Tapailemani miehen lapselliset ruoat! Eilen
kutsui syömään ja tarjottavaksi oli nauravia nakkeja, ranskalaisia, ketsuppia sekä juomaksi mehukattia. Jälkkäriksi kysyi haluanko valita laku vai suklaavanukkaan, jolloin repesin josta hämmentyi. Muuten ilta meni mukavasti ja mies mukava, en vaan ymmärrä kuinka reilulla kolmekymppisellä voi olla eskarilaisen ruokamieltymykset!
Muita?
Kommentit (93)
Ehkä sillä on vain erikoinen huumorintaju.
Olisin tainnut hypätä yli aterian.
Hauska tyyppi :D eipähän ainakaan ala kännissä örveltämään!
En mene kenenkään kotiin syömään nakkikioskiruokaa. Jotain muuta kiitos.
Itse olen korkeasti koulutettu, hyvässä asemassa oleva 30v nainen, jonka lempiruokaa ovat kalapuikot, nakit, makkarakastike, ym. lastenruoat. Näitä tykkään syödä kotona. Käyn kuitenkin paljon fine dining -paikoissa ja kokeilen mielellään kaikkea uutta. Ehkä on huumorimiehiä, halusi testata? Mutta okei, ehkä tuo mehukatti meni överiksi, jotain outoa tyypissä ehkä on. Vesi tai maito olisi ollut luonnollisempi vaihtoehto.
Emmätajuu mitä vikaa tollasessa on. Halus takuuvarmasti onnistuvan sapuskan. Oot nolo kun pidät lapsellisena.
Tuohan on ihan perusruokaa, yks parhaista 😃
Itse en kehtaisi kutsua ketään kotiini syömään niin että en laittaisi mitään ruokaa, vaan lämmittäisin eineksiä.
En ymmärrä ihmistä, jonka mielestä nakit, ranskalaiset perunat, ketsuppi ja vanukas ovat lastenruokaa. Ne ovat oikeasti epäterveellistä ja ravinneköyhää paskaa, jota ei kenenkään pitäisi syödä.
Hyvä kun jotain tarjos! Sehän on pääasia. Mulle ei tarjota ku seksiä😑
Jospa hän ei yksinkertaisesti vain osaa tehdä mitään vaativampia ruokia eikä uskaltanut lähteä kokeilemaan ehkä ensimmäistä kertaa jotain kastiketta, pihviä tms.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmistä, jonka mielestä nakit, ranskalaiset perunat, ketsuppi ja vanukas ovat lastenruokaa. Ne ovat oikeasti epäterveellistä ja ravinneköyhää paskaa, jota ei kenenkään pitäisi syödä.
Peruna on ravinteikasta ruokaa, niin miten se muuttuu vähemmän ravinteikkaaksi, kun se on ranskisten muodossa? Okei ymmärrän, liikaa suolaa ja rasvaa mutta se on silti perunaa.
Olisiko vain halunnut vihjaista lapsistaan, joko olevista tai tulevista.
Hep! Mun mies on juuri tällainen. Olen jo tottunut asiaan, mutta suhteen alussa se aiheutti oikeitakin konflikteja kun ei voitu esim. mennä mihinkään hyvään ravintolaan tai kokata yhdessä kun jätkä on niinkuin nirso 5-vuotias. Olen tullut siihen tulokseen, että tällä on jotain tekemistä sen asperger-piirteiden kanssa. Se siis on myös monissa muissa asioissa aika joustamaton ja vaikea. Aikani ihmettelin, mutta nyt meillä vaan on omat ruoat, ja joskus käyn yksin tai muiden seurassa ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruna on ravinteikasta ruokaa, niin miten se muuttuu vähemmän ravinteikkaaksi, kun se on ranskisten muodossa? Okei ymmärrän, liikaa suolaa ja rasvaa mutta se on silti perunaa.
Mitä muuta ravintoainetta perunassa on, kuin hiilihydraattia? Sekin huonolaatuista nopeata sorttia. Joo, on vähän c-vitamiinia jos höyryttää ja kuorineen syö, mutta ranskalaisissa ei ole kyllä sitäkään.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Treffeillä yleensä yritetään tehdä vaikutus eikä tarjota ihan perusruokaa. No on kai toi nyt parempi kuin Saarioisten maksalaatikon tarjoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Treffeillä yleensä yritetään tehdä vaikutus eikä tarjota ihan perusruokaa. No on kai toi nyt parempi kuin Saarioisten maksalaatikon tarjoaminen.
Ei mua haittais yhtään 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uunissa laitetut ranskalaiset eivät juurikaan rasvaa sisällä. Eri asia jos keitetään öljyssä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän ei yksinkertaisesti vain osaa tehdä mitään vaativampia ruokia eikä uskaltanut lähteä kokeilemaan ehkä ensimmäistä kertaa jotain kastiketta, pihviä tms.
Olisin sitten ostanut kaupan valmistiskistä jotakin lämmintä ruokaa, tai tilattu yhdessä jotain ruokaa kotiin.
Mutta joo, näkeehän sitä laivan buffeteissakin aikuisia, jotka maksavat jonkun yli 30 euroa siitä, että saavat ahmia lasten pöydästä ranskalaisia, lihapullia ja nakkeja, sitä kaikkein halvinta, mitä buffetista löytyy.
Ei ole osunut kohdalle, mutta en pidä ongelmanakaan.