Mitä suklaata annatte jouluna lahjaksi?
Kommentit (28)
Fazerin käsintehtyjä. Ovat riittävän upeita todelliselle suklaanystävälle lahjaksi annettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin käsintehtyjä. Ovat riittävän upeita todelliselle suklaanystävälle lahjaksi annettavaksi.
Mutta ne on huonoja. Miksi ostaa helkatin kallista ja pahaa?
Ykkösenä vihreitä kuulia ja Fazerin Klassikot on ihan älyttömän hyvä kattaus mun suosikkeja, nam! Eli ostan yleensä lahjaksi sellaisia, mitä itsekin haluaisin itselleni tuotavaksi.
En mitään.Olen joulun yksin ja en joulua laita.Normaali vikonloppu tai pyhäpäivät jouluni on.Itselleni en osta mitään missä sokeria. Koska sokeri arvoni koholla ja en halua sokeri tautia.Kun sanon jossain ei kitos mkealla,pitäisi ymärtä tarkoitaa sitä.En tarvitse jatkoa normaali painoisena: Ota nyt ei tämä lihota, itseäni kokaamilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Pandan ananaskonvehteja
Minäkin annan näitä + Talvikonvehteja, en muista kenen tekemiä ne on mutta rasiassa on Koiramäki aiheinen kuvitus
Jonkun pienen suklaapuodin käsintehtyjä suklaita lajitelma.
En mitään. On karmeaa, kun suklaalaatikoita on saatu kilotolkulla. Olemme lopettaneet sisarusten/kavereiden lahjominen jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ykkösenä vihreitä kuulia ja Fazerin Klassikot on ihan älyttömän hyvä kattaus mun suosikkeja, nam! Eli ostan yleensä lahjaksi sellaisia, mitä itsekin haluaisin itselleni tuotavaksi.
Kysyttiin suklaata. Vihreät kuulat ei ole suklaata.
Parhaalle ystävälle Lindtin Champs Elysees- konvehteja. Hänen mielestään parasta suklaata, mitä on maistanut.
taidan antaa suklaarahat punaiselle ristille
Itse en haluaisi antaa lahjoa ja enkä saada, koska yleensä huonompaa saan mitä itse annan
Vähän saajan mukaan. Katselen aina olisiko jotain uutta tai erilaista.
Itselleni ostan juhlapöydän konvehteja. Tulee lapsuuden joulut niistä mieleen.
lindt on hyvä, varsinkin ne erimakuiset suklaapallot. Niistä kiva sekoitus nättiin pussiin.
Itse tykkään vain wienernougatista ja mozartin kuulista, joten varmaan niitä.