Mun mielesta perhe on vajavainen, JOS siina on vain yksi lapsi. Oli se lapsi kumpaa sukupuolta tahansa. Kokonainen perhe tulee sitten, jos on vahintaan 2 lasta. piste.
Kommentit (27)
Meillä on yksi rakas lapsi ja toivoisimme toista. Mutta kun ei sitä näköjään saada. Sekundäärinen lapsettomuus voi sattua käsittämättömän paljon, sitä ei taida kirjoittaja tietää.
Minä toivoisin toista pienokaista niin valtavasti.
Oli provo tai tyhmä kirjoittaja, oli se todella typerästi kirjoitettu.
Kiitos pahasta mielestä.
Vierailija:
Toivon ja oletan että olet aika nuori, koska tyhmyys kuuluu monesti nuoruuteen (alle 30v.).
Lapsiakin voisi joskus ajatella, ei vain sitä oman elämän helppoutta...
Olen nro 10 täysin samaa mieltä! Perheitä on todellakin paljon muitakin kuin mies, nainen ja vähintään kaksi lasta.....
että minä koin 1-lapsisen perheemme nimenomaan vajaavaiseksi. Oikean perheen tunne tuli toisen lapsemme myötä.
Pari vuotta sitten meidän perheeseen syntyi lapsi. En tiedä syntyykö meidän perheeseen lisää lapsia. Aika näyttää.
Ap on varmaan huomionkipeä provotar. Eihän kukaan fiksu aikuinen nyt ala tosissaan vähättelemään toisten valintoja lapsimäärien suhteen.
' ' Mun mielestä perhe on vajavainen, JOS siinä on vain yksi lapsi. Oli se lapsi kumpaa sukupuolta tahansa. Kokonainen perhe tulee sitten, jos on vähintään 2 lasta. piste.' '
yhtään mitään paitsi että kasva aikuiseksi.