Suomessa kebab on ihan hirveää! Mitä ihmettä??
Olen nyt kotomaahan palattuani tilannut ainakin viidestä eri paikasta kebabia, ja kaikissa samaa bashgaa. Tomaattimurska käy useimmiten "kastikkeesta" ja muut mausteet saa kuvitella pienessä mielessään.
Onko nää keksineet että suomalaisilta saa helpolla rahat pois kun ei nää tiedä paremmasta?? Nyt on boikotissa joka IKINEN kebabia myyvä ravintola.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on valmiiksi leikelteyä ja tehtyä ja lämmitetään mikrossa asiakkaalle nykyisin, ennen tuli suoraan siitä tangosta vai mikä onkaa.. Siksi ennen oli parempaa.
Tuliko kunnolliset mausteet ja kastikkeet myös siitä tangosta?
Itseasiassa tuli, koska sitä sivellään kokoajan ja se rasva ynnämuu valuu kokoajan alas ja pitää makua yllä. Hyvä yritys kyl olla näsäviisas.
Laitoit itsellesi ylänuolen, nauran kippurassa täällä!
Itekki oon käkättäny täällä jo puol päivää kakat housuissa!
Minkälainen elukka se kebab on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa on kaksi hyvää paikkaa joissa myydään kunnollista. Kaikki muu on tosiaan aivan hirveää kuraa.
Kunigaskebab kantasuomalainen luottopaikka ja woti oli joskus, mitkä sun lempi mestat
Flamma on luottomesta, siellä on oikeaa kastiketta. Toinen on Limos, mutta Kuningaskebab on kyllä kieltämättä hyvä nyt kun muistutit!
Onkohan suomessa nykyisellään yhtään ainutta kebabpaikkaa joka tekisi itse sen lihamassan? Samaa mautonta tukkukamaa joka paikassa
Vierailija kirjoitti:
Onkohan suomessa nykyisellään yhtään ainutta kebabpaikkaa joka tekisi itse sen lihamassan? Samaa mautonta tukkukamaa joka paikassa
Joo aivan ala-arvoista se itse lihakin. Vielä 2000-luvun alussa kebumestoissa pyöri se tanko ja lihan maustoivat itse. Mistähän tämä nykyinen kuiva suikale edes tulee?
Vierailija kirjoitti:
Ei varmana ole. Samaa moskaa tukusta vaan, pakasteena...
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea paskaa siekin syöt.
Sitä pitää ottaa mitä saa. Ja suomessahan ei saa kuin paskaa.
Oletitko saavasi laatua kun tilaat halvimmasta ja nopeimmasta paikasta? Laatu maksaa ihan niin kuin joka asiassa
Vierailija kirjoitti:
Oletitko saavasi laatua kun tilaat halvimmasta ja nopeimmasta paikasta? Laatu maksaa ihan niin kuin joka asiassa
Kebab-ravintoloissa annoksen hintahaarukka heittää ehkä 4 euroa. Pitää vain valita ostaako kalliimpaa baskaa vai halvempaa baskaa. Vai mistä viiden tähden gurmee-kebabista sinä tilaat? Saatko aterian sieltä alle 50e kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mänkeehä hyvät immeiset syömää Savonlinnaa Uskudar Kebappii ni suatte Suome parasta kebappiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aivan ala-arvoista se itse lihakin. Vielä 2000-luvun alussa kebumestoissa pyöri se tanko ja lihan maustoivat itse. Mistähän tämä nykyinen kuiva suikale edes tulee?
ei se pyörivä tanko mitään meinaa. Se tanko tulee pakasteena tukusta
On Mäntyharjullakin kohtuuhyvät kebapit.
Itisläinen mamma käynyt tuilla äkkilähdöllä turkissa...
Olen niin samaa mieltä. Kauheeta kuraa nämä kotimaan kebabit kun vertaa vaikka Berliinissä maistamiini.
Suomessa ei varmasti saa mitään tämän tasoista missään.
Mitä ihmeellistä tuossa on? Onhan pizzatkin Suomessa aika eriliasia kuin vaikka Italiassa. Ja makkarat erilaisia kuin vaikka Ruotsissa ja Virossa.
Vierailija kirjoitti:
Itisläinen mamma käynyt tuilla äkkilähdöllä turkissa...
Kiitos kun kertoilit. Mitenkäs se mamma muuten jakselee?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa on? Onhan pizzatkin Suomessa aika eriliasia kuin vaikka Italiassa. Ja makkarat erilaisia kuin vaikka Ruotsissa ja Virossa.
Juu juu mutta kebabia vääntää joka maassa sama kansa. Makkara on aina paikallisten tekemää. Ja tuohon pizzajuttuun en edes puutu, et ole tainnut sitä edes Italiassa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei varmasti saa mitään tämän tasoista missään.
Oijoi, nyt oli asiallinen meininki!
Kunigaskebab kantasuomalainen luottopaikka ja woti oli joskus, mitkä sun lempi mestat