"En halunnut nuolla sen pillua vaan nuolin sen vatsaa. Sitten se pussasi huulille ja lähdin lavalta, nainen kertoo.
Huhhuh. Melkoiset messut
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Erehdyin käymään nuorena aikuisena seksimessuilla Helsingissä kauan aikaa sitten.
Oli ensimmäinen ja myös viimeinen kerta. Päätösnumero lavalla oli shokeeraava. Puisen ison ristin varsi työnnettiin lopuksi esiintyjän pyllyyn. Yleisö oli sanaton. Äärimmäisen sairasta menoa.
Siinä vähän esimakua niille heteromiehille, jotka innolla avomielisesti ovat valmiita lavalle. Kai tuo olisi ihan ok, siinä missä heteronaiselle jonkun tuhnuisen tussun nuoleminen. Jonoon pojat!
Vierailija kirjoitti:
Mihin voin tehdä rikosilmoituksen? Meni hierojalle eikä hieroja kysynyt kirjallista suostumusta. Hieroja levitti öljyä harteilleni ja koski hartioihini ja selkääni noin puolen tunnin ajan.
Menin kouluun. Opettaja ei kysellyt suostumustani. Hän alkoi paasaamaan polynomeista ja toiseen asteen yhtälöistä. Itsemääräämisoikeuttani on rikottu.
Seksin pitäisi olla kaunis asia kahden toistaan rakastavan ihmisen välillä.
Siitä on tehty likaista, irvokasta ja rumaa.
No on tääkin aika rajua, samoilla messuilla peenis suuhun lupia kyselemättä. huh huh
Tämähän oli se tapahtuma missä pääministerimme palkittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erehdyin käymään nuorena aikuisena seksimessuilla Helsingissä kauan aikaa sitten.
Oli ensimmäinen ja myös viimeinen kerta. Päätösnumero lavalla oli shokeeraava. Puisen ison ristin varsi työnnettiin lopuksi esiintyjän pyllyyn. Yleisö oli sanaton. Äärimmäisen sairasta menoa.Siinä vähän esimakua niille heteromiehille, jotka innolla avomielisesti ovat valmiita lavalle. Kai tuo olisi ihan ok, siinä missä heteronaiselle jonkun tuhnuisen tussun nuoleminen. Jonoon pojat!
Ennemminkin meisselin heiluttaminen nenän edessä olisi sama asia. No menisinkö minä heteromies sitten lavalle miespuolisen stripparin kanssa? En koskaan. En edes kolmen promillen humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tarjoudu nousemaan lavalle riettailla messuilla, niin et joudu tekemään mitään rietasta. Seksimessujen avustaja on aika eri juttu kuin vaikka taikurin avustaja - luulisi tämän olevan itsestäänselvää. Olen ollut itse kerran seksimessuilla ja kivahan sitä esitystä oli seurailla - mutta turvallisen matkan päästä. En ikimaailmassa olisi noussut lavalle pällisteltäväksi, edes pitelemään sitä kermavaahtopurkkia.
Joo niin on ihan eri juttu. Taikurin esityksessä joutuu ehkä pitelemään jotain palloja ja katselemaan sitä esitystä lähietäisyydeltä ja seksimessuilla oletettavaa olisi, että pääsee pitelemään sitä kermavaahtopulloa ja katsomaan mahdollisesti lähietäisyydeltä seksiaktia. Enempi osallistaminen ei ole kummassakaan tapauksessa oletettavaa. Varsinkin jälkimmäisessä tapauksessa on niin paljon todellisia terveysriskejä ettei varmaan kenellekään random yleisöavustajalle tule mieleenkään, että messujärjestäjät altistaisivat asiakkaitaan sellaiselle. Käsittämätöntä, että kukaan viitsii puolustella tuollaista perseilyä.
Muuten, jos on yhtään monimutkaisempi, vaikeampi tai vaarallisempi taikuriesityskään, niin silloinkin ne yleisöstä valitut "vapaaehtoiset" ovat oikeasti etukäteen tarkoin valittuja ja harjoitelleita ammattilaisia. Ei sinne ketään kylmiltään laiteta tekemään mitään muuta kuin niitä palloja pitelemään jossain lasten esityksessä.
Myönnetään: olet oikeassa. Käännyn kannalle, että avustajan tulee tietää ennen lavalle nousuaan, mitä hän tulee sillä lavalla tekemään. Jos sitä ei kerrota automaattisesti, avustajan tulee itse älytä kysyä. Yllätyssyfilistuheroa ei tulisi joutua ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksin pitäisi olla kaunis asia kahden toistaan rakastavan ihmisen välillä.
Siitä on tehty likaista, irvokasta ja rumaa.
Ei tarvitse, seksiä voi harrastaa ihan vain koska haluaa. Ei tarvitse olla naimisissa, suhteessa tai mitään tunnesidettä toiseen. Mutta tässä tapauksessa kyse on likimain raiskauksesta, eli eri asia.
Ihan sama mikä esitys. Minut on äitinä painostettu lavalle mies missä Ville Viikinki Showssa ja taikuriesityksissä. Omilta lapsilta suoraan kysytty, etkö haluaisi äidin lavalle ja sitten esiintyjä vinkunut "että kai nyt omien lastesi iloksi"? Vähän pakko on siinä yleisön, esiintyjän ja omien lasten paineessa nousta lavalle, jos ei halua tulla täysin nolatuksi siinä hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella että tuollaisilla messuilla TURVALLISUUS otetaan huomioon paremmin.
Ties mitkä taudit (puolin jos toisin) voivat levitä suojaamattomissa kontakteissa, vastuutonta toimintaa.
Varsinkin kun riskikäyttäytyminen nostaa muutenkin tautien määrää. Koskien tuokin molempia osapuolia: kuka "ammattilainen" antaa lavalla tehdä itselleen tuollaista (ties monettako kertaa päivän/viikon/vuoden aikana) /kuka on niin hullu että lähtee tuollaiseen yleisön joukosta (miten holtitonta käytös muulloinkin elämässä ollut) --> riskit kumuloituvat.
Turvallisuutensa takaa parhaiten sillä, että vastaa kieltävästi, jos kysytään mukaan performanssiin. Eikö vain?
Lopeta jo. Häntä ei pyydetty mukaan seksiaktiin. Siitä ei kerrottu mitään.
Ihan vahingossa päätyi lavalle? Käsi ylös, kuka on päätynyt vahingossa mukaan lavaperformanssiin? Entä seksimessujen esitykseen vahingossa?
Mä just edellisellä sivulla kerroin pitkästi, kuinka päädyin tahtomattani lavalle stripparin kanssa. Vaikka noudatin etukäteen ilmoitettua koodista siitä, haluanko tanssijoilta kontaktia (kiersivät myös yleisössä välillä. Vaikka kieltäydyin ihan sanallisestikin ensin tilanteen ollessa päällä.
Ja joo, ihan itse menin, ei mua sinne väkisin viety (en kehdannut kieltäytyä enää pidempään, kun esitys oli pysähdyksissä ja salillinen ihmisiä seurasi, lähdenkö mukaan). Mutta tälleen ihmiset päätyy vahingossa lavalle.
Sama kokemus. Kaikki toimivat noin. Oli sitten kyseessä strippaus, napakymppi lennosta tempaistuna, taikuriesitys, tanssiesitys, joku "hauska" kilpailu tai mitä vaan. Näköjään jopa seksimessut. Aina yleisö odottaa ja kannustaa, kun sellaista vängätään lavalle, joka ei halua.
Itse yritin jotain ukkoa karkuun, kun polttariporukassa päädyin sen ukon hetkutusta katsomaan. Yritin pois, yleisö pysäytti ja ranteesta tämä hetkutin hinasi minut tuoliin. Siinä se veivasi itseään ja voi veljet, miten toivoin, että olisi ollut rotanloukku mukana. Ihan varmuudeksi, jos se kukkarokin olisi lähtenyt. No, ei lähtenyt, mutta karvainen p*rse sillä oli. Teki mieli leikkiä kuollutta.
Nykyään juoksen ja lujaa, jos jossain kysytään vapaaehtoista.
Niin eli se painostus voi oikeasti olla aika suurta. Ja totta kai sillä "vapaaehtoisella" silloin tulee olla jonkinlainen luotto tätä järjestäjää kohtaan ettei mitään oikeasti pahaa tapahdu, joka noin väkisin haluaa osallistaa esitykseen. Ei järjestäjä voi silloin noin vain vapautua vastuusta tilanteesta, jota itse on aktiivisesti järjestämässä.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri voi tokaista tähän: Boom boom boomeri, ota coolimmin!
Vierailija kirjoitti:
Kuten tiedät, pääministeri ei ollut paikalla eikä missään tekemisissä asian kanssa. Kuka tahansa voidaan palkita missä tahansa mistä tahansa. Palkitsen sinut nyt palstaidiotismista. Saat pronssia. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sekin tapahtui lupaa kysymättä.
Millaiset ihmiset tuollaisiin pervobileisiin lähtee?
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset tuollaisiin pervobileisiin lähtee?
WT. Instassa tuon messutapahtuman merkinnöissä ainakin oli aika epäeroottista porukkaa kävijöissä. Tatuointeja, kulmalävistyksiä ja värjättyjä tukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tarjoudu nousemaan lavalle riettailla messuilla, niin et joudu tekemään mitään rietasta. Seksimessujen avustaja on aika eri juttu kuin vaikka taikurin avustaja - luulisi tämän olevan itsestäänselvää. Olen ollut itse kerran seksimessuilla ja kivahan sitä esitystä oli seurailla - mutta turvallisen matkan päästä. En ikimaailmassa olisi noussut lavalle pällisteltäväksi, edes pitelemään sitä kermavaahtopurkkia.
Joo niin on ihan eri juttu. Taikurin esityksessä joutuu ehkä pitelemään jotain palloja ja katselemaan sitä esitystä lähietäisyydeltä ja seksimessuilla oletettavaa olisi, että pääsee pitelemään sitä kermavaahtopulloa ja katsomaan mahdollisesti lähietäisyydeltä seksiaktia. Enempi osallistaminen ei ole kummassakaan tapauksessa oletettavaa. Varsinkin jälkimmäisessä tapauksessa on niin paljon todellisia terveysriskejä ettei varmaan kenellekään random yleisöavustajalle tule mieleenkään, että messujärjestäjät altistaisivat asiakkaitaan sellaiselle. Käsittämätöntä, että kukaan viitsii puolustella tuollaista perseilyä.
Muuten, jos on yhtään monimutkaisempi, vaikeampi tai vaarallisempi taikuriesityskään, niin silloinkin ne yleisöstä valitut "vapaaehtoiset" ovat oikeasti etukäteen tarkoin valittuja ja harjoitelleita ammattilaisia. Ei sinne ketään kylmiltään laiteta tekemään mitään muuta kuin niitä palloja pitelemään jossain lasten esityksessä.
Joo, voishan se Jumppasen Reiska hämmästyä, kun tuoppi jäisi pöytään, kahleet kalautettaisiin koipiin ja pääedellä loiskautettaisiin vesipönttöön rimpuilemaan irti. Tai naapuripöydän Irmeli sahattaisiin poikki. Kaikki vaan sen takia, että kädestä raahattiin avustajaksi yleisön taputtaessa hurmiossa. Mitä sitä nyt selittämään, ettei avustajan työ vaadi jotakin muuta, kuin hatun pitämistä tai avaimen kääntämistä. Mitäs lähtivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella että tuollaisilla messuilla TURVALLISUUS otetaan huomioon paremmin.
Ties mitkä taudit (puolin jos toisin) voivat levitä suojaamattomissa kontakteissa, vastuutonta toimintaa.
Varsinkin kun riskikäyttäytyminen nostaa muutenkin tautien määrää. Koskien tuokin molempia osapuolia: kuka "ammattilainen" antaa lavalla tehdä itselleen tuollaista (ties monettako kertaa päivän/viikon/vuoden aikana) /kuka on niin hullu että lähtee tuollaiseen yleisön joukosta (miten holtitonta käytös muulloinkin elämässä ollut) --> riskit kumuloituvat.
Turvallisuutensa takaa parhaiten sillä, että vastaa kieltävästi, jos kysytään mukaan performanssiin. Eikö vain?
Lopeta jo. Häntä ei pyydetty mukaan seksiaktiin. Siitä ei kerrottu mitään.
Ihan vahingossa päätyi lavalle? Käsi ylös, kuka on päätynyt vahingossa mukaan lavaperformanssiin? Entä seksimessujen esitykseen vahingossa?
Mä just edellisellä sivulla kerroin pitkästi, kuinka päädyin tahtomattani lavalle stripparin kanssa. Vaikka noudatin etukäteen ilmoitettua koodista siitä, haluanko tanssijoilta kontaktia (kiersivät myös yleisössä välillä. Vaikka kieltäydyin ihan sanallisestikin ensin tilanteen ollessa päällä.
Ja joo, ihan itse menin, ei mua sinne väkisin viety (en kehdannut kieltäytyä enää pidempään, kun esitys oli pysähdyksissä ja salillinen ihmisiä seurasi, lähdenkö mukaan). Mutta tälleen ihmiset päätyy vahingossa lavalle.
Sama kokemus. Kaikki toimivat noin. Oli sitten kyseessä strippaus, napakymppi lennosta tempaistuna, taikuriesitys, tanssiesitys, joku "hauska" kilpailu tai mitä vaan. Näköjään jopa seksimessut. Aina yleisö odottaa ja kannustaa, kun sellaista vängätään lavalle, joka ei halua.
Itse yritin jotain ukkoa karkuun, kun polttariporukassa päädyin sen ukon hetkutusta katsomaan. Yritin pois, yleisö pysäytti ja ranteesta tämä hetkutin hinasi minut tuoliin. Siinä se veivasi itseään ja voi veljet, miten toivoin, että olisi ollut rotanloukku mukana. Ihan varmuudeksi, jos se kukkarokin olisi lähtenyt. No, ei lähtenyt, mutta karvainen p*rse sillä oli. Teki mieli leikkiä kuollutta.
Nykyään juoksen ja lujaa, jos jossain kysytään vapaaehtoista.
Niin eli se painostus voi oikeasti olla aika suurta. Ja totta kai sillä "vapaaehtoisella" silloin tulee olla jonkinlainen luotto tätä järjestäjää kohtaan ettei mitään oikeasti pahaa tapahdu, joka noin väkisin haluaa osallistaa esitykseen. Ei järjestäjä voi silloin noin vain vapautua vastuusta tilanteesta, jota itse on aktiivisesti järjestämässä.
Joo ja kun sen tilanteen avustajan kanssa voi hoitaa niin monella tapaa. Tosi ammattilainen osaa lukea vapaaehtoista ja säätää tilannetta sen mukaan, kuinka pitkälle kyseisen henkilön kanssa voi mennä. Sen sijaan, että jollain ihme olettamuksella käskee yhtäkkiä nuolla pillua.
Kaikki limakalvokontakti kyllä ehdottomasti vaatisi etukäteen yksilöidyn suostumuksen. Mun mielestä se, että otetaan riuhtomatta tukasta kiinni ja annetaan vähän parransiementä on ok ihan vaan sillä, että on katsomassa kyseisenlaista esitystä ja kävellyt pyydettäessä sinne lavalle on omin jaloin.
Eikö joku virallinen taho voisi ottaa kantaa näihin perversiomessuihin. Luulisi sosiaali- ja terveysviranomaisia, mielenterveys toimijoita tai vaikkapa kirkkoa kiinnostavan moinen toiminta.
Haloo päättäjät, tehkää asialle jotain!
Naisen pitäisi ilmeisesti olla lähtökohtaisesti myös kiinnostunut naisista, taitaa olla miesten keksimä ohjelmanumero? Vai mitä jos oletettaisi että kaikki miehet jotka tulevat lavalle ovat halukkaita imemään miesten munaa ja tulemaan väkisin suudelluksi miehen toimesta?
Eikö ole ihanaa kun ihmiset on nykyään niin seksuaalisesti vapautuneita. Kaikki on niin onnellisia. Ei traumoja, ei estoja..
Ja jos jotain on niin aina on mielialalääkkeitä, voimaantumiskursseja ja muuta terapiaa.
Kaikki voi NIIN hyvin.