Heräät Muumilaaksosta,mikä on ensimmäinen asia jonka teet?
Itse etsisin kahvia, tiedän että ainakin Muumit juovat sitä.
Kommentit (55)
Ensin aamukahvit ja sitten nuuskamuikkusen kanssa piipullinen tai pari. Aamusavut on muumilaaksossa ihan normaali juttu.
Lukitsen oven. Ottaa niin aivoon, että sitä ei voida yöksi lukita.
Minä haluan sex niiden muumien kanssa
Heräät MuumilaaksoSSA, ei -laaksoSTA.
Lähden Nuuskiksen kanssa vaeltelemaan yksinäisille vuorille, jossa ihailemme maisemia ja polttelemme pilveä.
Pyytäisin Muumi-mammaa paistamaan mulle räiskäleitä vaapukkahillon kera =)
Etsin Muumimamman ja kysyn saisinko jotain ruokaa.
Menisin uimahuoneeseen etsimään esi-isiä ja ehkä Tuutikkiakin ja nautiskelemaan merimaisemasta
Vierailija kirjoitti:
Ensin aamukahvit ja sitten nuuskamuikkusen kanssa piipullinen tai pari. Aamusavut on muumilaaksossa ihan normaali juttu.
Mä kans etsisin ekana nuuskamuikkusen ja pummisin aamusavut häneltä :)
Menisin maistamaan Muumimamman piirakkaa.
Terveisin
P. Eräreikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans etsisin ekana nuuskamuikkusen ja pummisin aamusavut häneltä :)
Olisi pitänyt tarkentaa. Sitä parempaa piippu"tupakkaa". Wake and bake.
Taitaapa olla jonoa Nuuskamuikkusen telttaan pöffäyttämään kelpo aamusavut, siinä odottelen itsekin. Sitten Papan kanssa verannalle puhumaan merestä ja Mamma tuo meille rommitotit. Sen jälkeen otan pari voileipää evääksi ja käyn moikkaamassa Vilijonkkaa, hän on kaikkine neurooseineen mielenkiintoinen hahmo. Illalla saunaan ja uimaan Tuu-tikin kanssa.
Itse Muumipeikko ja Niiskuneiti ärsyttää, heitä ei tällä reissulla tule tavattua sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrista sairaalaa eli hullujen huonetta sanotaan näin meidän potilaiden kesken muumilaaksoksi jos ette ole tienneet.
Oletko itse siellä huumorintajuttomuutesi vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Lähden Nuuskiksen kanssa vaeltelemaan yksinäisille vuorille, jossa ihailemme maisemia ja polttelemme pilveä.
Noin vähän tiedät. Nuuskamuikkunen ei halua seuraa, edes sinusta.
Menisin iskemään muumipeikkoa ja haluisin nähdä niiskuneidin reaktion.
Ottaisin muumit mukaan ja lähtisimme seikkailemaan noita metsään ja vakoilemaan noidan mökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä saunaa missään?
Eipä taida olla. Pappa varmaan toki valehtelee käyneensä sellaisessa nuoruudessaan.
Ottaisin pikku myyn takaapäin.