Nokkavat lapset
Mistä nuo nykyajan nokkavat lapset tulevat? Siis sellaiset, jotka väittävät kaikkeen vastaan, jotka eivät kunnioita mitään eikä varsinkaan muita ihmisiä ja jotka sanovat kaikkeen vain, että ei kiinnosta. Miten joku kasvaa tuollaiseksi?
Ei tuo ihmistyyppi sentään mitään valtavirtaa onneksi ole. Mutta joissain piireissä turhan yleistä käytöstä.
Kommentit (5)
Lapsi kasvaa sellaiseksi kuin hänet kasvatetaan. Kyllä se oppi kotoa tulee ja aika monet asiat opitaan myös ruuduilta. Jos kotona ei ole millään mitään väliä, se näkyy.
Mä olen sitä mieltä että on olemassa äärimmäisen negatiivisia lapsia... ihan syntymästä saakka.
Päiväkodeissa uskomattoman huonokäytöksisiä lapsia. Ei mitään kunnioitusta aikuisia kohtaan; haukutaan, nimitellään, ei totella mitään. Lyödään ja potkitaan. Komennellaan aikuisia, suututaan, kun joutuvat siivoamaan esim. lelunsa pois. Kauhistuttaa, kun nämä kullanmurut aikuistuvat. Minkälainen Suomi tulee olemaan, kun nämä kaikesta pahastuvat, itsekkäät ipanat ovat työelämässä?
Olen entinen koulun työntekijä. Otin pestin vastaan ajatuksena tukea ja tuottaa tähän maahan täysjärkisiä kansalaisia, toiset huomioon ottavia ja edes jotenkin korrektisti käyttäytyviä ja koulunsa kunnialla suorittavia. Huomasin kauhukseni oitis, että jo 1-luokalla ollaan kaikkea muuta kuin lapsia, joita silloin todellakin vielä ollaan. Haistatellaan, kiroillaan, kieroillaan, valehdellaan, räitään ja ollaan kuin oltaisi ensimmäistä kertaa häkin ulkopuolella kävelemässä. Onko tämä kotikasvatuksen tulos. Käsittääkseni 1-luokkalainen ei vielä pitäisi olla noin täystietoinen miten käyttäydydään mahdollisimmän järkyttävästi. Pestini jäi omasta pyynnöstäni lyhyeksi - ONNEKSENI NÄIN!