Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi johtua että muut kiinnittävät tekemisiini huomiota?

Vierailija
30.10.2022 |

Tätä käy niin työ- kuin vapaa-ajalla. Esim. Jos työpaikalla mainitsen, että tykkään kinkkukiusauksesta, muut keskustelee siitä keskenään. Mikäli mainitsen, että joku työtehtävä on mukava, siitäkin puhutaan. Muiden tekemiset eivät herätä huomiota näin.

Ravintolassa oli myös taannoin tilanne, että kortti ei toiminut ja menin maksamaan myöhemmin. Tiskin takana ollut muisti annokseni, vaikka välissä oli palvellut varmaan 15 ihmistä. Tai sitten hänellä oli vain hyvä muisti.

Myös muita tilanteita on. Kerran olin ständillä esittelijänä ja toiselta ständiltä tuli myyjä käymään, siinä hän sitten totesi jotain "..kun sinä äsken katselit näitä tuotteita", viittasi siis pöydälläni olleisiin tavaroihin. Itse en ainakaan kiinnitä muihin noin paljon huomiota ja esimerkiksi minulla ei olisi ollut hajua, minne hän omalla ständillään katseli :D

Kertokaa ihmeessä mitä tää voisi johtua? Monesti myös ohikulkijat kyselevät neuvoa minulta. Tämäkin on jännä, koska monet tutut on sanoneet, ettei heiltä kysellä samalla tavalla..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän