Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on ilmeisesti bi

Vierailija
30.10.2022 |

Eli tapasin eräässä deittisovelluksessa erään miehen. Olemme tavanneet nyt joka viikonloppu muutaman viikon ajan ja viestitelleet päivittäin (emme asu samalla paikkakunnalla). Oletan että jonkunlainen seurustelusuhde on syntymässä vaikka emme asiasta ole virallisesti mitään sopineetkaan.

Vietin taas viikonloppua miehen luona, ja ohimennen huomasin kun hän selaili vieressäni puhelintaan että hänen deittisovelluksestaan tuli ilmoitus tykkäyksestä mieheltä. Toki heti aloin miettimään että miksi, ja ei kai niitä muuten tulisi jos olisi rekisteröityessään ilmoittanut etsivänsä vain naisia.

Mitähän tästä ajatella.. asia voisi ehkä olla enemmän ok, jos mies olisi kertonut itse asiasta. Vaikka itse täysin hetero olen niin ei minulla ole mitään bi/homoja vastaan, mutta mies ei tosiaan ole asiasta sanallakaan puhunut että katselisi myös miehiä. Ja kun en koskaan aiemmin ole ollut bi-miehen kanssa. Ja jos tästä nyt joku parisuhde on tulossa niin en halua että hän katselee miehiä sillä silmällä, kuten ei tietysti muita naisiakaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko kakkoseen?

Vierailija
2/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮 saastaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde tulossa ja hän roikkuu sun nähden jossain deittisovelluksella? Dream on

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastasit jo itse itsellesi, ettet tykkää, että mies on edelleen jossain deittiappissa ja selailee sitä vielä sinun nähtesi. LIsäbonuksena se, että homomiehiltä saa laveamman variaation tartuntoja. 

Vierailija
5/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että kantaa tauteja.

Itse hankkiutuisin tyypistä eroon samantien.

Vierailija
6/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joutua taistelemaan miehestä mahdollisesti paitsi jonkun naisen myös jonkun miehen kanssa. Ei hyvä.

Vierailija
7/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mieltymykset eivät katoa vaikka hän alkaisikin kanssasi parisuhteeseen. Eli varaudu tauteihin tai juokse.

Vierailija
8/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot on kassit ja koko ajan latingissa. Saa siinä olla pepussa ja pimpassa kuntoa, kun 

koko ajan käytännössäon aisa reiässä.

Ap

Vierailija
9/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää patukasta.

Vierailija
10/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö työntää peraukosta sisään nussimisen aikana?

Vierailija
11/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, homo se on.

Vierailija
12/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap fantasioi homostelusta.

Vierailija
13/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis selannut sitä minun nähden, vaan sieltä tuli ilmoitus tykkäyksestä ja näin kun se ilmoitus vilahti puhelimen näytöllä yläosassa. Ja kuten sanoin, emme seurustele vielä ja itsekin vielä kyseisessä sovelluksessa olen, tosin ei ole ollut aktiivisessa käytössä enää juurikaan sen jälkeen kun miehen siellä tapasin.

Ap

Vierailija
14/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsin bifoobikko

Luonnollisestikin Porvoon novellisti ratsastaa bifobialla.

Vierailija
15/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että otanko asian miehen kanssa puheeksi? En kehdannut sanoa mitään siinä tilanteessa ja en tiedä tajusiko hän edes että huomasin sen kun vilahti niin nopeasti.

Mutta miten asiasta voisi kysyä.. "hei ootko bi/homo kun huomasin että sait mieheltä tykkäyksen"

Ap

Vierailija
16/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisset ovat tunnetusti ihan yhtä yksiavioisia kuin kaikki muutkin. Joten jos tulet petetyksi niin sitten tulet, osapuolen sukupuoli kai samantekevää? Kyllä tässä ongelmaa on, jos haluat yksiavioiseen suhteeseen niin appsit pitäisi laittaa pois. Mutta muuten suunnilleen sama kuin "ajattelemani mies tykkää myös blondeista/ bruneteista/ punapäistä". Joko on yksiavioinen tai ei, se kenen kanssa aikoo olla olematta lie sama? (Vastuuttomilta homomiehiltä saa tauteja, niin saa myös ulkomaisilta naisprostituoiduilta. Kyse on siitä, saatko yksiavioisuutta vai et). 

Vierailija
17/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että otanko asian miehen kanssa puheeksi? En kehdannut sanoa mitään siinä tilanteessa ja en tiedä tajusiko hän edes että huomasin sen kun vilahti niin nopeasti.

Mutta miten asiasta voisi kysyä.. "hei ootko bi/homo kun huomasin että sait mieheltä tykkäyksen"

Ap

No totta hitossa otat ainakin ennen kun annat sen painaa sinua. Mieti nyt pikkasen hyvä nainen!

Vierailija
18/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinnostuksesta, missä deittisovelluksessa tulee ponnahdusilmoituksia, joissa lukee esim. *Mika tykkää sinusta?*?

Voin auttaa satutäti-ap:ta, ei ainakaan Tinderissä.

Vierailija
19/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla bi-fobia. Kuten useilla naisilla, vaikka väittävät olevansa avoimia, suvaitsevaisia jne.

Vierailija
20/34 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkat tuollaisen tyypin tapailua? Jos haluat sitoutuneen parisuhteen ja perheen, jätät tämän häntäheikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi