Nordea sekoilee taas?
Tilit ei näy verkkopankissa, enkä saanut äsken autoa tankattua?
Kommentit (98)
Taas mennään... voi Nordeaa. Olisiko aika vaihtaa pankkia tai hankkia käteistä lompakkoon?
Samoin täällä, käyttötili ei näy ollenkaan
Et siis omista luottokorttia, kun jäi tankkaamatta. Kannattaisi omistaa. Vai oletko muutenkin niin persaukinen ettei sinulle myönnetä sellaista.
Silloinhan sillä käyttötilinkään näkymisellä niin väliä ole, kun "nollaa" se näyttää kuitenkin.
Eipä näy ei, eikä oikein enää yllätäkään.
No voi helvetti, ei näy. Mä en oikeasti jaksa enää, pakko vaihtaa pankkia.
Kappas mokomaa.
Yhteenveto
Tilit
Sinulla ei ole tilejä
Mulla näkyy säästötili mutta käyttötili ei.
Ei näy mullakaan....mitä ne taas perseilee?
Sijoitukset näkyvät normaalisti. Tilejä ei siis ole mutta säästöjä on.
Uskomatonta, millaisia ongelmia norsealla on jatkuvasti. Voihan olla, että se on suurimpien verkkohyökkäysten kohteena, mutta silti. Mitä, jos tilit ei palaudukkaan? Tai häiriö kestää pidempään?
No huh, "onneksi" muillakaan ei näy, luulin jo että tilini on ryöstetty.
Kiva, yritystiliäkään ei olemassa. Voi jumalauta Nordea!
Mulla tilit säästöpankissa, eikä ikinä ole verkkopankissa muita häiriöitä kuin ENNALTA ilmoitetut huoltokatkokset. Vaihtakaa nyt hyvät ihmiset pois tuollaisista p@&kapankeista, Nordea ja OP kärjessä näissä jutuissa.
Siis mulle riittää nyt nämä sekoilut, olen ollut tosi pitkäpinnainen. Meillä on Nordean kautta 7 tiliä, asiakkuutta liki 40v. Aina vaan Nordea pahoittelee tilannetta. Milloin Nordea alkaa korvaamaan asiakkaille omista töppäyksistään? Eipä liiku raha kauppiaille mihinkään suuntaan nordealaisilla.
Vastaamon superhakkeri tarvitsee vähän lisää käteistä.
Mulla ei näkynyt aamulla säästötiliäkään eikä käyttötiliä siis. Vain luottokortin saldo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tilit säästöpankissa, eikä ikinä ole verkkopankissa muita häiriöitä kuin ENNALTA ilmoitetut huoltokatkokset. Vaihtakaa nyt hyvät ihmiset pois tuollaisista p@&kapankeista, Nordea ja OP kärjessä näissä jutuissa.
Joo, mä vaihdan säästöpankkiin. On kalliimpi kuluiltaan, mutta mieluummin maksan sellaisesta joka toimii.
Vierailija kirjoitti:
Siis mulle riittää nyt nämä sekoilut, olen ollut tosi pitkäpinnainen. Meillä on Nordean kautta 7 tiliä, asiakkuutta liki 40v. Aina vaan Nordea pahoittelee tilannetta. Milloin Nordea alkaa korvaamaan asiakkaille omista töppäyksistään? Eipä liiku raha kauppiaille mihinkään suuntaan nordealaisilla.
Mulla OP eikä ikinä ole ollut ongelmia verkkopankin kanssa.
Ei näy käyttötili mullakaan, yritin joskus viiden maissa. Nettipankki toimii ja säästötilit näkyvät kyllä, mutta käyttötiliä ei näy koko tiliä missään