Suunnittelen meneväni hotelliin jouluaattona ja jättämällä perheen viettämään joulua keskenään
Niin ilkeitä ovat minulle olleet että päätin yksinolon olevan parasta seuraa minulle joulunaikana. Tässä kohtaa aivan sama mitä ovat mieltä
Kommentit (9)
Hotellijoulu kuulostaa ihanalta! Voi mennä valmiiseen pöytään ja saa tehdä just mitä itse haluaa! 🥰
Tuskinpa menet ja jos menetkin olet varmasti katkera, kun muu perhe viettää joulua keskenään.
Miten on mahdollista ettei kommunikaatio pelaa sen verran että olet tuollaisen perheen jäsen vapaaehtoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Hotellijoulu kuulostaa ihanalta! Voi mennä valmiiseen pöytään ja saa tehdä just mitä itse haluaa! 🥰
Joo. Paitsi ettei siellä ole mitään tekemistä, korkeintaan selailla nettiä vaan.
Tämän voi tehdä myös hissunkissun, jos on kanttia. Silloin ei mitään välienrikkoa tarvitse pelätä. Annat vain pikkuhiljaa kaikille uusia vastuualueita. Nämä ovat vain esimerkkejä (koska en tunne sinua):
Sanot, että hankit kinkun ja teet lanttulaatikon ja riisiporkkanalaatikon ja karjalanpiirakat
Muut saavat hakea joulukuusen ja koristella sen
Muut tuovat piparit ja tortut ja tumman leivän ja lohen ja juuston, ja tekevät munavoin luonasi itse tuoduista tuotteista
Muut tuovat viinit ja mehut
Muut tuovat omat yöpymistavaransa ja tulevat niin ajoissa että itse petaavat sänkynsä (ja mahdollisten lasten sängyt) ja he tuovat myös omat suihku- ja shampoopullonsa
Hyvä sisko!!!