Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tv:stä tulee noin 40 kertaa hammastahna mainos jokaikinen päivä?

Vierailija
03.11.2022 |

Mielestäni tämä on hyvin outoa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko pestä hampaat tänä aamuna?!

Vierailija
2/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin toki mutta käytän vain vettä ja harjaa. Näin olen tehnyt jo yli 35 vuotta. 0 reikää tähän asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes koronarokote epäilijät nää tässä mitään outoa?

Vierailija
4/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on propagandaa! Se näytetään monta kertaa jotta idea hammastahnasta jää päähäsi. Miksi näin? Koska hammastahnassa on fluoria, ja fluorilla hallitaan väestöä!

Vierailija
5/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 hammastahna merkkiä mainostaa vuorotellen vaikka todellisuudessa niilläkin kaikilla kolmella on sama omistaja sijoitusyhtiönä. Sama kuin kokis ja Pepsi. Esittävät kilpailijoita mutta todellisuudessa blackrock ja vanguard omistaa molemmat.

Vierailija
6/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että se hammastahnayhtiö on ostanut mainostilaa tv:stä 40 kertaa päivässä.

Vierailija
7/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen vähän meitä on jotka tätä epäilevät. No nyt ainakin 2 tässä ketjussa. Katotaan löydetäänkö lisää tänne.

Vierailija
8/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meheni kanettavassa mainostetaan aina stringejä, seksikauppoja ja anustappeja?

#

Meillä seksitön liitto kun kyllästyin miehen kinuamiseen

Vierailija
9/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hammastahnamainoksia näkynyt. Katselemme mitä ilmeisimmin ihan eri tv-kanavia.

Vierailija
10/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että se hammastahnayhtiö on ostanut mainostilaa tv:stä 40 kertaa päivässä.

Niin mutta jos käytännössä 1 omistaa kaikki hammastahna merkit Suomessa miksi se nyt on niin tärkeää mainostaa sitä ihan kokoajan. Välittävätkö he niin paljon meidän hampaista?

Vierailija
11/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo määrä ei varmaan riitä, koska minä (joka katson paljon televisiota) en edes tiedä, minkä merkin mainosta ap tarkoittaa. 

Vierailija
12/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole hammastahnamainoksia näkynyt. Katselemme mitä ilmeisimmin ihan eri tv-kanavia.

Vaikka koitat kieltää asiaa niin jokainen sen voi itse kotonaan todeta että näin on! Olen samalla kannalla kuin Ap

Vierailija
13/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään ketju ylhäällä kokopäivä niin näämme onko meitä epäilijöitä paljon.

14/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselet liikaa televisiota. Siitä se johtuu. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
15/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meheni kanettavassa mainostetaan aina stringejä, seksikauppoja ja anustappeja?

#

Meillä seksitön liitto kun kyllästyin miehen kinuamiseen

Miehesi ei kyllä jää mistään paitsi jos ei sinua pane.

Vierailija
16/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka koitat kieltää asiaa niin jokainen sen voi itse kotonaan todeta että näin on! Olen samalla kannalla kuin Ap

Mitä minun nyt pitäisi kotona todeta siitä etten ole nähnyt yhtään hammastahnamainosta?

Vierailija
17/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Turhia mainoksia.

Vierailija
18/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 1 ihmettelijä paikalla. Lopetin käytön kun tuntui painostukselta jo että joka toinen mainos illalla on hammastahnoista.

Vierailija
19/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kemiallista vaikuttamista aivoihin. Esimerkiksi ihmisen pitkäaikaista muistia olisi hyvä rajoittaa muutamaan vuoteen jotta eivät muista kuinka paljon kansanedustajat heitä viilaavat linssiin vuosi toisensa perään.

Vierailija
20/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy miksi me hammaslääkärit suosittelemme käyttämään flurillista hammastahnaa on se että meille on opetettu niin. Ei meillä ole omakohtaista tutkimusta siinä taustalla. Sama kun k-rokottajilla. Väittävät turvallisiksi koska niin on käsketty ja opetettu tekemään ja todellisuushan on aivan jotain muuta.