Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka olette katkaisseet välit persoonallisuushäiriöisiin?

Vierailija
29.10.2022 |

Onko vainoaminen jatkunut ja kuinka kauan?

Kommentit (407)

Vierailija
41/407 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos narsistiin katkaisee välit se kertoo kaikille kuinka sairas olet ja pershäiriöinen.

Vierailija
42/407 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskun mustamaalaus shown jälkeen katkaisin vähin äänin välit. Muistan, että jouduin vielä kerran näkemään hänet päätökseni jälkeen ja miten hyvä olo minulla oli. Mikään hänessä ei enää mennyt ihon alle, koska minä olin jo päättänyt, että tämä oli lopullisesti tässä. Hän oli niin näyttävästi haukkunut minut, että ei varmaan ollut epäselvää sitten loppupeleissä jos pysähtyi miettimään.

Sitten kun pakollinen tapaaminen oli suoritettu niin estin hänet joka paikassa; puhelin, somet ym. Hän yritti yhteisiltä tutuiltamme kysellä, että mikäs sille tuli, he tiesivät mikä on kuvio, en tiedä vastasiko osa, että hän tietää miten paljon paskaa olet hänestä puhunut, tuskin uskalsivat.

Vain kerran tämän jälkeen ollaan törmätty samassa paikassa, minua ei silloinkaan enää ahdistanut hän, mutta häntä selvästi ahdisti, koska hävisi paikanpäältä nopeasti. Itse olisin ollut valmis tervehdykseen, mutta toinen pakenee kuin mikäkin raukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisemalla ne välit. Estoon ja estoon.

Vierailija
44/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on alaikäinen ja riippuvuussuhteessa narskuun?

Vierailija
45/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päästä häntä ottamaan mitään kontaktia. Vaatii täyden irtioton, usein sen ettei ole enää hänen kanssaan tekemisissä oleviin ihmisiin yhteydessä.

Vierailija
46/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö ei ole yhtä kuin pahuus ja ilkeys. Eikä tietenkään kaikki vainoa yhtään ketään.

Monet kärsivät persoonastaan vain itse ja eivätkä pidä yhteyttä muihin.

Vierailija
47/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistihullu tunnistettu! Se on Laika-koira. Jankkaa sairaasta vanhemmastaan vaikka itse on sellainen. Turha esittää mitään muuta! On kirjoittanut kaikki palstan kommentit!

Vierailija
48/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistihullu tunnistettu! Se on Laika-koira. Jankkaa sairaasta vanhemmastaan vaikka itse on sellainen. Turha esittää mitään muuta! On kirjoittanut kaikki palstan kommentit!

Eikös Laika lähetetty avaruuteen?

Vierailija
49/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katkaista välit muuttamalla kauas mutta olla silti varuillaan. Kuten moni on jo maininnut, häiriöiset voivat olla väkivaltaisia eikä heistä suosiolla pääse eroon.

Vierailija
50/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on päässyt eroon fyysisesti niin vielä kantaa niitä traumoja mukanaan. Ei siihen välttämättä auta mikään, riippuu kauanko on altistunut.

Vierailija
51/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin puhelinnumeron.

Problem solved

Vierailija
52/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin katkaista? Eihän hän pidä yhteyttä keneenkään! Vastaa viesteihin ehkä kerran vuodessa koska *kaikki on turhaa* ja ihmiset ovat tekopyhiä teeskentelijöitä. Aivan avoimesti toivoo kaikkien kuolemaa ja kärsimystä.

Tämä 😅 Ja sitten jos vastaa vihdoin, ihan normaaliin kuulumiskyselyyn, on vastaus tyyliin Jaaha, taasko sitä ollaan vaikka jotakin? Ei tipu täältä materiaalia, ei fyysistä eikä psyykkistä!

Uskomaton tapaus!

Vierailija
53/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä viesti laitettiin takaisin, vaikka ilmiannoin sen?

"Niillä lapsilla, joiden äidillä on epävakaa persoonallisuushäiriö, on keskimääräistä suurempi riski kärsiä joistakin terveysongelmista. Näitä ovat muun muassa hyperaktiivisuus, huonot akateemiset tulokset, tunteiden hallintaongelmat ja matala itsetunto. Äidin epävakaan persoonallisuushäiriön aiheuttama psykososiaalinen vaikutus, joka perustuu usein huutamiseen, huonoon vihanhallintaan ja jopa fyysiseen tai psyykkiseen hyväksikäyttöön, on lapselle usein tuhoisaa."

https://mielenihmeet.fi/lapset-joiden-aidilla-on-epavakaa-persoonallisuu...

Vierailija
54/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistijankkaaja on joku hullu lapsi joka arvostelee tervettä äitiään! Näin sen pesutuvassa, se kirjoittaa kaikki vauva.fi viestit siellä! Tällä palstalla on vain yksin kirjoittaja!

Vannon että jos käytte sitomassa sen niin tämä sivusto katoaa!

pyykkinarulla

Vierailija
55/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit jo alaikäisenä. Narsulla meni niin kuuppa sekaisin että kävi kaksi käsin takaapäin hiuksiin kiinni ja repäisi kaikin voimin. Olisi voinut mennä niska poikki. Sen jälkeen väkisin tuuppasi itseään elämääni vuosikausia, mitä helvettiä se oli! Luuli olevansa kaivattu. Millähän ihmeen logiikalla?Persoonallisuushäiriöisistä on kovin vaikea päästä eroon. Sitä ei pysty itse valitsemaan keiden seuraan joutuu lapsena.

Vierailija
56/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa ulkomaille. Siellä on vaikeampi stalkata. Sitten ei ole myöskään välillisesti tukemassa niitä.

Vierailija
57/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei oikeastaan tarvinnut katkaista välejä, vaan tämä toinen henkilö katkaisi välit minuun ja vaihtoi paikkakuntaakin 😂 nähtävästi minun antama tuki, ymmärrys, yms ei ollut tarpeeksi hänelle.. toisaalta kyseessä on henkilö joka sairastaa bipoa ja epävakaata, joten välien katkominen voi tapahtua ilman syytäkin. Ei ole ikävä, nyt voin keskittyä omaan hyvinvointiini.

Vierailija
58/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katkaisin välit eksään, katkaisin välit myös kaikkiin eksän puolen sukulaisiin ja eksän kautta tulleisiin ystäviin. Annoin vapaan pelikentän. Siinähän meuhkaa, mutta ei voi minuun enää vaikuttaa. Iso uhraus, mutta kannatti. 

Vierailija
59/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työpaikallani oli yksi persoonallisuushäiriöinen, joka jotenkin kuvitteli että se työpaikka on hänen valtakuntansa ja kaikki jotka sieltä lähtee pois, on jotenkin häntä vastaan. Jos hän kuuli, että joku on vaihtamassa työpaikkaa, hän aloitti kiusaamisen ja todella epämiellyttävän käytöksen. Siis vaikka olisi aikaisemmin tullut toimeen tämän tyypin kanssa. Sormia napsauttamalla se muuttui ja tämä teki näiden elämästä helvettiä. Kun itse sitten sain tarjouksen paremmasta työpaikasta, pelkäsin niin paljon tätä tyyppiä että salasin asian kaikilta, otin kaikki lomat putkeen ja ilmoitin sieltä että jään pois enkä enää tulee. Tarina kertoo että tämä narsisti oli raivonnut siellä, mutta minä olin jo kaukana..

Vierailija
60/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ei oikeastaan tarvinnut katkaista välejä, vaan tämä toinen henkilö katkaisi välit minuun ja vaihtoi paikkakuntaakin 😂 nähtävästi minun antama tuki, ymmärrys, yms ei ollut tarpeeksi hänelle.. toisaalta kyseessä on henkilö joka sairastaa bipoa ja epävakaata, joten välien katkominen voi tapahtua ilman syytäkin. Ei ole ikävä, nyt voin keskittyä omaan hyvinvointiini.

Ainakin tuollaisen diagnoosin on narskun helppo heittää jos hänen egonsa kokee kolauksen välien katkaisusta. Jokin mustamaalaaminen alkaa joka tapauksessa.

Ehkä, ei siinä jos muistan oikein niin tämä on jopa ylpeillyt sillä että on tosi hyvä manipuloimaan ihmisiä. En tiedä, että onko tämä levitellyt minusta inhottavia juttuja välien katkaisun jälkeen jotka ovat hänen mielestään oikeita asioita, vaikka oikeasti olen ihminen joka välittää ystävistä tosi paljon.

Sillä sanoinkin että ei ole ikävä, kerkesin nähdä tuon ihmisen monet kasvot.