Hyvästit seksityölle
"Sonja oli vain 18-vuotias aloittaessaan seksityön. Alkuun ihailu ja helppo raha huumasivat, mutta nyt hän ajattelee maksaneensa siitä liian kovan hinnan: Rahoilla ei tee mitään, jos mieli on rikki.
KUN Sonja aloitti seksityön vuonna 2012, hän ei tuntenut ketään kollegaa. Seksityö oli jotain, mitä hän oli nähnyt lähinnä elokuvissa.
En yhtään tiennyt tai osannut kuvitella, millaista seksityö oikeassa elämässä on. Se oli kutkuttava tunne. Seksityö tuntui eräänlaiselta mystiseltä ja kielletyltä hedelmältä.
......
Esileikin jälkeen Sonja puki asiakkaalle kondomin ja antoi tämän aloittaa yhdynnän. Tovin kuluttua asiakas alkoi ääntelystä päätellen lähestyä orgasmia. Silloin mies vetäisi peniksensä ulos, ja Sonja tajusi vasta liian myöhään, mitä oli tapahtunut.
Asiakas oli vetäissyt kondomin salaa pois ja lauennut hänen sisäänsä.
Pahinta tässä oli se, että mies vastasi järkyttyneeseen katseeseeni tyynen rauhallisesti sanomalla: Mun vain niin teki mieli. Ajatus nuoren, kauniin ja tiukan naisen siementämisestä tuntui niin kiihottavalta."
Kommentit (49)
Seksityöstä tienaa hyvin. Yhden kanssa juttelin niin se tienasin 80 000 euroa vuodessa. Oli tehnyt sitä jo 6 vuotta, ostanut omakotitalon velattomasti.
Sanon vaan kirjoitti:
Eikö naiset katso lainkaan kun mies työntyy sisään että onko se kumipaikalla. Tuossakin kokemattomuus kostautui.
Jos mies työntyy takaapäin, hän voi nopeasti napata kondomin pois päältä ilman että nainen huomaa. Mies voi myös kynsäistä kondomin puhki päästä, jolloin saa lastin sisään.😁
321 kirjoitti:
Seksityöstä tienaa hyvin. Yhden kanssa juttelin niin se tienasin 80 000 euroa vuodessa. Oli tehnyt sitä jo 6 vuotta, ostanut omakotitalon velattomasti.
Tuosta joutuu verottajan kanssa tekemisiin. Mistä rahat ovat peräisin, rahanpesua?
Olen tainnut tavata sonjan. Olen sen nimiselta ostanut seksiä. Vuonna 2009 ekan kerran ostin seksiä. Innostuin heti koska se oli helppoa ostaa seksiä ja sitten se vei mukana joten ostin lisää kymmeniä kertoja.
Baareissa ei tapaa naisia jolta saisi seksiä ja siihen menee liikaa aikaa ja myös rahaa paljon enemmän kuin maksulliseen naiseen. Maksat baariin sisäänpääsyn , narikan juomat, taxin ja tulet yksin kotiin. Raha menee 200 euroa illassa. Sillä saa jos maksullisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin millainen moraalinen rappio vie nuoren kauniin ihmisen valitsemaan alan. Tuon ikäisenä elämä edessä ja luulisi tosiaan kiinnostavan aivan muut aihiot. Ei voi ymmärtää. Ilmeisen rikkinäisiä nuoria.
Ei siinä aina tarvi mikään "rikkinäinen" olla. On vaan ehkä seksiin vapaamielisempi suhtautuminen kuin esim. sinulla tai minullakaan.
Itselläni oli yliopistoaikana kaveri, joka rahoitti opintojaan itseään myymällä. Hyvän insinööri-opettajaperheen tytär, fiksu ja tasapainoisen oloinen. Vähän ehkä sellainen hippityyppinen ja "vapaamielinen" ajattelultaan kyllä. Ei hän pitänyt seksin myymistä sen ihmeellisempänä kuin vaikka niska-hartiahierontojen myymistä. Hänestä seksityö vaan oli helpompi tapa saada rahaa kuin vaikka siivous- tai kassatyöt, kun ei tarvinnut tehdä työtä kuin pari kertaa viikossa ja muun ajan sai keskityttyä opiskeluun.
Kyllä tämä kuvaa juuri sitä moraalista rappiota, josta viestissäni kirjoitin. Valitettavasti se kertoo vain ja ainoastaan siitä. Ystäväsi rinnasti seksityön normaaliin palkkatyöhön ja hänen asenteensa on nimenomaan täysin vääristynyt. Vaikka puhut ystäväsi suulla, toivottavasti et kasvata tyttölastasi näin "rennoin ottein". Tai itse en ainakaan halua olla vastaamassa veronmaksajana näiden rikkinäisten ihmisten tulevista mt-ongelmista ja elättämisestä vanhemmalla iällä. Veronmaksajien pussista menee heidän ammatinvalintansa lopulta.
Jokainen yksinäinen sinkkumies panisi maksullista naista jos teillä olisi rahaa. Itse ainakin käyn panemassa säännöllisesti.
Kuka jossain kassalla haluaa tehdä töitä josta saa 9 euroa tunti kun seksillä tienaa 300 euroa tunti.
Aika lapsellinen, jos vasta myöhemmin ymmärsi miten selän takana arvioidaan.
Sanon vaan kirjoitti:
Kuka jossain kassalla haluaa tehdä töitä josta saa 9 euroa tunti kun seksillä tienaa 300 euroa tunti.
Kuka jaksaa tienata jatkuvasti elantonsa seksillä? Ihminen tarvitsee säännöllisiä tuloja.
Toisin tähän meidän incelien näkökannan. Meitähän naiset hyljeksivät. Emme ole olleet koskaan naisen kanssa. Rahat ei tahdo riittää maksullisiin palveluihin. Voisikohan Sonja antaa meille alennuksella?
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
Kuka jaksaa tienata jatkuvasti elantonsa seksillä? Ihminen tarvitsee säännöllisiä tuloja.
Seksillä saa säännöllisiä tuloja. monta kertaa enemmän tienaa kuin kassalla vaikka harrastaisi seksiä vain pari kolme kertaa viikossa niin kylä nainen tonnin tienaa viikossa.
En vaan ymmärrä ostajaa enkä myyjää. Toivottavasti on edes kumi paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisin tähän meidän incelien näkökannan. Meitähän naiset hyljeksivät. Emme ole olleet koskaan naisen kanssa. Rahat ei tahdo riittää maksullisiin palveluihin. Voisikohan Sonja antaa meille alennuksella?
Inceleitä saapuisi useampi kerralla vastaanotolle. Yksi kerrallaan Sonja hoitaisi heidät muiden odottaessa toisessa huoneessa tai eteisessä vuoroaan. Tällöin Sonjaltakin säästyisi aikaa yksittäisiin normaaleihin asiakkaisiin verrattuna. Voisi hyvinkin sopia kullekin incelille maksuksi puolet normaalista.
sinkku nyt kirjoitti:
Jokainen yksinäinen sinkkumies panisi maksullista naista jos teillä olisi rahaa. Itse ainakin käyn panemassa säännöllisesti.
Tällainen mies ei ole minun makuuni. Jää ilman.
Tahdon miehen (huomioi yksikkömuoto mies), joka on hyväntuoksuinen, komea, terve, riittävän älykäs ja hyväsydäminen. Jonka kanssa seksi luistaa ja yhdessä saadaan ja kasvatetaan todennäköisimmin terveitä, komeita, kauniita ja älykkäitä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Artikkelista ymmärsin, että Sonja vetää itse asiakkaan peniksen päälle kumin. Yksi oli ottanut sen salaa pois ja laskenut lastin sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa, että tuosta saa kuitenkin sen 200e/tunti.
Kumpi on oikeasti parempi, olla vaikka vartijana kaikki arkipäivät 7.5h/päivä ja saada noin 2500e/kk palkkaa, vai tehdä tuollaista keikkaa satunnaisesti, ja omata valtava määrä vapaa-aikaa.
Kyllä siellä oikeissa töissäkin voi käydä työtapaturmia, kun on ihmisten kanssa tekemisissä. Sairaanhoidossa väkivaltainen potilas vammauttaa. Poliisina vai vartiana sama uhka. Lopulta tuo työtapaturma jutussa oli aika pieni, verrattuna vaikka poliisin esimerkkiin, että joku ampuu hirvikiväärillä sisälmykset muussiksi ja ovat vuosikymmenien leikkauskierteessä (tosi esimerkki lehdistä).
Asiakaspalvelutyössä on riskinsä. Ei tuo riski tule tai poistu sillä, että se on seksiin liittyvää asiakaspalvelutyötä. Tuossa seksityössä lopulta voi aika hyvin valita asiakkaansa, mikä ei päde vaikka portsarina toimimiseen. Keksin paljon vaarallisempia asiakaspalveluammatteja, kuin seksityö.
Jotkut meistä ovat opiskelleet sen verran pitkälle, ettei tarvitse ihan mihin tahansa alaan ryhtyä, vaan voi tehdä jotain mikä on itselle mieluisaa. Jos työ on mukavaa niin silläkään ei ole väliä kuinka paljon siihen menee aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkelista ymmärsin, että Sonja vetää itse asiakkaan peniksen päälle kumin. Yksi oli ottanut sen salaa pois ja laskenut lastin sisälle.
Jep. Vaikka seksityö olisi miten säänneltyä ja paikalla olisi vaikka turvamies, ei tuohon väliin ehdi ennen kuin ns. vahinko on jo tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
sinkku nyt kirjoitti:
Tällainen mies ei ole minun makuuni. Jää ilman.
Tahdon miehen (huomioi yksikkömuoto mies), joka on hyväntuoksuinen, komea, terve, riittävän älykäs ja hyväsydäminen. Jonka kanssa seksi luistaa ja yhdessä saadaan ja kasvatetaan todennäköisimmin terveitä, komeita, kauniita ja älykkäitä lapsia.
Seksi luistaa ja jos ei luista niin se on sukuvika.
Eikö naiset katso lainkaan kun mies työntyy sisään että onko se kumipaikalla. Tuossakin kokemattomuus kostautui.