Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi loppui raskauteen

,
30.10.2022 |

Vaimo ei halunnut seksiä kuin aivan raskauden alussa. Lapsi on kohta vuoden ja edelleenkään ei ole kuulemma valmis seksiin. Onkohan tämä nyt sitten pysyvästi näin....

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miljoona kertaa kuultu kohtalo. Sitten se nainen ihmettelee kun miestä ei kiinnosta tanssia hänen pillinsä mukaan. Kuinka vaikeaa on laskea 1+1?

Vierailija
2/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni aikakin hormoonituotanto ihan sekaisin raskauden ja imetyksen ajaksi. Raskauden aikana olin kyllä kiimainen ja halusin paljon miestäni, mutta imetyksen aikana halut oli ihan nollissa. Kaikki aika ja energia meni vauvan kanssa. Heti kun vauva kasvoi, alkoi nukkumaan kokonaiset yöt ja imetys loppui niin halut lähtivät hissunkissun palailemassa. Nyt lapsi on kolme ja peitot heiluu yhtä ahkerasti kuin ennen raskautta. Ymmärrän, että toisen haluttomuus on kurjaa, mutta ei se itsellekään ollut mukavaa. Kärsivällisyyttä ja muuta läheisyyttä. Mulle jäi hyvät fiilikset kun miehelle kelpasi pelkkä halailu kun oikein väsynyt. Heti kun hormonit palailevat ennalleen, silloin alkaa tekemään taas mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla ei varsinaisesti halut loppuneet raskauksien alkaessa, mutta hänellä tuntemukset muuttuivat jotenkin epämiellyttäviksi eikä hän halunnut seksiä. Eikä se heti synnytyksen jälkeenkään palautunut, joten kolme kertaa viiden vuoden sisään meillä oli liki vuoden tauko, vaikka muina aikoina on aina menty vähintään kerran viikossa yli 25 vuoden ajan. Noista tauoista selvittiin käsipelillä, omin ja hänen käsin.

Vierailija
4/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko se nyt kertakaikkisen lopullisesti ja pysyvästi noin, mutta kannattaa henkisesti varautua siihen että tuon tyyppisestä on tulossa teidän uusi normaali. Suhteen alkuajan seksi ei välttämättä kerro koko totuutta siitä mitä se tulee olemaan pidemmän päälle, mutta lapsen saanti naksauttaa naisen pään sisällön täysin uudelle asetukselle. Varaudu siihen että siinä uudessa asetuksessa sinulla on huomattavan paljon pienempi rooli kuin siinä aikaisemmassa.

Joka suhteessa, seksi mukaanlukien.

Vierailija
5/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tuo on uusi normaali. Näin kävi mullekin. Aiemmasta normaalista tuli kertaheitolla paheksuttavaa.

Vierailija
6/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla ei varsinaisesti halut loppuneet raskauksien alkaessa, mutta hänellä tuntemukset muuttuivat jotenkin epämiellyttäviksi eikä hän halunnut seksiä. Eikä se heti synnytyksen jälkeenkään palautunut, joten kolme kertaa viiden vuoden sisään meillä oli liki vuoden tauko, vaikka muina aikoina on aina menty vähintään kerran viikossa yli 25 vuoden ajan. Noista tauoista selvittiin käsipelillä, omin ja hänen käsin.

Eh. Et tajunnu aloitusta. Vaimo ei halua seksiä, joten ei hänen kädet auta, eikä muutenkaan osallistu mihinkään seksuaaliseen toimintaan. Teillä siis ei ollut vuoden taukoa, joten lopeta valehtelu.

Vierailija
7/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh. Et tajunnu aloitusta. Vaimo ei halua seksiä, joten ei hänen kädet auta, eikä muutenkaan osallistu mihinkään seksuaaliseen toimintaan. Teillä siis ei ollut vuoden taukoa, joten lopeta valehtelu.

En valehdellut yhtään mitään, terminologiakysymys. Minua hän hoiteli aina joskus myötätunnosta, mutta kyllä se enemmän oli omatoimista. Yhteistä seksiä hän ei kuitenkaan sinä aikana halunnut, se on fakta, ja lopputulos kutakuinkin sama.

Vierailija
8/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin että halut loppui synnytykseen, sen miehen kanssa. Myöhemmin, muiden kanssa ei ole loppumisesta ollut enää tietoakaan. Jotain tapahtui minussa itsessäni ja en vain enää koskaan halunnut lapseni isää. Tuosta on jo 23 vuotta, niin uskallan sanoa etten tule myöskään haluamaan häntä enää ikinä. 

Erottiin kun lapsi oli 8kk. 

Vierailija
9/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa se vika sitten on mussa. Pakko kai se on hyväksyä vaikka tuntuu pahalta.

Vierailija
10/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

, kirjoitti:

Ei sinussa todennäköisesti ole sen kummempaa vikaa kuin että tehtäväsi (biologisesti) on tehty ja seuraavan kerran voi olla että sinua siinä mielessä tarvitaan kun vaimosi elimistö on valmis uuteen raskauteen. Partytime is over, and it is monday...

