Kannattaako ostaa puheluita varten nappikuulokkeet?
Meinaan, ärsyttääkö puheluihin vastaaminen silloin vähemmän, kun ei tarvitse keskeyttää kaikkea mitä olit tekemässä?
Kommentit (7)
Langattomia nappeja siis tarkoitan, langalliset ovat niin epäkäytännölliset että eivät hirveästi auta...
Onhan ne kätevät, tosin enimmäkseen mä kuuntelen napeilla äänikirjoja. Jokin verran käytän myös etätöissä tietokoneen kanssa äänilaitteena Teams-palavereissa.
Ja eihän ne pysy tallessa, ellet aina laita niitä takaisin latauskoteloon. Ja välillä on toki se latauskotelokin hukassa. Mutta niin ne menee hukkaan langallisetkin napit helposti.
Minulla ei tuota ongelmaa.Sitkeästi pidän kinni vanhasta samsung puhelin.Johon ei voi ottaa vastaan edes kuva viestejä. Joten siihen puhelin kätketyy ääretön rauha.Puhelin ei todellakan soi, ei häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei tuota ongelmaa.Sitkeästi pidän kinni vanhasta samsung puhelin.Johon ei voi ottaa vastaan edes kuva viestejä. Joten siihen puhelin kätketyy ääretön rauha.Puhelin ei todellakan soi, ei häiritse.
Miksi sitten ylipäätään tulit sössöttämään tähän ketjuun?
Mulla on Apple AirPods Pro nappikuulokkeet enkä enää tulisi toimeen ilman niitä. Voin puhua puhelimessa ja samalla touhuta muuta, kuunnella musiikkia lenkillä ja työmatkoilla voittamaton ominaisuus on noise cancellation - ei häiritse muitten ihmisten äänet vaan voi vetäytyä omaan kuplaan.
Ja miten ihmeessä ne napit saadaan pysymään tallessa...