Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka olette katkaisseet välit persoonallisuushäiriöisiin?

Vierailija
29.10.2022 |

Onko vainoaminen jatkunut ja kuinka kauan?

Kommentit (407)

Vierailija
321/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan häntä. Silti se sisustaa kämppäänsä kuvillani joita on hankkinut väkisin, kun ei saanut vapaaehtoisesti. Varmaan tuntuu hyvältä tehdä väkisin kun ei vapaaehtoisesti saa. Siinähän leikkii olevansa rakastettu, hyi stana.

Vierailija
322/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistijankkaaja on joku hullu lapsi joka arvostelee tervettä äitiään! Näin sen pesutuvassa, se kirjoittaa kaikki vauva.fi viestit siellä! Tässä ketjussa on vain yksi kirjoittaja!

Vannon että jos käytte sitomassa sen niin tämä sivusto katoaa!

Jos tuo hyyppä sidottaisiin kiinni johonkin, niin aivan varmasti narsistiksi nimittely vähenisi huomattavasti tällä palstalla.

Vähenee myös valitukset äiti-lapsi suhteista. Semmonen riidankylväjä se on.

Enpä usko. Tekisit kuitenkin taas ulinaketjuja siitä kuinka sinut on hylätty ja poistaisit terhakkaasti sieltä kaikki väärät mielipiteet.

Ensinnäkään mua ei ole hylätty. Toiseksi mä tee tänne mitään ulinaketjuja. Mä en oo kato semmonen katkera pakkomielteinen valittaja niin kuin sinä.

Mä en ole sinun äitisi vaikka niin kovasti luulet, että äitisi täällä sinulle kirjoittelee!

Mä en ole sinun lapsesi, vaikka niin kovasti luulet että täällä sinulle sellainen kirjoittelee. Mä näet en ole katkera niin kuin sä, että kokisin tarvetta häiriköidä toisten ketjuja poistamalla niistä 99% viesteistä.

Sä olet kutsunut minua narsistivanhemmaksi.

Sinulla on narsistin perustunteet, katkeruus ja viha.

Olet poistanut kaikki minun viestini tästä ketjusta.

Ainoastaan sinun herjakommentit jäljellä.

Olet itse häirikkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ilmiantoralli lähti taas käyntiin. Joku tekee nyt tahallaan tätä viestien poistoa kiusallaan. Aika idari fiilis lukee omaa viestiään kuuteen kertaan ketjussa, kunnes huomaa, et yhtäkkiä on hävinnyt 4 sivua tekstiä. Taas vähintään 60 viestiä poistunut. 

Sorry jonkun mama, sun kannattais hakee apua muualta. 

Vierailija
324/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistijankkaaja on joku hullu lapsi joka arvostelee tervettä äitiään! Näin sen pesutuvassa, se kirjoittaa kaikki vauva.fi viestit siellä! Tässä ketjussa on vain yksi kirjoittaja!

Jos tuo hyyppä sidottaisiin kiinni johonkin, niin aivan varmasti narsistiksi nimittely vähenisi huomattavasti tällä palstalla.

Enpä usko. Tekisit kuitenkin taas ulinaketjuja siitä kuinka sinut on hylätty ja poistaisit terhakkaasti sieltä kaikki väärät mielipiteet.

Ensinnäkään mua ei ole hylätty. Toiseksi mä tee tänne mitään ulinaketjuja. Mä en oo kato semmonen katkera pakkomielteinen valittaja niin kuin sinä.

Mä en ole sinun äitisi vaikka niin kovasti luulet, että äitisi täällä sinulle kirjoittelee!

Mä en ole sinun lapsesi, vaikka niin kovasti luulet että täällä sinulle sellainen kirjoittelee. Mä näet en ole katkera niin kuin sä, että kokisin tarvetta häiriköidä toisten ketjuja poistamalla niistä 99% viesteistä.

Sä olet kutsunut minua narsistivanhemmaksi.

Sinulla on narsistin perustunteet, katkeruus ja viha.

Olet poistanut kaikki minun viestini tästä ketjusta.

