Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro pieleen menneestä työpaikkaromanssistasi

Vierailija
31.10.2022 |

Niin, kysymys otsikossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero oli 12 vuotta. Peterin vanhemmat puuttuivat ja se siitä. 

Vierailija
2/10 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispomo alkoi ahdistelemaan. Lähetti toosastaan kuvia päivittäin. En lämmennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On off -menoa jo 7 vuotta, mies vanhempi ja parin viimeisen vuoden aikana alkanut pappautumaan. Yritän ottaa hiljalleen etäisyyttä, eiköhän mies sitten vaihda minut lennosta toiseen kuten on tehnyt jo pari kertaa aiemmin.

Vierailija
4/10 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaattinen kokemus. 

Olin nuori ja vielä aika hajalla "edellisestä" elämästä ja muuttanut toiselle paikkakunnalle. 

Tein töitä kuin hullu, aivan suorituskeskeisesti koska halusin niin paljon pärjätä ja olla hyvä tekijä. Tein paljon ylityötunteja ja olin aivan liian sinisilmäinen monessakin asiassa. 

Sitten jonakin päivänä oman työkohteeni mestari, jonka kanssa olin tehnyt paljon töitä yhdessä alkoi lähentymään. Olin yksinäinen, joten olin aika otettu huomiosta vaikka se vähän vaikutti oudolta ajoittain. 

En oikein osannut kohdata asiaa, hän saattoi ohimennen kosketella mutta en pitänyt sellaista minään. 

Lopulta laitteli viestejä ja hiljalleen ihastuin häneen. Tämä ihminen oli minua varmaan 15 vuotta vanhempi perheellinen mies, joka oli juuri eroamassa. Alkoi olemaan hyvin tuttavallinen ja kohta hän kävi luonani viikonloppuisin juomassa viiniä kanssani. 

Se oli sairasta ja siitä tuli aivan kamala tilanne. Olin liian vietävissä ja edelleenkin häpeän tuota kaikkea. 

Vaikka tunsin tietynlaista epämukavuutta niin en uskaltanut asiasta puhua pomolleni, sillä olin niin nuori ja halusin pitää työpaikkani. Sitten menin mukaan tuohon hölmöyteen ja vielä rakastuinkin hetkellisesti.

No tulihan siitä draamaa. Onneksi se on kuitenkin ohi. Yritti monia muitakin nuoria naisia jälkeeni, tulivat keskustelemaan minulle hlökohtaisesti. Nykyään näen vain vihaa koko ihmistä kohtaan, se oli pelkkää hyväksikäyttöä ja itse siinä asemassa nielin kaiken. 

Edelleen voin pahoin kun tulee flashbackeja tästä tapauksesta. 

Vierailija
5/10 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverimies tarrasi penikseeni kiinni ja työnsi sen suuhunsa.

Vierailija
6/10 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva pirtsakka siivoja. Pomo yllätti varastossa, kun olimme sekstailemassa hyllyjen välissä. Hänelle tuli lähtö, kun oli siivousfirman työntekijä. Minulle varoitus.

Vierailija
7/10 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin kanssa ihastuttiin ja rakastuttiin. Kumpikin onnettomissa liitoissa. Erottiin ja ajateltiin että voidaan olla yhdessä. Eihän siitä mitään tullut. Tosi pitkään yritettiin väkisin saada juttua toimimaan, kun sen vuoksi oli uhrattu niin paljon. On-offailua, draamaa ja repiviä riitoja jatkui pitkään. Se uuvutti meidät molemmat aivan totaalisesti. Tämä työpaikkaromanssi aiheutti aika monta sairaslomaa, huonosti hoidettua työtehtävää ja todella monta särkynyttä sydäntä, omani niin monta kertaa etten pysynyt laskuissa millään mukana.

Edelleen ollaan samassa työpaikassa, mutta ei se mukavaa ole. Olen viimeisestä erosta asti harkinnut työpaikan vaihtoa, mutta olen edelleen niin uupunut tuosta suhteesta, etten jaksa.

Vierailija
8/10 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa yritettiin nurkalla hoitaa hommat, housut nilkkoihin ja seinää vasten. Ei tullut pakkasessa touhusta mitään, kävi vaan huulilla. Sitä ennen nainen sai baarin pöydässä orkun kun vierekkäin istuimme ja hoitelin vaivihkaa. Lupasi kyllä antaa myöhemmin vaikka töissä, mutta jouduin vaihtamaan eripaikkakunnalle töihin niin jäi haave tasolle.

Vierailija
9/10 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli komea kuin karkki mutta tyhmä kuin saapas. Jäi lyhyeen, oli pettynyt.

Vierailija
10/10 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispomo alkoi ahdistelemaan. Lähetti toosastaan kuvia päivittäin. En lämmennyt.

Naiset tosiaan voi käyttäyä melko miesmäisesti lähettelemällä kuvia värkistään ja tisseistään, mutta eihän sitä kukaan usko.