S-etukortti. Onko liittymisvaivan arvoinen?
Oon aikaisemmin käynyt lähes aina k-kaupoissa ja mulla on k-plussakortti.
S-marketissa on kuitenkin edullisempaa. Paljonko hyötyä.s-etukortista saa? (Saako k-plussakortin tavoin "rahaa" takaisin?).
Kauhea vaiva vaan hankkia toi kortti, kun pitää tehdä s-pankkiin tili. (Nyt mulla on op:ss tili.)
Onko vaivan arvoista? Paljonko hyötyä kortista on?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kannattaa. Susta tulee S-ryhmän osakas ja sitä vastaan saat bonusta. Katson lisäksi S-mobiilista tarjoukset, Sokoksella on usein jokin tuoteryhmä -20%, saat Yhteishyvä-lehden jossa myös tarjouksia esim. oman alueesi ruokaravintoloihin.
Hyviä tarjouksia S-mobiilissa. Milloin on Prisman vaate -30%, milloin Emotionin meikit -20% jne.
Nämäkin ovat ihan kannattavia, vaikket omistaisikaan isoa perhettä ja saisi paljon bonuksia. Näin itsellä.
Plussakortilla on muuten ihan vastaavia etuja esim. CM:ssä.
No meillä 4 henkisellä perheellä sen verran hyötyä, et usein maksetaan ulkona syömiset sillä lomalla ja 12-13kg joulukinkku.
Tarkkaa summaa en tiedä, koska kortti puolisolla. 99% käydään s kaupassa, parit yksittäiset ostokset muualla.
K kauppaan meni maku yli 10 vuotta sitten, kun ostettiin tonneilla remonttitavaraa ja tulikin sitten: saitte 5e plussa etua, loput pisteet siirretty seuraavalle kuulle. Aha ok, se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se S-kortti maksa nykyään 6.9 euroa kuukaudessa.
Meidän bonukset menee näköjään näihin maksuihin...
Ei kannata liittyä. Päinvastoin. Kannattaa erota!
Et ole sitten vaihtanut ilmaiseksi uuteen sirulliseen korttiin. Se korttimaksu menee vain antiikkisista korteista, mitä käyttäjä ei ole vaihtanut uudenaikaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa bonusten vuoksi. Meillä menee kaikki bonukset rahastoon ja bonuksia tullut tässä vaiheessa vuotta n. 700€
Lisäksi kerran vuodessa toukokuussa siitä 100 euron osuusmaksusta maksetaan 12 % korkoa ja vielä isomman summan saa ns. ylijäämänpalautusta. Täällä ylijäämänpalautus on vuosittain vaihdellut 50 ja 100 euron välillä. En ole vielä koskaan nostanut rahaa vuonna 2012 avatulta S-Pankin tilillä, mutta siellä alkaa olla noin 2000 euroa kasassa. Varsinainen pankkitili minulla on Danske Bankissa.
Joka tapauksessa kun ostaa ruokaa, niin ei se S- tai K-kortin vilauttaminen kauppareissun yhteydessä pitäisi olla ylivoimasta. Sitä bonusta saa myös Elisan nettiliittymän maksuista ja erilaisista S-ketjuun kuuluvista yrityksistä kuten ABC-ravintolat. https://www.s-kanava.fi/etu/bonusta-elisan-saunalahti-liittymista/18900…
puhut yhä paskaa. YKSI on maksanut 12 euroa
Valehtelet. Osuusmaksun korko on OSUUSKAUPPAKOHTAINEN JA VALTAOSA EI MAKSA PENNIN JENIÄ OSUUSMAKSUN KORKOA.
Täällä paikallinen Osuuskauppa on aina maksanut tuon 12 % koron ja ylijäämänpalautuksen viimeisen 10 vuoden aikana. Ei Helsinki ole koko Suomi.
Yhä edelleen Puhut paskaa.. YKSI on maksanut 12 % koron. 18 muuta EIVÄT. ja ei nuo 18 muuta EIVÄT ole helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa bonusten vuoksi. Meillä menee kaikki bonukset rahastoon ja bonuksia tullut tässä vaiheessa vuotta n. 700€
Lisäksi kerran vuodessa toukokuussa siitä 100 euron osuusmaksusta maksetaan 12 % korkoa ja vielä isomman summan saa ns. ylijäämänpalautusta. Täällä ylijäämänpalautus on vuosittain vaihdellut 50 ja 100 euron välillä. En ole vielä koskaan nostanut rahaa vuonna 2012 avatulta S-Pankin tilillä, mutta siellä alkaa olla noin 2000 euroa kasassa. Varsinainen pankkitili minulla on Danske Bankissa.