Ainoastaan sinun herjakommentit jäljellä.

Olet itse siis häirikkö.

Vierailija
325/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kuuluu niihin joista Narsku poistaa kaikki viestit. Kannattaa lisätä omansa uudelleen.

Vierailija
326/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sekopää ketju. Joku poistattaa asialliset viestit kuten omani jossa muistutin että usein vainoaja on oma vanhempi.

Sitten taas joku toinen uudelleenpostaa ketjun viestejä ja sama viesti on ketjussa monta kertaa.

Tämä taisi mennä jollain TUNTEISIIN.

Vierailija
327/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku kääntää tilanteen päälaelleen ja syyllistää uhria. Hänestä pershäiriöinen on se jonka seuraan hän yrittää väkisin tunkea. Hän itse on normaali koska hänen seuransa ei ole haluttua.

Vierailija
328/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsku kääntää tilanteen päälaelleen ja syyllistää uhria. Hänestä pershäiriöinen on se jonka seuraan hän yrittää väkisin tunkea. Hän itse on normaali koska hänen seuransa ei ole haluttua.

Olen täysin samaa mieltä. Häiriöinen ei ymmärrä sitäkään, kun suoraan sanotaan, että tänne älä tule. Ei ymmärrä sitä, kun sanotaan, että älä soita.

Ihmettelevät vain, miksi heidän seura ei kelpaa. Syyllistetään, haukutaan ja lytätään sitä, joka tekee pesäeron selväksi. Se on sairauden merkki.

Vierailija
329/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi suvaitsevaista porukkaa täällä...

Miten paljon pitäisi suvaita häirintää, kiusaamista, valheita, pelottelua yms.

Pahintahan noissa on just se että niistä voi olla TODELLA työlästä ja traumaattista irrottautua, kun ei itsekään halua uskoa todeksi toisen käytöstä. Moni jää ymmärtämään oman mielenterveytensä kustannuksella ja sehän just on  pahuuden tavoite: vangita uhri henkisesti, usein myös fyysisesti toimintakyvyttömäksi.

Vierailija
330/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa muutama syyllistää että oma syynne, mitäs valitsette tuollaisia miehiä.

Muistakaapa että usein se vainoaja ja vaarallinen väkivalta-luonnevikainen on oma vanhempi. Sitä on jo koko lapsuus ja nuoruus pitänyt pelätä ja sitä joutuu pelkäämään koko aikuisuudenkin. Kaikki vanhemmat ei halua lapselleen parasta, vaan päinvastoin pahinta.

Ja tämä sairas kuvio jatkuu usein siihen asti kun vanhempi kuolee.

Vierailija
331/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän off-topic, ei liity välien katkaisuun, mutta seläntakana juoruilijoille on hauskaa tehdä niin, että kun kantautuu korviin, mitä on minusta levitellyt, niin ottaa isommassa porukassa kaikkien kuullen esille asian. Monesti eivät uskalla myöntää puheitansa tai sitten menevät paniikkiin. Taannoin kuulin naapurilta, että toinen naapuri soittelee hänelle ja raportoi minun tulemisia ja menemisiä. Oltiin samassa kerhossa, missä kaikki kolme ja muutamat muutkin naapurit toisinaan käydään.

Nimet vaihdettu:

Minä: "Kuule Ritva, Keijo kertoi, että sinä soittelet hänelle ja raportoit minun tulemisia ja menemisiä"

Ritva: "En minä aina ilmoita!"

Minä: "Aai..? Et AINA ilmoita...?"

Ritva: "On minulla muutakin elämää, ku sinä!"

Minä: "No, se on kyllä tosi hyvä, että on muutaki... Eihän me ees tunneta kovin hyvin, ettei olla käyty toisillamme ees kylässä, että ois aika karua, jos sulla ei ois muuta ku seurailla minua! Tosi hyvä. Mutta onhan se toki hyvä, että minustaki pidetään huolta..."