Et ole enää sinkkumies-Simo vaan perheenisä-Petteri. Jos joskus nuorempana ihmettelit miksi supermarketin käytävillä kävelevien isien ilme on yhtäaikaa väsynyt, apaattinen ja v- ttuuntunut, niin nyt alat ehkä olla hajulla siitä mistä se mahtaa johtua.

Tervetuloa aikuisuuteen, nuori mies.

Vierailija
11/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaltahan tuo Ap vähän näyttää.

Itselläni naisena oli ihan valtavat halut miestäni kohtaan koko raskauden ajan ja onneksi mieheni rakasteli kanssani ihan raskauden loppumetreille saakka. Synnytyksen jälkeen menin ihan sekaisin hormoneista ja valvomisesta, luulin oikeasti haluavani kuolla. Onneksi se oli ohimenevää, mutta ei siinä seksi ollut mielessä ensimmäisinä kuukausina. Meillä oli ensimmäistä kertaa seksiä kun lapsi oli n. 3kk, mutta normaali ihana seksielämä palasi suhteeseemme kun lapsi oli noin puolivuotias.

Olemme vaan yksilöitä kaikki ja jos Teillä oli hyvä seksielämä niin toivoa on, että se sieltä palautuu. Toki vuosi on jo pitkä aika.

Vierailija
12/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

, kirjoitti:

Ei sinussa todennäköisesti ole sen kummempaa vikaa kuin että tehtäväsi (biologisesti) on tehty ja seuraavan kerran voi olla että sinua siinä mielessä tarvitaan kun vaimosi elimistö on valmis uuteen raskauteen. Partytime is over, and it is monday...

Et ole enää sinkkumies-Simo vaan perheenisä-Petteri. Jos joskus nuorempana ihmettelit miksi supermarketin käytävillä kävelevien isien ilme on yhtäaikaa väsynyt, apaattinen ja v- ttuuntunut, niin nyt alat ehkä olla hajulla siitä mistä se mahtaa johtua.

Tervetuloa aikuisuuteen, nuori mies.

Parisuhteeseen tarvitaan kaksi vapaaehtoista.

Seksiin tarvitaan kaksi halukasta.

Ellei yhteistä säveltä löydy, saattaa olla ettei kohta ole sitä parisuhdetta.

Aikuisuus on myös sitä että pystyy irroittautumaan toimimattomasta.

Vierailija
13/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja mä oon ite sillee seksuaalisesti aktiivinen, et halut on päivittäisiä. Onhan omat kädet, mut ei yhteiselo vaan toimi ilman seksiä ja mua se asia kalvaa mielessä joka päivä ja tulee uniinki.

Vierailija
14/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

, kirjoitti:

Joo, ja mä oon ite sillee seksuaalisesti aktiivinen, et halut on päivittäisiä. Onhan omat kädet, mut ei yhteiselo vaan toimi ilman seksiä ja mua se asia kalvaa mielessä joka päivä ja tulee uniinki.

Sano tämä siellä kotona ja jos asia ei muutu, sitten on aika erota. Parisuhde ei pidä olla kärsimystä, vaan vähintäänkin sellaista että asiat ovat ihan ok.

Vierailija
15/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se loppuu miehen orgasmiin.

Vierailija
16/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ekaa kertaa seksiä 3 viikkoa synnytyksen jälkeen, ja sitten noin kerran kuukaudessa. Vaimon halut palautuivat vasta imetyksen loputtua, eli noin 7 kuukauden päästä, mutta sitä ennen halusi kuitenkin antaa miehelleen 2 min laatuaikaa silloin tällöin. Ihana vaimo.

Vierailija
17/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ekaa kertaa seksiä 3 viikkoa synnytyksen jälkeen, ja sitten noin kerran kuukaudessa. Vaimon halut palautuivat vasta imetyksen loputtua, eli noin 7 kuukauden päästä, mutta sitä ennen halusi kuitenkin antaa miehelleen 2 min laatuaikaa silloin tällöin. Ihana vaimo.

Kiva, mitäs vaimollesi  annoit?

Vierailija
18/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkinoli pian seksiä, tosin ihan hellästi työntöjä vain pikkuisen sisään.  Ja mies antoi sitten minulle käsin orgasmeja, se kyllä auttoi paljon paranemisessa.

Vierailija
19/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli raskauden aikana kyllä seksiä mutta se loppui synnytyksen jälkeen, ymmärrän kyllä puolisoani, mutta välillä tuntuu ettei itselläni saa olla minkäänlaisia haluja, koska toisellakaan ei ole. Se on kaikkein raskainta

Vierailija
20/40 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, mitäs vaimollesi  annoit?

En kyllä millään muista, kun siitä on +20 vuotta aikaa. Todennäköisesti en mitään tai sitten hoidin seuraavan yön valvomiset, tms. jotain käytännöllistä. Ihastuttavan pragmaattisesti hän edelleenkin suhtautuu tähän asiaan, ja saattaa esimerkiksi tarjota takamustaan, jos ei itse ole juuri silloin kiinnostunut seksistä ja voi samalla lukea kirjaa.