Joka tapauksessa kun ostaa ruokaa, niin ei se S- tai K-kortin vilauttaminen kauppareissun yhteydessä pitäisi olla ylivoimasta. Sitä bonusta saa myös Elisan nettiliittymän maksuista ja erilaisista S-ketjuun kuuluvista yrityksistä kuten ABC-ravintolat. https://www.s-kanava.fi/etu/bonusta-elisan-saunalahti-liittymista/18900…
Valehtelet. Osuusmaksun korko on OSUUSKAUPPAKOHTAINEN JA VALTAOSA EI MAKSA PENNIN JENIÄ OSUUSMAKSUN KORKOA.
Täällä paikallinen Osuuskauppa on aina maksanut tuon 12 % koron ja ylijäämänpalautuksen viimeisen 10 vuoden aikana. Ei Helsinki ole koko Suomi.
Eikä sinun osuuskauppasi ole koko Suomi. Suurin osa osuuskaupoista ei maksa enää korkoa.
Meidän kylässä ei ole kuin S-market, joten olisi aika idioottimaista olla omistamatta vihreää korttia. Teemme kaikki ruokaostoksemme kyseisessä kaupassa ja vuoden aikana bonustilille kertyy 200-300e, joka on kahdelle Kelan rahoilla elävälle ihan mukava summa.
Yksi syy Suomesta pois muuttamiseen silloin aikoinaan oli tuo S-ryhmän ja K-ryhmän järjetön, siis aivan järjetön valta Suomessa. Kuka he*vetti oikeasti käy ruokakaupassa ja samalla ostaa vaatteensa? Kuka käy puutarhakaupassa ja samalla ostaa ruokansa? Kuka ihan tosissaan syö jossain huoltoasemalla teollisesti tuottettua pakasteruokaa ylihintaan ja maksaa ihan tuhottomia summia polttoaineesta? Samaan aikaan hehkumoidaan sitä, kuinka nyt saadaan vihreää korttia vilauttaessa booonuksia ja naristaan kun ruoka ja kaikki on niin kallista ja koti täyttyy ihmeellisestä krääsästä kun siinä ruokaostoksia tekemällä vähän shoppaillaan rojuja. En ymmärrä eikä minun kai tarvitsekaan ymmärtää. Haluan henkilökohtaisesti tehdä ruokaostokset ruokakaupassa ja vaateostokset vaatekaupassa ja molemmille maksaa kyseisestä palvelusta. Jo Suomessa asuessa en koskaan käynyt noissa hypermarketeissa, koska en todellakaan ollut heidän asiakaskuntaansa. En käyttänyt myöskään yhdenkään s-ryhmän tai k-ryhmän hotellia tai pahemmin muutakaan palvelua. Kun menen hotelliin niin haluan tasoa, en halua maksaa keskinkertaisesta Suomen hintoja. Kun menen ravintolaan, en todellakaan halua maksaa sitä hintaa suurimman osan ravintoloiden "laadusta". Onneksi ravintoloiden osalta on olemassa yksityisyrittäjiä, jotka eivät kysele jonkun kanta-asiakkuusohjelman perään. Täytyy myöntää, että alkoi elämä olemaan todella ankeaa, mutta periaatteesta en suostu maksamaan tuollaisesta duopolista.
Nykyisessä kotimaassani on asiat ja palvelut onneksi itseäni miellyttävällä tasolla ja yksityisyrittäminen on kannattavaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu - tietoisesti väärän informaation levittäminen.
Tietätämättömyys - väärän informaation levittäminen tiedon puutteen vuoksi.
Kumpaan kategoriaan loksahtaa - mitä luulet? On muuten todella rumaa huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljonko rahaa käytät s-kaupoissa. Omalta kohdalta sanoisin että ei ollut vaivan arvoista. Yksinasuvan päivittäisostoksilla bonukset jää pääsääntöisesti alle euron.
Minäkin asun yksin, bonuksia noin 5 e kuussa. Kun taas plussakortilla 5 e vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kannattaa. Susta tulee S-ryhmän osakas ja sitä vastaan saat bonusta. Katson lisäksi S-mobiilista tarjoukset, Sokoksella on usein jokin tuoteryhmä -20%, saat Yhteishyvä-lehden jossa myös tarjouksia esim. oman alueesi ruokaravintoloihin.
Hyviä tarjouksia S-mobiilissa. Milloin on Prisman vaate -30%, milloin Emotionin meikit -20% jne.
Nämäkin ovat ihan kannattavia, vaikket omistaisikaan isoa perhettä ja saisi paljon bonuksia. Näin itsellä.
