Pidätkö pinaattikeitosta? Syödäänkö sitä teillä usein tai koskaan?
Itse olen aivan hulluna siihen mutta taloudessa kukaan muu ei tykkää.
Kommentit (25)
En pidä. Eikä kukaan meidän perheessä pidä, joten ei syödä. Tai mies varmaan saisi alas, jos eteen laittaisi, itselläni on jotain traumoja lapsuuden pinaattikeitoista.
Eikä tämä ole edes mikään "ei syödä rehuja"-ongelma, sillä emme syö lihaa kotona, eli melkein kaikki kasvisruoka maistuu, mutta pinaattikeitto ei. Toinen yökötys on porkkanalaatikko.
Pinaattikeitto, kalapuikot ja perunat on herkkua. Laitan risottoonkin pinaattikeitto pakasteen. Sulatan sen ensin kattilan pohjalla ja alan siihen pinaattikastikkeeseen tekemään risoton. Kannattaa kokeilla. Tulee maukkaampaa.
Inhoan pinaattikeittoa, olen inhonnut ala-asteelta asti. Onneksi asun yksin, joten sitä ei meikäläisen taloudessa syödä.
Rakastan pinaattikeittoa, mieheni ei. Poikamme rakastaa sitä myös. Syödään melko usein(mies syö silloin jotain muuta).
Minä tykkään,mies ei syö ja teini syö vaikkei niin tykkää. Ei meillä sitä yleensä ole.
Pidän enemmän nokkoskeitosta, mutta pinaattikeittokin menee jos ei ole nokkosia.
Yksi eniten oksetusta aiheuttavista ruuista. Vastenmielistä mällikeittoa yäk.
Oletko varma, ettei sinulla ole raudanpuutosta? Itse aloin himoitsemaan maksaa, syy löytyi verikokeessa.
En luottaisi pätkääkään sellaiseen ihmiseen, joka ei tykkää pinaattikeitosta.
Pinaattikeitto on ok, mutten tee kotona sellaista, mitä sillä nimellä ruokaloissa tarjotaan. Voin kyllä laittaa pinaattia erilaisiin keittoihin
Meillä syödään kerran viikossa, ja aina keitettyä kananmunaa mukaan. Käytän myös muuhunkin, babypinaattia leivälle ja salaatteihin, sekä pakasteesta kastikkeeksi.
Tykkään nyt pinaattikeitosta, vaikka lapsena kuului inhokkiruokiin. Teen kotona sen mantelimaitoon. Myös muut lapsuuden inhotukset kuten maksa- ja kaalilaatikko menee nykyään alas.
Inhoan sitä. Lastentarhassa pakotettiin syömään ja ikuiset traumat jäi.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sitä. Lastentarhassa pakotettiin syömään ja ikuiset traumat jäi.
Kansakoulussa tehtiin samoin :(
Se on ihan ok. Silloin tällöin ostetaan valmiskeitot jos ei jaksa kokkailla.
En ole koskaan pitänyt. Meillä on syöty sitä ainoastaan silloin, kun kummilapseni aikoinaan oli yökylässä ja se oli hänen herkkuruokaa.
Mutta käytän kyllä pinaattia muuten ruuan laitossa.