Miksi Jarkko Tontti on niin katkera?
Vai onko kyse huumorista, jota en ymmärrä? Aina tuntuu olevan pilkkaamassa muita ihmisiä. Uusin kirjansa oli nolottavaa luettavaa, äärettömän huono. Mutta oliko se vitsi?
Kommentit (8)
se on tosi huono kirjailija ainakin. en halua olla tekemisissä hänen uusimman tekeleensä kanssa. niin turha tapaus kirjailijana, että outoa, että joku edes nostaa hänet esiin. nyrkkipajaosastoa
Vierailija kirjoitti:
se on tosi huono kirjailija ainakin. en halua olla tekemisissä hänen uusimman tekeleensä kanssa. niin turha tapaus kirjailijana, että outoa, että joku edes nostaa hänet esiin. nyrkkipajaosastoa
Olet oikeassa. Itse olen esseistä yleensä kiinnostunut ja ajattelin tuon kirjan esittelystä, että Tontti olisi kehittynyt kirjoittajana. Ei ollut. Mutta joo, ei tästä kannata enempää keskustella. Pahoittelen aloitustani.
Kirjaa ei sitten kannata lukea, vai?
Ihan mahtavaa että aaveella keskustellaan esseekokoelmasta!
Enkä ole lukenut kyseistä teosta, kunhan sivusta huutelen.
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole lukenut kyseistä teosta, kunhan sivusta huutelen.
Kohta täällä on Jarkko Tontti OFFICAL -ketju, johon tulee kuusituhatta kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole lukenut kyseistä teosta, kunhan sivusta huutelen.Kohta täällä on Jarkko Tontti OFFICAL -ketju, johon tulee kuusituhatta kommenttia.
Onko Tontti itse hakemassa täältä mainostilaa 🤣
Onko täällä muita, jotka olisivat lukeneet tuon Tontin viimeisen, ns. esseekirjan? Oliko se huono provosointiyritys vai pelkästään hölmö?