tehdään jotain muuta.

Vierailija
12/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittelen käpyjä mummojen ikkunaan.

Vierailija
13/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.On ihan normi päivä

Vierailija
14/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekriä on vietetty jo monena vuotena. Paljon hyvää ruokaa, kynttilävalaistus, muistellaan läheisiä vainajia, viedään haudoille kynttilät. Yöksi jätetään vähän ruokaa vainajahengille pöydälle. Saunotaan, heitetään löylyt myös vainajille. 

Vierailija
15/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytän kuolleiden muistoksi kynttilän. Teen jotain vähän hienompaa illallista. Katson netflixistä jonkun leffan. 

Vierailija
16/16 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnän munan kurpitsaan.