Onko täällä ketään, joka ei ole koskaan ollut humalassa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mikä lasketaan humalaksi? Olen kyllä oksentanut ja sammunut, joskus joutunut putkaankin. En ole kuitenkaan ollut niin kovissa promilleissa kuin kokeneemmat alkoholinkäyttäjät.
Alkoholistin vastsus?
Vierailija kirjoitti:
Mies, 50v, vielä en ole kokenut tarvista juoda viinaa tai humaltua. Tuskinpa tulen kokemaankaan.
Sama juttu. Koskaan en ole juonut alkoholia tai kokeillut muitakaan pähiteitä ja samalla linjalla taidan jatkaa loppuun saakka. On muitakin tapoja rentoutua, kuten taiteet monessa muodossa. N51.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu mitä tarkoitat humalatilalla. En ole koskaan ollut niin päihtynyt etten olisi ollut aivan toimintakykyinen. Enkä ole oikeastaan koskaan kärsinyt krapulaa.
Juoppo selittelee.
Mä en oo ollut oon vielä niin nuori
aika jäätävää että tällaistä edes pitää kysyä - Suomessa ollaan ...
täällä löytyy yksi joka ei ole ollut. Siksi tai siitä johtuen, en tiedä, mulla on huono viinapää. jo muutama kulaus ja mulla on vaikea kohdistaa katsetta. elämässä on tullut vedettyä yksi tai kaksi cocktailia kavereiden seuraksi, ja jos juhlissa kilistellään niin kilistelen muiden kanssa, siihen se käyttö oikeastaan jääkin. En koe tarvitsevani muuten alkoholia mihinkään ja sitä paitsi mua pelottais juoda itseni känniin, en halua menettää hallintaa ja kuulla tyhmyyksistä jälkeenpäin joita saattaisin tehdä humalassa :D
Vierailija kirjoitti:
täällä löytyy yksi joka ei ole ollut. Siksi tai siitä johtuen, en tiedä, mulla on huono viinapää. jo muutama kulaus ja mulla on vaikea kohdistaa katsetta. elämässä on tullut vedettyä yksi tai kaksi cocktailia kavereiden seuraksi, ja jos juhlissa kilistellään niin kilistelen muiden kanssa, siihen se käyttö oikeastaan jääkin. En koe tarvitsevani muuten alkoholia mihinkään ja sitä paitsi mua pelottais juoda itseni känniin, en halua menettää hallintaa ja kuulla tyhmyyksistä jälkeenpäin joita saattaisin tehdä humalassa :D
Tässä syy, miksi olet jäänyt yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo, olen kyllä niin yksinäinen koska alkoholin käyttöhän korreloituu suoraan sosiaalisuuden kanssa. Not .
Ehkä Suomessa joissain piireissä ( sun) mut ei mun. Kyllä on juhlavaa varmasti tuntea itsensä sosiaaliseksi yhdessä muiden kanssa kaiken maailman juomingeissa..
En ole ollut. Promillet on aina alle 4.
Joo. En ole absolutisti mutta en koskaan juo kerralla kuin 1-2 lasillista tai drinkkiä. En ole ollut humalassa edes teininä, en pidä siitä kun alan tuntea alkoholin aiheuttaman kihelmöinnin kehossa. En myöskään ole koskaan maistanut tupakkaa tai kokeillut huumeita.
Ei ole uskonnollista taustaa eikä perheessä alkoholiongelmaa, tämä on elämäntapa joka sopii minulle parhaiten.
En ole koskaan ollut humalassa tai ylipäätään juo alkoholia. Olen maistellut olutta että punaviiniä suullisen verran jo lapsena, en tykännyt enkä ole kokenut tarvetta maistella toisen kerran. Käytän alkoholia kyllä leivonnassa, rakastan rommin tuomaa aromia leivonnaisissa. En siis ole absolutisti mutta en koe tarvetta juoda alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Keho on sielun temppeli eikä sille mitä tahansa saa tehdä. Keho on meillä vain hetken lainassa.
Paskanmarjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Tämä ei minun.
En vastaa mihinkään näihin
tosissani..
Joo on. En ole koskaan ollut kännissä. En käytä alkoholia ollenkaan. Nuorempana maistelin kyllä kun kotona tarjottiin, mutta ei ollut minun juttuni. Lisäksi jonkinlaista allergiaakin tuli, siideristä tuli kamala nuha ja punaviinistä huimaus ja päänsärky. Hienosti on tällainen absolutisti pärjännyt niin teekkarimaailmassa kuin muutenkin. Juomattomuuttani ei ole kyseenalaistettu eikä minua ole myöskään väkisin yritetty "opettaa juomaan". Ympärilläni on ollut fiksuja ihmisiä.
Sen sijaan kännisten lähentelyä olen kohdannut pikkujouluissa ja keikoilla. Perheessämme on myös alkoholisti, joten olen saanut osani kännisten toilailuista enkä niitä todellakaan kaipaa.
Kannattaa kokeilla...kun alkuun pääsee,sitä mukavaa kieputusta kaipaa usein..
Katoava luonnonvara ,nykyään alkaa olemaan enemmän huumehörhöjä.
Minä. Elämäni aikana olen juonut muutaman pullon siideriä, lasillisen keskiolutta, banaanilikööriä ja samppanjaa. Siinä kaikki. Kun katsoo sukuni juomaperinteitä, niin olisin luultavasti raivohullu humalassa. Ei ole haluttanut testata. M65