Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kummilapsi ärsyttää

Vierailija
01.11.2022 |

Mies ryhtyi kummiksi , eikä minua pyydetty vaikka olemme naimisissa ja meillä on lapsia.

Lapsi täyttää nyt 6 ja mies on ollut viimeksi hänen 2-vuotis syntymäpäivillä.

Joka vuosi hän ostaa lahjan ja lähettää sen postilla tai muiden välikäsien kautta perille. Tänä vuonna sanoin, että meidän yhteiseltä tililtä ei tämän lapsen lahjaa enää makseta, kerta ei olla tekemisissä lainkaan. Mies loukkaantui, koska muiden, yhteisten kummilasten lahjat maksetaan sieltä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen suhde kummilapseensa ei sinänsä ole ap:n asia, mutta itsekin olen sitä mieltä, että lahja ostetaan tuollaisessa tilanteessa omalta, ei yhteiseltä tililtä. Ap ei ole lapsen kummi.

Ei tulisi itselläni mieleenkään ostaa oman kummilapseni lahjoja yhteiseltä tililtä, kuten ei muidenkaan minun läheisteni lahjoja.

Itselläni ei tulisi mieleenikään olla mustasukkainen jonkun LAPSEN lahjoista.

No tässä taisi olla kyse rahasta. Pariskunnan yhteinen raha, jonka mies käyttää oman kummilapsen lahjaan. Ei ole siis naisen asia.

Really? Tuskin nyt mistään satasista puhutaan?

Ei tiedä. Kaikki kallistuu, joten jollain ei välttämättä ole edes laittaa kovasti ylimääräistä

Vierailija
22/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ap ja voin sanoa, että mies ei olisi oikein yksin halunnut edes pestiin ruveta. Näkeehän sen, kun eivät edes tapaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rahat on yhteiset. Voi ostaa vaatteitakin itselleen yhteisistä rahoista

Vierailija
24/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ostan tililtä jatkossa lahjat myös ystävilleni