Mitä ostit viimeksi kasvojen ihon hoitoon liittyen?
Itse tein nettitilauksen mm Bakuchiol-boosterista, hyaluronia sisältävästä kasvovoiteesta ja kollageeni-kapseleista sekä Mossan puhdistusvaahdosta, säästin n.100€, koska olivat alessa. Samalla löysin tehokkaita maitohappobakteereja hyvässä alessa joten lisäsin tilaukseen 2prk niitä.
Loppusumma n.70€.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
? Käsittääkseni myös miehet voivat hoitaa ihoaan, ainakin purkkia ja purnukkaa on teille paljonkin tarjolla.
Ap
Bybin kasvovesi, Leahlanin puhdistusöljy. Yhteensä tais olla 65€.
Uuden Nivea soft - voiteen. Ainoa voide, joka estää kuivan talvi-ihon hilseilyn ja kiristyksen. Toimii myös hoitavana voiteena paremmin kuin dexpanthenol. Ihmiset voisi suhtautua kriittisemmin apteekin voiteisiin. Esim orionin perusvoiteista ei ole mihinkään.
Lumenen kasvojen puhdistusvaahdon laivalta pari viikkoa sitten.
Onko teillä sitten kaikilla hehkuva virheetön iho kun tuollaisia summia ja aineita hierotte päivät päästään kasvoihinne? Itsellä ei ole rypyn ryppyä kasvoissa tai kaulalla vaikka olen eläkeläinen. Nivean tuotteita olen käyttänyt ikäni.
Ordinaryn retinol kasvoseerumin ja satunnaisen valikoiman kasvomaskeja.
Mossan kasvoöljyn. Pintakuiva iho , mikään parempaa kuin yöksi laittaa Ceralan perusvoidetta. Aamulla putsaan vaahdolla pois ja iho on kuin vauvan peppu koko päivän. Tuota öljyä käytän kovilla pakkasilla.
Asun kuumassa maassa, joten mattaa aurinkovoidetta on pakko käyttää joka päivä, ainakin kasvojen iholla. Viimeisin ostamani hyvä aurinkovoide oli Glossier. Joskus löydän hyvän ja halvan tuotteen, jonka valmistus sitten lopetetaan tai koostumusta muutetaan. Coola ja Tonymoly Mango esimerkiksi. Aasialaisissa tuotteissa on korkeampi ja parempi aurinkosuoja ja ovat aika kohtuuhintaisia. Eurooppalaisissa saattaa olla joku SK10, joka on tietysti riittävä Suomessa jossa aurinko pilkahtaa sadepilvien välistä kerran viikossa.
Lumenen 6 euron päivävoiteen. On muuten hinta-laatu-suhde kohdallaan.
Madara aha-peel.
Seuraavana ostoslistalla Cosrx Blackhead power liquid, joka sisältää 4% BHA-happoa.
Hevosen spermaa