Sen jälkeen hän ei puhunut sillä kerho kerralla enää mitään, ellei sitten minun tupakalla käynnin aikana, koska sieltä tultuani kaikki olivat lähdössä yllättäen kotiin. Toivottavasti Ritva jo oppi olemaan veetuilematta fiksummilleen, koska viimesyksynä oli hänen kanssaan vähän vastaava tilanne.

Vierailija
332/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pershäiriöisillä on niin vahva lisääntymisvietti?

Koska aikuiset tunnistavat häiriöisen vialliseksi niin pitää hankkia naiiveja lapsia.

Vierailija
333/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kuuluu niihin joista Narsku poistaa kaikki viestit. Kannattaa lisätä omansa uudelleen.

Vierailija
334/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kääntyä viranomaisten puoleen ja pyytää kattavaa lähestymiskieltoa. Koskee myös sähköisiä viestimiä. Lähestymiskiellon rikkominen on rangaistava teko. Kts. Google lähestymiskielto haku/ rikkominen/ seuraamukset. Myös yksityisyyden loukkaaminen, kotirauhan rikkominen, vainoaminen. Tutustu myös "ennakkotapaukset".

Vierailija
335/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakodeissa tai sairaaloissa.

Vierailija
336/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkaisemalla ne välit. Estoon ja estoon.

Onko onnistunut ongelmitta vai törmäättekö heihin aina uudelleen?

Ei onnistu ongelmitta, hakeutuvat samoille paikoille vielä pitkään ja stalkkaavat, vaikka olisi jo uusi suhde. Tekevät ihmeellisiä temppuja ja käyttäytyvät sairaalloisen vihamielisesti. Tarvittaessa yhteys virkavaltaan.

Stalkkaavat myös netissä, etsivät tietoa uhrista ja terhakkaasti poistavat sivukaupalla viestejä aiheeseen liittyvistä keskusteluketjuista.

Vierailija
337/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
338/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pershäiriöisillä on niin vahva lisääntymisvietti?

Koska nimenomaan itsehillintä ja harkinta (impulssikontrolli) usein puuttuu persoonallisuushäiriöisiltä.

Vierailija
339/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan häntä. Silti se sisustaa kämppäänsä kuvillani joita on hankkinut väkisin, kun ei saanut vapaaehtoisesti. Varmaan tuntuu hyvältä tehdä väkisin kun ei vapaaehtoisesti saa. Siinähän leikkii olevansa rakastettu, hyi stana.

Hyi, oma eksäni teki samaa. Lisäksi hänellä on vieläkin tietokoneelle tallennettuna minusta kuvia joille tumputtelee. 

Vierailija
340/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkaisemalla ne välit. Estoon ja estoon.

Onko onnistunut ongelmitta vai törmäättekö heihin aina uudelleen?

Ei onnistu ongelmitta, hakeutuvat samoille paikoille vielä pitkään ja stalkkaavat, vaikka olisi jo uusi suhde. Tekevät ihmeellisiä temppuja ja käyttäytyvät sairaalloisen vihamielisesti. Tarvittaessa yhteys virkavaltaan.

Stalkkaavat myös netissä, etsivät tietoa uhrista ja terhakkaasti poistavat sivukaupalla viestejä aiheeseen liittyvistä keskusteluketjuista.

Tiedon etsintä ja aineiston keräämäinen uhria vastaan on tyypillistä. Joka paikassa vakoillaan. Myöskin vuosikymmeniä vanhat omat tulkinnat asioista, kuuluu repertuaariin. Välit saatetaan laittaa dramaattisesti poikki, kun on ensin vahingoitettu esimerkiksi haukkumalla mitä julmimmin, jotta itse ei tarvitse kuulla itsestään mitään eikä kykene yhtään ymmärtämään pahuuttaan. Mutta kytätään kuitenkin ja yritetään pitää uhrista jollain tavoin kiinni ja vahingoittaa. Kosto jostakin ei mistään elää koko ajan. Itse ollaan viattomia uhreja, vaikka todellisuudessa paholaisia. Sitten vielä kuvitellaan, että kaikki kaipaa häntä ja haluaa yhteyksiin.