Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA, kuinka lopettaa imettäminen pehmeästi, kun neiti ei suostu juomaan maitoa kuin tilkkoja?

Vierailija
22.08.2008 |

Valitettavasti minulla on pakkopulla nyt lopettaa imetys:( Sain tietää kilpirauhasen liikatoiminnasta. Puolitoista viikkoa olen syönyt minimi lääkitystä ja imettänyt, nyt sitä lääkitystä pitäisi nostaa lääkärin mukaan jo tänään niin että en voi enään imettää. (oireet eivät ole loppuneet) päätin kuitenkin uhmata lääkärin sanaan ja jatkaa vielä tällä lääke määrällä odottaen ensi viikon yksityisen lääkärin mielipidettä. Nyt siis imetys pitäisi lopettaa mieluiten jo viikonlopun aikana, mutta viimeistään ensi keskiviikkoon mennessä!!!

Tyttö on nyt 7kk ja syö kyllä ruokansa hyvin 4-5 ateriaa päivässä eli siitä ei ole kyse että nälkä yllättäisi. Mutta siltikin maitoa pitäisi juoda.

Ollaan yritetty reilut kolme kuukautta opettaa pulloa ja sitten nokkamukia kaikilla eri nokkayhdistelmillä ja eri syöttäjillä. nyt kuitenkin se olisi opittava.

Mitäteen kiellänkö tissin kokonaan vai mitä?? Ajattelin, että opeteltaisiin päivällä niin etten antaisi tissiä ja jos ei heti onnistu niin illalla antaisin tai jotain........................... voi kun tämä raastaa äidin sydäntä. Aina päädytään huutokonserttiin. Haluaisin että hän ottaisi nyt maidon minulta siis mukista, koska minulta se pitää ottaa viikollakin kun isi on töissä!!

Oireet on saatava kuitenkin kuriin muuten en jaksa pientä hoitaa joten kaikki neuvot otetaan vastaan:)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta lohduttomalta ja haikealta. Koeta kestää, usko ja luota siihen, että kyyneleet kuivuu ja muutaman pv.n päästä tissin imeminen on historiaa.

Terveisin monta vähän isompaa vierottanut äiti,

Vierailija
22/27 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt pysyä taka-alalla kun tuntuu niin pahalta kun toinen joutuu huutamaan. Aamulla mies aloitti puurolla ja hyvin maistui. En antanut tissiä!

Ei ole suostunut mistään maitoa juomaan kunnolla. Aluksi maisteli ja irvisteli ja koitti tastella vastaan. Nyt huutaa jo kun näkeekin pullon tai mukin. Ollaan sekotettu maitoa ruokaan.

Mulla on rinnat kipeenä. Olen pumpannut aina kun on ollut pinkeet niin vähän pois, että helpottaa.... kauankohan joutuu pumppaamaan???

Voi kun tää olis jo ohi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä apu on äidinmaidonvastikejauheet, voi sekoittaa vaikka ruuan joukkoon. Jogurtit.

Vierailija
24/27 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo jauhe olikin hyvä vinkki kiitos. Ei mene ruoka niin velliksi maidosta. Eli kauppaan taas.

Vierailija
25/27 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Niin mulla tosiaan se lääkitys jo päällä niin en siksi sitä tissiä halua edes enää antaa.

Vierailija
26/27 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottaa huomenna, tsemppiä jatkoon. Hali ja suukottele pikku-kultaa.

Vierailija
27/27 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö otti vähän maitoa snapsilasista!!!! hih. Jotain edes.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi