Uusi kysymys: kumpi on hotimpi, normaalipainoinen vai laiha nainen?
Yleisön pyynnöstä toinen kysymys.
Kumpi on hotimpi:
1) Laiha nainen: 165 cm / 52 kg / BMI 19,1
2) Normaalipainoinen nainen: 165 cm / 63 kg / BMI 23,1
Kommentit (7)
Virallisesti kai BMI 18,5 on normaalipainoin alaraja, mutta tuo on aika hyvä vertailupari, kun 1 on jo aika laiha ja 2 on normaalipainoinen, jolla on pikkuisen näkyvää ylimääräistä. Olettaen, että kumpikaan ei ole lihaksikas sporttinainen.
Molemmat on normaalipainoisia. Näkemättä ei voi sanoa, mutta arvioilta kahdeksan kertaa kymmennestä vaihtoehto 1 on hotimpi.
Onko tuhdin mamman taas vaikea ymmärtää että laihat vie 100-0. Kukaan laatumies joka voi valita ei ota pullervoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuhdin mamman taas vaikea ymmärtää että laihat vie 100-0. Kukaan laatumies joka voi valita ei ota pullervoa.
Sepä ei haittaa. Pullervoista puhuva mies ei olekaan laatumies.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on normaalipainoisia. Näkemättä ei voi sanoa, mutta arvioilta kahdeksan kertaa kymmennestä vaihtoehto 1 on hotimpi.
Joo no, normaalipainon haarukka on niin iso, että se ei sano sinänsä vielä paljon mitään, että on normaalipainoinen. Itse miehenä olin pitkään BMI 19, ja kyllä minä ihan selkeästi laiha olin, mutta naisilla on suhteessa enemmän rasvaa ja vähemmän lihasta, joten ei ole täysin vertailukelpoisia miehen ja naisen BMI 19.
Puhutaan myös laihaläskeistä. BMI on aivan hyvä, mutta mahan kohdalla on iso kumpu ja muuten lihaksia ei oikein missään. Täytyisi siis löytyä hyvän BMI:n lisäksi kunnon vyötärö. BMI voi olla yli 25, jos on lihaksia kunnolla tai niin kunnolla kuin naisella yleensä voi olla. Rintava, persevä, reitevä, mutta ei vatsakas on hyvä vartalomalli.
Minä tietenkin, normaalipainoinen nainen 157 cm /45 kg / BMI 18,2