Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä tupakoija, joka haluaisit lopettaa, oletko kokeillut lääkkeitä tai muita tuotteita lopettamisen tueksi?

Vierailija
31.10.2022 |

Mitä näitä nyt on, zyban, nicorette jne? Oletko kokeillut ja todennut ettei niistä ollut apua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Champixilla onnistuin lopettamaan.

Vierailija
2/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarit, nenäsumut, suusumut, purkat, pastillit noista nikotiinipitoisista menny läpi.

Champix ja xyban myös..

Stumppaa tähän -kirja.

Olen hyvä lopettamaan ja aina laadun samaan koukkuun; kyl mä tän yhen voin polttaa ja siitä se aina lähtee..

Tarvis taas lukee tuo kirja.. Edukkain ja toimivin kun ei anna itselleen siimaa.. Nyt meen kuitenki tupakille, josko sit huomenna..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nikotiinipusseja. Esim. Zonnic. Kuin nuuskaa, mutta ilman tupakkaa. Saa normikaupasta.

Vierailija
4/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tupakoi. Moni ystäväni tupakoi.Kun he kokeilivat käsikauppa lääkeitä epäonistuivat aina, Siis purkat,sumuteet ymm.Kunnes pyysivät reseptilääkkeet terveysasema,joku työpaikka lääkäri ja hammaslääkäri. sanoivat 3 kk piti lääke syödä,kuri siis loppun..Alussa ottivat lääke ja sai tupakoida. Kun tupakka jäi pois. Pääsivät irti nikotiini riipuvuus sv-lääkellä.

Vierailija
5/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo koskaan tullut halua lopettaa.

Vierailija
6/8 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika metka juttu tuo Champix. Hommasin kuurin, aloin ottaa lääkettä ohjeen mukaan ja päätin lopetuspäivän, kuten ohjeissa sanotaan. Vielä lopetuspäivää edeltäneenä iltana istuin ulkona tupakilla ja mietin, että noniin, siinä meni satanen kun ei tunnu missään. Lopetuspäivän aamuna olin vielä lähdössä sauhuille, mutta enpä mennytkään, ajattelin, että katsotaan nyt miten kauan jaksan. Tuosta aamusta tuli syyskuussa kuluneeksi 9 vuotta eikä minulle ole koko aikana tullut pienintäkään mielitekoa pistää tupakaksi.

Vierailija
7/8 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin heittämällä viimeisen askin roskiin, taskussa oli kyllä nicorettea mutta eipä sitä tullut käytettyä. Loppujen lopuksi noilla tuotteilla ei ole mitään merkitystä, lopettaminen tehdään oman pään sisällä. Tiedän muutaman muunkin jotka ovat lopettameet samalla tavalla. Ne jotka obat myöhemmin palanneet tupakoimaan, olivat noiden korvaajien käyttäjiä. Niillä vain pitkitetään lopettamista. Nyt on parikymmentä vuotta tuosta päätöksestä.

Vierailija
8/8 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ostin Haaparannasta 10mg:n nikotiinipusseja. Sellaisen kun pistää huuleen, niin ei tee tupakkaa mieli moneen tuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi