Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset/Raskaana?!

04.11.2006 |

Eli olisinkin kysynyt teiltä joilla on asiasta kokemusta tai muuten vaan tietoa seuraavasta...

KP25/28 mulla alkoi todella vähäinen tuhruvuoto. KP 31/28 se muuttui kunnon kuukautisiksi, tai niin ainakin luulin. Vuotoa kesti vain 3 ja puoli päivää kun mulla yleensä kestää vähintään 7 päivää reilua vuotoa. Sitten ei tullut vuorokauteen yhtään mitään, minkä jälkeen taas hyvin vähän tuhrua. Nyt KP35/28 ja tuhrukin näyttää loppuneen.

Olen ollut tarkkailematta itseäni kun kuvittelein jo tädin tulevan, mutta nyt jo toista päivää välillä tosi etova olo. Mitään ruokaa ei oikein tee mieli ja suuta vuoroin kuivaa ja vuoroin sylkeä erittyy todella paljon.

Viime kierrossa plussasin ja sain alkuraskauden keskenmenon RV6:lla. Siksi en haluaisikaan mennä tekemään liian aikaisin testiä...

Siis teillä joilla on tullut kuukautiset ja olette olleet raskaana, millaista vuoto oli? Mulla siis aika runsasta nuo 3 päivää. Voisinko silti olla raskaana? En tiedä haluanko vielä testata..

Kiitos kun jaksoitte lukea ja kiitos jos jaksatte kertoa omista kokemuksistanne! :)

Pikkuplaneetta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sillä tavalla että, vuotoa tuli ihan tosi vähän ja vain suunnilleen päivän ajan ja muuten tuhrua pari päivää.

Raskaustestit ei näyttäneet plussaa kun vasta muutaman viikon päästä vuodosta.

Onnea matkaan toivottavasti on sinulla tärpännyt.

Teeppä testi ja tuu kertoon miten kävi.

Vierailija
2/4 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rohkaisin tänään mieleni ja tein testin tuossa hetki sitten. Se oli kyllä selkeä nega. Ei haamun haamua näkyvissä. Ihmettelin vaan, kun mulla ei normaalisti ole mitenkään huono olo kuukautisten aikaan. Nyt on aina välillä aamulla ja illalla huono olo ja tänään on maistunut veren maku koko ajan suussa. Nenäkin on ihan tukossa.

No, jospa sitten olen vaan hieman vilustunut.

Hassel: Sanoit, että sinulla näytti plussaa vasta viikon jälkeen. Olitko tehnyt haamu plussan sitä ennen vai pelkän negan?

En kyllä usko itse olevani nyt raskaana mutta mielenkiinnosta kyselen. :)

Kiitokset vastauksestasi! :)

Pikkuplaneetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis tuli yhdet ihan normaalit kuukautiset, vaikka olin ollu sillion jo raskaana, itselläni ei ollut aavistustakaan että voisin olla paksuna. Muistan, että oli tosi kivuliat kuukautis kivut ja vuotoa tuli normaalisti monta päivää.

crobin

Vierailija
4/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi Crobin.

Huono olo todellakin jatkuu aina aamuisin ja iltaisin. Tuntuu, että yht äkkiä suuhun erittyy aivan posketon määrä sylkeä ja samalla rupeaa öklöttämään. Samoin minulla on tullut hieman verta nenästä joka kerta kun niistän. Aika outoja juttuja... mutta ehkä kuitenkin vain flunssaa kun tuon negankin jo testasin...

Crobin: Koska siis testasit plussan ekan kerran? Kun seuraavia kuukautisia ei tullut vai jo aiemmin? Olitko testannut yhtään negaa? Ilmeisesti et, kun et uskonut edes olevasi raskaana. Mutta kiitos jos jaksat vielä vastata! :)

Pikkuplaneetta