Plussakortilla on muuten ihan vastaavia etuja esim. CM:ssä.
Ei ole yhtä hyviä Cittarin tarjoukset. Itse omistan molemmat kortit. Cittarilta tulee viikon voimassa olevat neljästä viiteen tuotetta, joita olet ostanut aiemminkin, esim. jogurtti tai tuoremehu josta saa muutaman kymmenen sentin alennuksen.
Minä en ole ikinä hankkinut ainuttakaan bonuskorttia. Täysin turhia yksinäiselle. Ruokaan menee n. 150 euroa kk. Paljon enemmän rahan menon suhteen on merkitystä sillä mitä koriinsa lappaa. Tuntuu hurjalta miten joku saa menemään 1000 euroa kk ruokakauppaan. Minulle riittää tarvittaessa tuo tonni koko vuodeksi. Ei ne lapsetkaan voi niin paljoa syödä. Ehkä sitten, jos on 7 lasta tai enemmän. m37
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Osta tonnilla S:stä, saat 50 € bonusta. Osta tonnilla K:sta, saat 5 € plussaa...
Juuri noin. Yksinasujana olen hyötynyt eniten S- kortista ja on kyllä k- plussakorttikin. Ensimmäisen 5e sain viime kuussa siitä.
S- bonuksia on kertynyt vuosittain satasia ja päälle ylijäämäpalautus toukokuussa. Sitä kerryttää muutkin kuin ruokaostokset eli vakuutukset ( LähiTapiola) hammaslääkäri ( Oral) ja tietysti vaate ym ostokset Sokokselta ja kaikkialta mitkä oikeuttavat bonusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se S-kortti maksa nykyään 6.9 euroa kuukaudessa.
Meidän bonukset menee näköjään näihin maksuihin...
Ei kannata liittyä. Päinvastoin. Kannattaa erota!
Et ole sitten vaihtanut ilmaiseksi uuteen sirulliseen korttiin. Se korttimaksu menee vain antiikkisista korteista, mitä käyttäjä ei ole vaihtanut uudenaikaiseen.
Häh?! Apua! Kiitos tästäkin tiedosta! Minulla on siruton s-kortti, enkä ole tiennyt että se pitäisi vaihtaa jotenkin. Onkohan mun kaikki bonukset nyt mennyt johonkin korttimaksuihin...
t. Se joka ei ole katsonut sinne s-tilille varmaankaan viiteen vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä hankkinut ainuttakaan bonuskorttia. Täysin turhia yksinäiselle. Ruokaan menee n. 150 euroa kk. Paljon enemmän rahan menon suhteen on merkitystä sillä mitä koriinsa lappaa. Tuntuu hurjalta miten joku saa menemään 1000 euroa kk ruokakauppaan. Minulle riittää tarvittaessa tuo tonni koko vuodeksi. Ei ne lapsetkaan voi niin paljoa syödä. Ehkä sitten, jos on 7 lasta tai enemmän. m37
Ei saa olla lasten kanssa kyse siitä paljonko ne syövät. Tai joo olisi varmaan jos niitä olisi tosi monta. Mutta jos nyt on sen verran lapsia mihin on varaa, niin niitä ei ole tarkoitus ruokkia vain mahdollisimman halvalla, niin että kaikki on mahdollisimman ankeaa, ja että niillä on mahdollisimman ankea lapsuus. On tarkoitus ruokkia ne monipuolisesti ja terveellisesti, totuttaa erilaisiin makuihin ja ruokakulttuureihin, opettaa kokkaamista ja leipomista, opettaa suunnittelemaan ja laittamaan ja tarjoamaan ruokaa vieraille, ja näyttää kuinka arjen keskelle järjestetään jotain ylimääräistä ja erityistä kivaa, jossa myös ruoalla on osansa.
Itsellä on vain bonuksia kerryttävä tili.Muuta en ole edes kuvitellut sille laittaa koska tuntuu olevan vähän huono secura noilla tileillä.
Kyllä ABC:lla on täällä ylivoimaisesti kalleimmat polttoaineen hinnat, täytyy olla korkeimmat bonukset, että sieltä kannattaa ostella. Monethan nostavat sieltä ostamalla sitä bonusprosenttiaan, jolloin bensan hinta tippuu bonusten maksun jälkeen samalle tasolle muiden kanssa, mutta ruokaostoksista saa sen hyödyn, kun on isompi bonusprosentti.
Muuten kaupoissa tuotteiden hinnat vaihtelevat ihan tuotekohtaisesti, yksi on halvempi yhdessä, toinen toisessa.
Hinnat vaihtelevat ihan tuotteittain. Yksi on halvempi toisessa ja toinen toisessa.