Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metsa Man

Vierailija
29.10.2022 |

Mitä mieltä olette tuosta tubeukosta? Melko ristiriitainen persoona.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, se olet sinä itse.

Vierailija
2/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä seuraa tuota ja hekottaa aina katketakseen.

Tajusin että hän näkee siinä minut, lapsensa, jolla on diagnosoitu autismi, adhd ja tourette. Kun ei uskalla nauraa minulle ivallisesti vaikka haluaisi, niin nauraa tuolle toiselle kylähullulle. 

Mun mielestä kuvottavia nuo videot. Hirveää kiroilua, alapääpuheita ja muuta sekoilua, ihan kuten itselläni. Luulen että hänellä on samat diagnoosit kuin itselläni. Ihmiset katsoo noita siksi, että saavat nauraa ja tuntea itsensä älykkäiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin että hän näkee siinä minut, lapsensa, jolla on diagnosoitu autismi, adhd ja tourette. Kun ei uskalla nauraa minulle ivallisesti vaikka haluaisi, niin nauraa tuolle toiselle kylähullulle. 

Mun mielestä kuvottavia nuo videot. Hirveää kiroilua, alapääpuheita ja muuta sekoilua, ihan kuten itselläni. Luulen että hänellä on samat diagnoosit kuin itselläni. Ihmiset katsoo noita siksi, että saavat nauraa ja tuntea itsensä älykkäiksi.

Ihan tyypillinen savolainen juntti se metsaman on.

Vierailija
4/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista paskaa sitä verovaroin näytetään ei ole edes niin huono että olis siksi hyvä.

Vierailija
5/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista paskaa sitä verovaroin näytetään ei ole edes niin huono että olis siksi hyvä.

Ai mitä? Onko se päässyt youtube-kanavansa ulkopuolelle?

Vierailija
6/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvähän se on. Sympaattinen mies!

Vierailija
7/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on tourette ja yksi sisaruksistani kanssa vertaili mua huvittuneena tähän Metsa Maniin... Olin että kuka tämä on ja menin katsomaan...  Mulla oireena tuo äänenvoimakkuuden yllättävä nousu ja pakonomainen rykiminen (näkyy mm. koulumuistoja -videossa). Stressitilanteessa toistelen sanoja tai lauseita vaikka tuntitolkulla.

Vierailija
8/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun verran olen sivusta seurannut, eikä minusta Metsa Manin videoissa ole mitenkään hirveästi kiroilua tai alapääpuheita. Ihan asiallista menoa verrattuna joihinkin muihin tubettajiin.

Vierailija
9/56 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainut tubettaja, joka ei vedä mitään roolia, on vain oma itsensä.

Vierailija
10/56 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin jonkin verran tubesta, mutta yleltä en enää viitsinyt. Jotenkin, vaikka onhan se hyvä kun itselleen akan löysi, niin jotain kaunista katosi puolihullun erakon karusta elämästä enimmäkseen itseaiheutettuinen ongelmineen. Nyttemmin en enää ole niin viitsinyt kovinkaan paljon katsella, mutta ihan kiva jos hyvin menee, tosin taitaa vaatia tuokin tubetus menestyäkseen, jotta menisi enimmäkseen huonosti. Sellaista sosiaalipjornoahan se on.

Vierailija
11/56 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli mieleen että ainakin adhd on tourette myös, autismista en ole aivan vakuuttunut. Kiva kun on nyt nainen ja päässyt poikuudestaan. Pano hommat voi alkaa kiinnostaa myös varttuneemmalla iällä.

Vierailija
12/56 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli mieleen että ainakin adhd on tourette myös, autismista en ole aivan vakuuttunut. Kiva kun on nyt nainen ja päässyt poikuudestaan. Pano hommat voi alkaa kiinnostaa myös varttuneemmalla iällä.

Onhan niillä pojilla ollut varmasti kolmen kimppaa sillä sen kaverillakin konemanilla on korvakoru, joten kai ovat pahimpaan puutteeseensa ennen kuin akat löysivät sutaiseet toisinaan toisaan vähän peppuseen-syvä joki efekti ja silleen pop-pop-pop

Vierailija
13/56 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niillä pojilla ollut varmasti kolmen kimppaa sillä sen kaverillakin konemanilla on korvakoru, joten kai ovat pahimpaan puutteeseensa ennen kuin akat löysivät sutaiseet toisinaan toisaan vähän peppuseen-syvä joki efekti ja silleen pop-pop-pop

Poikarakkaus on kaunis asia! <3

Vierailija
14/56 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Itse höperehdin kyllä heteroa, vaan kukin tyylillään, lapset, sukulaiset ja kotieläimet olisi suotavaa jättää rauhaan.

Vierailija
15/56 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Itse höperehdin kyllä heteroa, vaan kukin tyylillään, lapset, sukulaiset ja kotieläimet olisi suotavaa jättää rauhaan.

Ja naapurin hieholaidun.

Vierailija
16/56 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naapurin hieholaidun.

Kulla. Saattaa tulla sanomista jos syö elukoilta heinät

Vierailija
17/56 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsa Man kiroaa kuinturkkilainen.

Vierailija
18/56 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta katsottavaa. Ymmärrän että lapsuus korvessa erossa muista lapsista on ollut rankkaa, ja kai johtanut koulukiusaamiseen.  Näin olen ymmärtänyt. Jos koulussakin ollut vastaavanlaisia purkauksia kuin videoilla, niin eipä ihme että on joutunut syrjityksi. Toki on kivojakin videoita hällä.

Miksiköhän vanhemmat eivät ole  vieneet  häntä toisten lasten seuraan, kai nyt jo 80-luvulla on ollut autot, sekä mahdollista kuljettaa lasta kaveriden luo ja kerhoihin jo ennen kouluikääkin. Onneksi nyt elämä hällä paremmin. 

Vierailija
19/56 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on metsäman erikoinen ja lahjakas persoona. Ei ihme jos ei Tuusniemen  kyläkoululta ole löytynyt kavereita aikoinaan.

Samantasoista, älykästä seuraa ei varmasti tuppukyliltä löydy, ei silloin,  eikä nykyäänkään.

Vierailija
20/56 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli vierailu Jukan monitoimessa ja Jukka. Harmi, että metsä man ei ole vieraillut Jukan uudessa yrityksessä. Ehkäpä Jukka tekisi oman shown: Jukka man.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan