Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua: Sinipiian pesuosan irrotus varresta, miten??

Vierailija
03.11.2022 |

Voisiko joku osaava vinkata:

Miten ihmeessä sen sinipiian lastan/kuivaimen/vaihtopään saa irti siitä varresta??
Olen nyt yli puolituntia yrittänyt painaa ja vetää ja pyörittää ja työntää, mutta ei irtoa! Pitäisi vaihtaa erilainen pesuosa nykyisen tilalle :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä voimakkaasti irti.

Vierailija
2/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jalka siihen pesuosan päälle ja nykäise varsi irti. Se löystyy muutaman kerran jälkeen sopivaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pyytämässä naapurin salskeaa urosta auttamaan

Vierailija
4/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis paineta niistä nappuloista? Vedetään vaan kovaa?

Sormenpäät jo ihan turtana kun olen yrittänyt samanaikaisesti painaa niistä kahdesta ja repiä varresta

Vierailija
5/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan jo tietenkin katsonut ohjeen valmistajan sivuilta ennen kuin tulit tänne märisemään?

Vierailija
6/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki suosiolla toinen varsi.

Vierailija
7/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta!! Jo irtosi!

Vierailija
8/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis paineta niistä nappuloista? Vedetään vaan kovaa?

Sormenpäät jo ihan turtana kun olen yrittänyt samanaikaisesti painaa niistä kahdesta ja repiä varresta

Paina kumpaakin nappulaa pohjaan 15 sekuntia niin moppi palauttaa tehdasasetukset.

Vierailija
9/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on piika tarttunut varteen kiinni :-D

Vierailija
10/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan jo tietenkin katsonut ohjeen valmistajan sivuilta ennen kuin tulit tänne märisemään?

Kyllä.

Valmistajan sivuilla EI MISSÄÄN kerrota miten osa irtoaa, näytetään vaan miten uusi osa kiinnittyy tyhjään varteen.

11/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 😂 Muuten Sinipiikaa, varsinkin sitä pientä, ei enää myydä missään. Kärkkäisellä on, mutta ei ole nätti vaaleansininen vaan tylsä harmaa. Sain ostettua käytetyn Tori.fi:stä. Kurjaa, että niin hyvä tuote lopetettu.

Vierailija
12/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden tuotteet on ihan surkeita nykyään!

Teippiharjasta ei lähde se käytetty osuus enää kerran repäisemällä vaan tarttuu kahta kauheammin liimaan ja lähtee 10:nä liuskoina jonka jälkeen kynnet on röpelöityneet ja katkenneet. Osa teipistä tarttuu vaatteisiin ja kangassohvaan, jää liimaraitoja! Olen pilannut niillä monta tekstiiliä jo.

Siniliinat haisee mätäisen pahalle kahden vuorokauden sisään, entiset lopetetut Chifonetit pysyi raikkaina ja hajuttomina yli viikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan