Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on ihastunut nuoreen naiseen.

Vierailija
02.11.2022 |

Mieheni oli tavannut nuoren naisen firman pikkujouluissa. Eivät ole kuulemma olleet sängyssä, mutta suutelua on ollut. Käyneet yhdessä lenkeillä ja ulkona pelaamassa erilaisia pelejä.

Meillä miehen kanssa lapsia ja itse luulin että kaikki on hyvin. Me olemme miehen kanssa yli 35-v (alle 40) ja tämä nainen 25-vuotias.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii sitten tänään.

Vierailija
22/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tehnyt saman. Nykyään on tämän naisen kanssa ja heille on tulossa yhteinen lapsi. Minä taas jäin yksin (ainakin toistaiseksi).

Hyvän mielen kommentti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelun voisin antaa anteeksi, tai ylipäänsä sallia molemmille suhteessa, mutta tuo uuden parisuhteen aloittelu on jo aivan liikaa.

Vierailija
24/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö,höpö

Miksi mieheni valehtelisi tälläisestä?? Olen myös soittanut tälle naiselle ja hän käski minua keskustelemaan mieheni kanssa. Ei suostunut kertomaan mitään. Olen aivan loppu.

Ap

Miten olisi kolmenkimppa? Se voisi piristää suhdetta.

Vierailija
25/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka kyllä pettää nykyään ihan huolella 😂

Ei paljon perheet ja avioliitot merkkaa.

Ei koska nykyään halutaan aia vain parasta. Kun oma eukko tai ukko alkaa tuntua turhan nukkavierulta, aina voi löytää jonkun edustavamman henkilön rinnalleen. Nykyään ei jäädä säälistä suhteeseen ja hyvä niin!!!

Vierailija
26/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän sinä huomenna keksit ??

Vierailija
27/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos totta, typykkä ei taida haluta ryhtyä perheenäidiksi.

Tai sitten todellakin haluaa vimmaisesti äidiksi, ja otti varmaksi todetun siittäjän. Kaksvitosen biologinen kello tikittää jo lujaa.

Vierailija
28/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tehnyt saman. Nykyään on tämän naisen kanssa ja heille on tulossa yhteinen lapsi. Minä taas jäin yksin (ainakin toistaiseksi).

takaisin ylilaudalle incel

Vierailija
29/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sille nuorelle likalle saada jonkun jämät.

Vierailija
30/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva sille nuorelle likalle saada jonkun jämät.

Mitkä jämät, toihan on parasta... Tietää jo, että mihin miehestä on. Muutenkin vähän vanhemmat miehet seksikkäämpiä.

Vierailija
31/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ylpeä sellainen! :)

Vierailija
32/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jäi kiinni että on firman edustustiloissa käynyt panemassa 23 vuotiasta alaistaan jo monen kuukauden ajan. Nyt ukko vakuuttelee että on lopettanut suhteen ja se oli kauhea virhe, jostain syystä mun on vähän vaikea uskoa.

Vierailija
33/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ylpeä sellainen! :)

tarviit testoja :D loppuu toi rusinapallien rapina

Vierailija
34/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan yleistä meillä miehillä. Nimittäin minäkin olen rakastunut nuoreen tyttöön, mutta ilmeisestikin hän on eri ihminen kuin miehesi rakkauden kohde.

Vierailija
35/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Siksi en enää edes uskalla miettiä uutta suhdetta, kun petetään kuitenkin. Tiedän ettei syy ole minun tai yhteisessä elämässä vaan sellaista se nykyään vain on. Moraali on katoamassa kokonaan tästä maailmasta.

Mun ex vaimolla oli kuukausien salasuhde työpaikalla tapaamaansa äijään. Siinä vaan kävi niin, oli selitys. Että osaa ne naisetkin.

Vierailija
36/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Siksi en enää edes uskalla miettiä uutta suhdetta, kun petetään kuitenkin. Tiedän ettei syy ole minun tai yhteisessä elämässä vaan sellaista se nykyään vain on. Moraali on katoamassa kokonaan tästä maailmasta.

Mun ex vaimolla oli kuukausien salasuhde työpaikalla tapaamaansa äijään. Siinä vaan kävi niin, oli selitys. Että osaa ne naisetkin.

Yleisellä tasollahan tuo puhuikin.

Vierailija
37/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan yleistä meillä miehillä. Nimittäin minäkin olen rakastunut nuoreen tyttöön, mutta ilmeisestikin hän on eri ihminen kuin miehesi rakkauden kohde.

Niin on. Mutta onko pakko pettää? Evoluution kannalta ymmärrettävää pitää vaimoa kotona, mutta ei se siellä pysy os ei siitä pidä huolta ja kaikki energia menee nuoriin tyttöihin. Kaikista miehistä ei ole pyörittämään useampaa samaan aikaan. Teillehän tulee aina yllätyksenä vaimon ottama ero, vaikka olisitte pettäneet koko ajan...

Vierailija
38/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai he ovat olleet sängyssä.

Ihan naurettavaa edes uskoa, että mukamas vain suudeltu ja lenkkeilty. Minkä muun takia miehellä olisi suhde, kuin sen takia, että pääsee painamaan ihastuksensa kanssa?

Vierailija
39/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi säkin nuorempi mies.

Vierailija
40/79 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai he ovat olleet sängyssä.

Ihan naurettavaa edes uskoa, että mukamas vain suudeltu ja lenkkeilty. Minkä muun takia miehellä olisi suhde, kuin sen takia, että pääsee painamaan ihastuksensa kanssa?

Niinpä. Naisen kohdalla tuollainen voisi vielä pitää paikkansa, mutta jos mies pettää niin se kyllä panee mahdollisimman nopeasti...