Alkaisitko parisuhteeseen saamattoman ihmisen kanssa?
Jos on kauhea määrä kaikkia rästiprojekteja ja tehtäviä hoitamatta, pieniä ja isoja..
Kommentit (6)
En todellakaan. Tuollainen vetämättömyys joko tarttuu tai alkaa ärsyttää koko laiskamato muutenkin. Lapsia ei voi sellaisen kanssa tehdä, joutuisi todennäköisesti itse hoitamaan kaikki asiat.
Mä oon itse sellainen saamaton ihminen. Onneksi mun mies on alkanut ja hyväksyy saamattomuuteni :D
Riippuu hiukan millä tavalla saamaton. Itselleni sopii hiukan boheemi elämäntapa jossa kaiken ei tarvitse olla järjestyksessä eikä elämä ns. valmista. Elämän keskeneräisyys on oikeastaan kumpanissa ihan suotavaa.
No itselläni on vähän vaikka mitä kesken, kun uusia ideoita ja suunnitelmia tulee koko ajan. Se kai merkitsee saako edes jotain hoidettua. Vuoden kesken ollut ompeluprojekti ei haittaa arkea, maksamattomat laskut haittaa.
No kyllä ! Miten ne vätykset osaakin hämätä ja näytellä aikaan saavaa ja osaavaa?
Harkitsen ihan vakavasti eroa, mä pärjäisin hyvin yksinkin, olenhan jo tottunut tekemään lähes kaikki hommat ok-talossa.
Olen ollut. En alkaisi uudestaan siihen rumbaan, jossa koko ajan pitää olla äiti puolisolle.