Parhaat ohjelmat Netflixsissä?!
Mies lähti kertausharjotuksiin ja itsellä alkoi loma. Suositelkaa netflixistä jotain mitä katsella illa punaviinipullon kanssa. Peaky Blindersin ja The Crownin olen jo katsellut.
Kommentit (14)
Matkalla avaruuteen sarja engl Lost in Space jo katsomalla vain ekan jakson jää koukkuun ja pääsee hyvin kärryille mitä kannattaa odottaa sarjalta.
The Last Kingdom, vähän Game of Thrones tyylistä fantasiaa.
Sex education, mahtava teinisarja 😅
Uutena juuri tullut Guillermo del Toro's Cabinet of Curiosities
Toimitaan Vikings Valhalla.
Harmittomaan hömppään Bridgerton tai Emily in Paris.
Seksihurjasteluun Sex / Life.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin leffasta The Dig.
Tämä oli hyvä! Kiitos vinkistä!
Snowpiercer(sarja), Pokemon journeys(sarja), The dragon prince(sarja), Ace ventura 1 &2 (elokuvia), Ash vs evil dead(sarja), My little pony a new generation(elokuva), Titans(sarja) Sweet tooth(sarja),
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli aivan ihana! Toinen hyvä on News of the world. Tom Hanksistä olen tykänyt aina. Ralph Fiennes on itselle tuntemattomampi mutta näiden parin filmin perusteella tykkään hänestä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli aivan ihana! Toinen hyvä on News of the world. Tom Hanksistä olen tykänyt aina. Ralph Fiennes on itselle tuntemattomampi mutta näiden parin filmin perusteella tykkään hänestä kanssa.
Onko siellä:
Forrest Gump
Englantilainen potilas
Omaa luokkaansa
End of affair
Cast away
The grand budapest hotel
Nämä tulee ekana mieleen jos tykkäät noista näyttelijöistä.
Tuleeko uusia jouluelokuva, ja jos niin milloin?
Saksalainen sarja Dark. Ei kannata katsoa trailereita tai lukea sarjasta mitään etukäteen. Kolme kautta, joista erityisesti ensimmäinen ja toinen kausi aivan loistavia.