Aamulypsy ei enää suosituin
Eikä mikään ihme. Ei vaan pysty kuunnella. Ihan liikaa mainoksia. Välillä pelkkää mainosta saa kuunnella jos ajaa autolla kauppaan. Ja kolme juontajaa ei toimi. Kaikki haluaa sanoa jotain ja jutut on päälle puhumista eikä etene. Joku keskeyttää kun haluaa väliin sanoa muka jotain tärkeää.
Jaajo ja Petra oli hyvä kaksikko. Sitten tuli kolmanneksi Perälä ja alkoi alamäki.
Kommentit (33)
Paljon melua tyhjästä. En jaksa kuunnella hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Pervoja jauttuja siellä on
Ihan hauskoja
.
Mutta miksi kun kerron samanlaisia firman naisille
niin oon saanut pervon maineen
ja kaikki vihaa?
Navanalusjutut eivät ole enää nykyaikaa. Vanhanaikaisia kääkkiä juttujen perusteella.
Kuka todella pystyy kuuntelemaan mokomaa sontaa?? Täytyy todella olla kyllästynyt elämäänsä jos tuollainen sonta naurattaa aikuista ihmistä.
Huudettuja mainoksia ja lapsellista puhetta vuorotellen. Siinä ohjelman juoni! Tehty alakoululaisille, heillekin varmaan liian tyhmää.
Epäselvää mikä on kohderyhmä, kenelle tällaiset jutut on 2020-luvulla tarkoitettu??
Harmi kun olen missannut kaikki ihanat aamuradio-ohjelmat.
Ei muuta, mutta kun pitää käydä juuri siihen aikaan töissä.
Nyt se loppui! Surkeaa, miten aamun tunnin työmatka nyt sujuu..?
Tuossa viikolla kuuntelin taas, kun Jaajo, Anni ja Peris olivat aamussa ja olipa hersyvä ohjelma.
Kyllä tuo kolmikko oli se paras.
Yksi asia mitä olen vuosia ihmetellyt on se, että lähes kaikki naiset inhoavat Annia. Mikä siinä on?
Onhan esim. Jaajon jutut siistiytyneet paljon lasten ja iän myötä.
Oliko tänään loppuitkut? vai mitä kuraa?
Oon yrittänyt kuunnella radiokanavia, jotta löytäisin uutta musaa. En vaan jaksa kuunnella sitä päiväkotitason hassuttelua.
Mahtaako toimittajat itse jaksaa kuunnella vastaavaa joutavaa skeidaa?
Kuuntelen ajankohtaisblogeja jos haluan kuunnella puhetta. Musakanavalta kaipaisin musaa. En länkytystä.
Voi kuulkaa, kun 80 luvulla oli Jouko Blomberg radiossa, Jouko toivotti arkiaamuisin " hyvää huomenta kaikille tasapuolisesti".
Mukava rauhoittava ääni. Töihin menossa autolla.
Olin kotona pienen hetken työttömänä alkusyksystä 2006. Anni ja Jaajo olivat perjantaina eetterissä perätysten ja ehkä n tunnin yhdessä.
Kanava vissiin huomasi heidän kemiansa ja Aamulypsy alkoi syksyllä 2006. Aamulypsy -nimi tuli yleisöäänestyksen perusteella
Alussa oikeasti ne jutut olivat tosi hauskoja oli mukana naureskella töissä.
Pervoja jauttuja siellä on
Ihan hauskoja
.
Mutta miksi kun kerron samanlaisia firman naisille
niin oon saanut pervon maineen
ja kaikki vihaa?