Tapailemani miehen lapselliset ruoat! Eilen
kutsui syömään ja tarjottavaksi oli nauravia nakkeja, ranskalaisia, ketsuppia sekä juomaksi mehukattia. Jälkkäriksi kysyi haluanko valita laku vai suklaavanukkaan, jolloin repesin josta hämmentyi. Muuten ilta meni mukavasti ja mies mukava, en vaan ymmärrä kuinka reilulla kolmekymppisellä voi olla eskarilaisen ruokamieltymykset!
Muita?
Kommentit (93)
Eli menty sieltä mistä aita on ns. matalin ^.
Mitäs vikaa siinä on jos on "eskarilaisen" ruokamieltymys? Vastaus: ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Viittaisi ettei aloittajan miestutulla ole ainakaan kokkaustaitoja tai viitseliäisyyttä ruuanlaittoon.
Voi olla. Ei mullakaan ole viitseliäisyyttä yhtään. Ohjeiden mukaan onnistiusi mikä ruoka tahansa mutta ei kiinnosta tehdä ;)
Olisit jättänyt pois nauravat-sanan ja vanukkaat ja käyttänyt Mehukatin sijaan vain mehu-sanaa, niin olisi vielä voinut mennä läpi, nyt annan vain 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän ei yksinkertaisesti vain osaa tehdä mitään vaativampia ruokia eikä uskaltanut lähteä kokeilemaan ehkä ensimmäistä kertaa jotain kastiketta, pihviä tms.
Olisin sitten ostanut kaupan valmistiskistä jotakin lämmintä ruokaa, tai tilattu yhdessä jotain ruokaa kotiin.
Mutta joo, näkeehän sitä laivan buffeteissakin aikuisia, jotka maksavat jonkun yli 30 euroa siitä, että saavat ahmia lasten pöydästä ranskalaisia, lihapullia ja nakkeja, sitä kaikkein halvinta, mitä buffetista löytyy.
Typerämpää se mielestäni olisi jos mättäisi väkisin jotain katkarapuja ihan vaan siksi että ne on kalliita, vaikka mieluummin söisi nakkeja.
Onko muita assioireita? Haluaako ehdottomasti tehdä jotkut asiat tasan tietyllä tavalla ja hermostuu, jos pitäisi joustaa? Vaikeuksia tulkita sanatonta viestintää? Ottaa asioita kirjaimellisesti eikä aina tajua vitsejä? Voi toki olla myös vaikeasti rajoittunut ruokailija olematta assi, mutta nää liittyy usein toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen korkeasti koulutettu, hyvässä asemassa oleva 30v nainen, jonka lempiruokaa ovat kalapuikot, nakit, makkarakastike, ym. lastenruoat. Näitä tykkään syödä kotona. Käyn kuitenkin paljon fine dining -paikoissa ja kokeilen mielellään kaikkea uutta. Ehkä on huumorimiehiä, halusi testata? Mutta okei, ehkä tuo mehukatti meni överiksi, jotain outoa tyypissä ehkä on. Vesi tai maito olisi ollut luonnollisempi vaihtoehto.
Maito? Jos tapailukumppani olisi treffeillä laittanut tarjolle/juonut maitoa, niin olisi varmaan tapailu loppunut siihen. Niin se kyllä olisi loppunut Mehukattiinkin. Mutta avaus nyt oli niin överiprovo, ettei siitä saa edes hyvää keskustelua aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita assioireita? Haluaako ehdottomasti tehdä jotkut asiat tasan tietyllä tavalla ja hermostuu, jos pitäisi joustaa? Vaikeuksia tulkita sanatonta viestintää? Ottaa asioita kirjaimellisesti eikä aina tajua vitsejä? Voi toki olla myös vaikeasti rajoittunut ruokailija olematta assi, mutta nää liittyy usein toisiinsa.
Ei kai se tarkoita että on rajoittunut ruokailija jos pitää myös nakeista? Voihan sen lisäksi syödä vaikka kaikkia muitakin maailman ruokia, rajoittuneisuudesta ei aloituksessa puhuttu yhtään mitään.
Ihminen saa olla vegaani ja ylistää omaa valintaansa, vaikka se johtaisi vakaviin terveydellisiin ongelmiin, mutta ei saa syödä perunoita ja makkarakastiketta, koska ne ovat naurettavia lastenruokia?
Ei ihme, että kolmekymppiset naiset käy terapiassa, kun moisia mielenterveyttä ravisuttavia ilmiöitä joutuvat kohtaamaan.
Ihan selkeä viikonloppuisä. Teki ja tarjosi samat safkat kun isäviikonloppuna.
Kertoo minusta siitä, ettei mies osaa muuta ruokaa laittaa ja tulevaisuudessa odottaa sinun tekevän kokkaukset tai vastaavasti saat taas valmis-eineksiä eteesi.
Jättäisin välistä.
Olen sen verran seurustellut, että kykenen nykyään näkemään red flagit aika nopeasti. En jäisi katselemaan ja tuhlaamaan aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen saa olla vegaani ja ylistää omaa valintaansa, vaikka se johtaisi vakaviin terveydellisiin ongelmiin, mutta ei saa syödä perunoita ja makkarakastiketta, koska ne ovat naurettavia lastenruokia?
Ei ihme, että kolmekymppiset naiset käy terapiassa, kun moisia mielenterveyttä ravisuttavia ilmiöitä joutuvat kohtaamaan.
Nauravat nakit ja ranskalaiset on ihan eri ruoka, kuin perunat ja makkarakastike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se tarkoita että on rajoittunut ruokailija jos pitää myös nakeista? Voihan sen lisäksi syödä vaikka kaikkia muitakin maailman ruokia, rajoittuneisuudesta ei aloituksessa puhuttu yhtään mitään.
Harvemmin se niin menee, että olisi muuten tosi utelias ja monipuolinen kulinaristi, mutta ihan sattumalta tarjoaa vain treffeillä lasten lempiruokia aikuiselle naiselle, varsinkaan jos toivoo vielä toisiakin treffejä.
Kyllä mulle olisi kelvannut. 😃Tulee syötyä todella harvoin tuollaista, vaikka niistä tykkäänkin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin se niin menee, että olisi muuten tosi utelias ja monipuolinen kulinaristi, mutta ihan sattumalta tarjoaa vain treffeillä lasten lempiruokia aikuiselle naiselle, varsinkaan jos toivoo vielä toisiakin treffejä.
Ainakin mun miehen lempiruokaa on Kivikylän valmiit lihapullat, mutta silti hän tekee mm. parempaa risottoa kuin mitä olen saanut yhdessäkään italialaisessa ravintolassa ja lasagneakin varten pastataikinasta asti kaiken itse. Mielestäni se on yhtä lailla rajoittunutta ajattelua jos aikuinen ei muka voisi syödä ranskalaisia ja nakkeja.
Jätä se sika ja etsi käsiisi Tomi Björck!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun miehen lempiruokaa on Kivikylän valmiit lihapullat, mutta silti hän tekee mm. parempaa risottoa kuin mitä olen saanut yhdessäkään italialaisessa ravintolassa ja lasagneakin varten pastataikinasta asti kaiken itse. Mielestäni se on yhtä lailla rajoittunutta ajattelua jos aikuinen ei muka voisi syödä ranskalaisia ja nakkeja.
Ja mitä veikkaat, jos hän nyt olisi ekoja treffejä järjestämässä ja yrittäisi panostaa, olisiko listalla ne eineslihapullat vai itsetehty risotto? Äläkä väistä sanomalla, että olet niin valtavan avarakatseinen että voisit syödä lihapullia, sitä ei nyt kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle olisi kelvannut. 😃Tulee syötyä todella harvoin tuollaista, vaikka niistä tykkäänkin. 😊
Tuollaisen miehen kanssa tulee sitten aina syötyä tuollaista ruokaa, paitsi jos sinä kokkaat.
Sellaisenko elämän haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaiset ja nakit ovat yleisemmin sellaisina päivinä, kun ei jaksa muuten tehdä erikoisempaa ruokaa joten mennään eineksillä.
Jos uusi tuttavuus ei halua panostaa edes treffeillä parempaan ruokaan kuin eineksiin, niin ei kannata olettaa että tulevaisuudessa saisi mitään muuta.
Kannattaa muistaa, että kun joku näyttää sinulle millainen henkilö hän on, niin siihen kannattaa uskoa eikä alkaa kuvittelemaan, että ranskis-nakki-miehestä yhtäkkiä tulee joku Gordon Ramsey.
Viittaisi ettei aloittajan miestutulla ole ainakaan kokkaustaitoja tai viitseliäisyyttä ruuanlaittoon.