Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittele tilanne, että olet tulossa töistä kotiiin ja sähköt poikki

Vierailija
30.10.2022 |

Montako kerrosta noustavana pilkkopimeässä portaikossa?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse käynnistn aggregaatin että riittää sähköä.

Vierailija
2/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele!

Vierailija
4/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi talvena on pidettävä aina minitaskulamppua takin taskussa, olipa kaupassa, töistä tulossa tai lenkillä.

Vierailija
5/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aggregaatti jolla saamme sähköt takaisin ja varalta kaasulla toimivat keittovehkeet. Varalle vielä pa-käyttöiset ja kaasulla toimivat lämmittimet.

Vierailija
6/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön voileipää ja ensin yritän pestä kädet ja sytytän kynttilän ja ....

Vierailija
7/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivara ja aggregaatti löytyy rivarin takapihalta.

Vierailija
8/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Lopetan työpäivän, niin olen kotona joka tapauksessa. Etätyötä kun teen. Ja talo kyllä on kolmessa tasossa, mutta rappusia kiivettäväksi kerrallaan on maksimissaan puoli kerrosta. Ulkorappuja on kaksi. Siis kaksi askelmaa.

Vierailija
9/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi porrasväli. Normaalistikin kävelen kotona portaat (jos ei extra paljon ja raskaita kantamuksia), nopeampaa kuin odottaa hissiä.

Vierailija
10/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi talvena on pidettävä aina minitaskulamppua takin taskussa, olipa kaupassa, töistä tulossa tai lenkillä.

Minulla kulkee aina mukana sellainen puhelimeksi kutsuttu laite, missä on myös taskulamppu.

Vierailija
11/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa kerroksessa asun. Osaan kiivetä rappuset pimeässäkin, tai jos nyt en yhtäkkiä osaisikaan niin kännykässä on taskulamppu.

Vierailija
12/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työautosta löytyy parikin taskulamppua, ei ongelmaa

Vierailija
13/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä kuvittelemisen aihetta siinä on. Mitä aihetta kuvitella. Jos kerran nyt jopa tiedetään, että pieniä katkoja toimituksessa voi olla, joten eipä yllätä, ja tiedetään että tämä on vain lyhyt katko. Eri asia jos tulee joku entisajan lumimyräkkä katko, että sähköt ovat poissa päiväkausia...

Mutta näitä ei pitäisi tälle suunnalle tulla, kun kaapelit vaihdettiin maakaapeleiksi.

Vierailija
14/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi jo mulle kesällä.

Vierailija
15/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsalamppu on tosi paljon kätevämpi. Sille on ihan oikeaa käyttöä talvella pimeässä ulkona.  

Vierailija
16/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko viisi rappusta. Ja miksi nousin portaat pimeässä. Kännykällä saan valoa tarvittaessa. Ja jos en saa auton valot (palavat hetken auton pysähdyttyä) voisi suunnata kotiovelle.

Vierailija
17/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koti, jonne menee hissi suoraan niin sitten ei mennä kotiin.

Vierailija
18/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari porrasta niin olen kotona. Hellaan ja uuniin tulet niin ei lämpö lopu ja niissä tulee ruokakin. Taskulamppu kulkee autossa ja otsalamppuja löytyy kotoa vähän joka nurkalta koska niitä tarvii maalla ilman sähkökatkojakin.

Vierailija
19/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. kerrosta on käveltävänä ja pystyn ne kävelemään. Laukussa kulkee minifikkari.

Vierailija
20/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kulkee aina mukana sellainen puhelimeksi kutsuttu laite, missä on myös taskulamppu.

Jos pitää kännyä taskussa, ok.

Jos pitää kännyä laukussa, sen etsiminen pimeällä ei tapahdu hetkessä.

Helpointa pitää pokkaria mukana, niin ei tarvitse murehtia kännyn akun loppumisesta sen taskulamppua käyttäessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi