Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin epäsiisti kylpyhuone

Nipsu
30.10.2022 |

Mitenkä tälläisen asian kehtaa itsekkin siivoojana työskentelen sanoa hieno tunteisesti anopille,vaikka onkin hänen iki oma asunto , että kylpyhuone on useamman kerran mieheni kanssa saunoessa huomattu että erittäin likainen alkaa olla saunaa myöten, seinä laatat oranssin lian peitossa, ja sauma välit mustaa likaa valuu. Lattia kaivot mustan lian peitossa, samoin lauteet ovia myöten. Ei kehtaa ilman peflettiä istua, ja itse kehuu kuinka on remontoitu aikoinaan kylpyhuone, mutta asunnon ylläpito miehen kuoltua on ollut enimmät lääpitty. Jos hälle valitan asiasta, tai miehelleni, hän kuitenkin sanoo että siivoa itse kuntoon tilat, mutta en halua toisen koti liikaa neuvoa, mutta hänen siivous tyyli on aivan eri kuin minun, koska olen alan ammattilainen, ja tiedän että happamat ja emäksiset pitäisi ottaa käyttöön kun pahasti on likaantunut kaakelit ym, ja puulla lämmitys sotkee joka paikan, eli säännöllinen harja pesu.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen mene sinne saunomaan. Itse en todellakaan edes tiedä millainen sauna anopillani on ja onko siellä likaista vai ei. Ihan hyvät on välit vaikka emme toistemme kotona sauno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme