Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei pysty luottamaan vastakkaiseen sukupuoleen?

Vierailija
01.11.2022 |

Nainen petti.
En luota yhteenkään naiseen.
Mies on onnellisin sinkkuna.

SILTI! Naiset väittävät, että mies ei voi olla onnellisempi ilman naista. Ja, että naisiin tulisi luottaa.

Minun kohdallani naiset eivät ole tehneet mitään ansaitakseen luottamusta. Ja tuo pettäminen on niin iso juttu, että siitä ei naiset nouse.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kokemukseni ovat erilaisia kuin ap:llä sikäli, että minua ei ole tietääkseni petetty. En kuitenkaan luota miehiin tippaakaan, suorastaan pelkään heitä. Epäilen tämän olevan peräisin nuoruuden traumoista.

Vierailija
2/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Kokemukseni ovat erilaisia kuin ap:llä sikäli, että minua ei ole tietääkseni petetty. En kuitenkaan luota miehiin tippaakaan, suorastaan pelkään heitä. Epäilen tämän olevan peräisin nuoruuden traumoista.

Itselläni ei ole pelkoa. Mutta tavallaan "pelkoa" naisiin. Tuo, että kun ei ole luottamusta, niin silloin korostuu se, että toinen voi tehdä mitä tahansa... Harvemmin naiset uhkailee keittiöveitsillä, mutta se ajatus siitä leijailee kuitenkin ilmassa mahdollisuutena. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on tähän mennessä jokaisessa parisuhteessa nainen pettänyt ja käyttänyt luottamusta hyväkseen satuttaakseen mahdollisimman paljon niin hankala se on naisiin luottaa kun kaikki kokemukset naisista on tuommoisia

Vierailija
4/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään naisia, miesten kanssa on turvallisempi olo. 

Vierailija
5/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole pelkoa. Mutta tavallaan "pelkoa" naisiin. Tuo, että kun ei ole luottamusta, niin silloin korostuu se, että toinen voi tehdä mitä tahansa... Harvemmin naiset uhkailee keittiöveitsillä, mutta se ajatus siitä leijailee kuitenkin ilmassa mahdollisuutena. AP

Itse en osaa selittää sitä pelkoa, se on hyvin mystistä ja irrationaalista laatua. Pelkään vain, että miehet haluavat minulle jotain pahaa. Mitä se voisi olla, en välttämättä edes tiedä. Tämä pelko on siis peräisin jostain teinivuosilta, jolloin koin melko rajua koulukiusaamista. Tähän liittyy paljon nöyryytyksen ja häpeän tunteita. Nolottaa sekin, että aikuisena pelkään miehiä samalla tavalla kuin teininä pelkäsin samanikäisiä poikia.

Tästä ei ole helppo puhua, mutta hyvä jos pystyy jakamaan ajatuksiaan edes näin anonyyminä.

- tuo jolle vastasit

Vierailija
6/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty luottamaan miehiin, enkä oikeastaan halua olla miesten kanssa missään tekemisissä. Toki myös pelkään miehiä. Mutta eihän miesten tarvitse pelätä naisia, mutta naisilla on syytä pelätä miehiä. Miehillä kyse lienee pelon sijaan naisvihasta.

Kyllä nainenkin voi miehen tappaa vaikka puukolla ja niitäkin tapauksia on todella paljon ja eikös vähän aika sitten ollu lehdissäkin juttuja parisuhde väkivallasta kuinka miehet joutuvat kärsimään mutta mies ei siittä ilmotan mihinkään kun ei siitä ilmotuksesta ole mitään apua kun kaikki avut on kohdistettu naisille ja missään ei uskota että mies voi olla uhri

Vierailija
7/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta siis panna toisia miehiä ihan heterona.

Vierailija
8/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota naisiin, varsinkaan luettuani tätä palstaa.

Vierailija
9/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä tavalla en kyllä luota, että jos alkaa ihan älyttömästi kehuja tulemaan niin ohitan ne kyllä vähän olankohauksella. Joskus kun ollut niin naivi että sellainen toisen narsistimainen ylistely ja kehuminen meni läpi kuin häkä ja olin aivan lääpälläni, sitten paljastui totuus.

Vierailija
10/10 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeastaan haluaisin jatkaa keskustelua aiheesta, luottamuksesta yleensäkin sekä siitä tunteesta, että omassa mielessä tulee leimanneeksi kokonaisen ihmisryhmän "epäluotettavaksi". Että mitähän kaikkea tässä voikaan olla takana. Itse ainakin kärsin tästä asiasta, koska haluaisin pystyä luottamaan.

Näistä muutamista viesteistä on tullut vaikutelma, että keskustelu voisi hyvinkin pysyä asiallisena.

1/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän