Kaverisovelluksessa puolta nuoremmat pyytävät kaveriksi
Olen nelikymppinen nainen ja liityin erääseen kaverisovellukseen saadakseni uusia naispuoleisia tuttavuuksia/kavereita. Nyt jo kolme minua puolta nuorempaa naista on laittanut kaveripyynnön. Nuoret ovat ihan kivoja, mutta ihmettelen vain, miksi he haluaisivat tutustua ihmiseen, joka voisi olla heidän äitinsä. Kellään ideoita?
Kommentit (7)
Ehkä he ovat avarakatseisia ja heidän mielestään ikäero ei ole este ystävyydelle
Luultavasti tuollaisessa sovelluksessa on muutenkin nuorta porukkaa
Ei tietoa. Osa kai ajattelee ettei kaverina iällä ole aina väliä. Jotkut varmaan vahingossa hyväksyvät kuten fb:ssä. Ei tarvitse ottaa kaveriksi. Ellei sitten ole joku ryöstöjengi tai hyötyä etsivät. Jotkut miehet esiintyvät naisten kuvilla udellen asioita. Osa voi olla ulkomaalaisia jotka tekevät huijauksia.
Yksi minun parhaista ystävistäni on tasan 20 vuotta vanhempi. Tutustuimme 15 v. sitten, kun muutin hänen naapuriinsa, ja vaikka hän muutti parin kilometrin päähän monta vuotta sitten, olemme edelleen melkein päivittäin yhteyksissä. Minä olen 41 v. ja hän 61 v.
Ymmärrän kyllä, jos tutustuu ns. luonnollista kautta eri-ikäisen kanssa. Itsellänikin on kymmenen vuotta vanhempi kaveri, jonka kanssa synkkaa hyvin. Sovelluksen kautta tämä lähinnä ihmetyttää.
Ap
Mulla on oman tyttäreni ikäinen ystävä. Ei tosin minkään kaverisovelluksen kautta. Jotkut ihmiset ovat "ikäistään vanhempia" eivätkä koe kuuluvansa samaan porukkaan oman ikäistensä kanssa. Joillain voi olla myös tarvetta ihmiselle, jolla on enemmän elämänkokemusta ja ehkä järkeäkin. Kaivataan ehkä eräänlaista äitihahmoa.