Miten varaudutte talveen ja asumismuoto? Meillä agregaatti, trangia
Kommentit (27)
Silleen oon varautunut et sähköt poikki ja pattayalle kesään asti
Minä olen varautunut suunnittelemala laskettelu lomaa Lappiin. Tekee hyvää pieni irtiotto arjen kiireistä. Ehkä voisi kevät-talvella käydä jossain etelän lämmössä lomalla myös?
Niin ja lintujen ruokintaan ostin talipalloja. Hyvää talveen varautumista sekin! Muistakaa pikkulintujen ruokinta!
ei suomessa uppoa kirjoitti:
eikö igor ja vasemmisto liitto parempaan pysty
Putintrolli yrittää estää suomalaisia varautumasta, vaikka viranomaiset kehottavat. Annas kun arvaan, haluaisit Suomen lakkauttavan armeijankin, kun eihän meitä mikään uhkaa.
Talvimakuupussit on. Puhdas järvi 200m päässä joten janoon ei kuolla. Asutaan keskustassa joten eiköhän täällä ruuanjakelu toimi.
Toinen juttu on se että tämä pommitetaan varmaan ekana maan tasalle. Pommisuojassa sitä varmaan sit kyyhötetään.
Tein jo toissakeväänä polttopuut täksi talveksi. n. 50 mottia. Teroitin jäätuuran ja -kairan. Järvi vieressä josta vesi ja kaloja. Lattian alla kellarissa muutama tuhat pottua ja tynnyri hapankaalta, 200 litraa puolukoita. Lisäksi kuivattuja sieniä, mustikoita, karpaloita, nokkosia, voikukan lehtiä ja pari kiloa suolaa. Kahvia 8 kiloa. Asumismuoto on metsätorppa, kaukana kaikesta ja varsinkin kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan nyt tähänkin ketjuun kysymys, että millä voi puolustautua ryöstelijöitä kohtaan, jos sellaisia alkaisi pyrkiä mökkiin?
Haulikko. Siihen saa luvan jokainen metsästysperusteella. Sillä pystyy myös metsästämään käytännössä mitä vaan jos poikkeustilanne sitäkin vaatii.
Eipä ole varauduttu mitenkään,mihan normaali talvi tulossa.