Miksi pitää jäädä autolla risteykseen MUNIMAAN?
Minkä hel**tin takia pitää himmailla ja munia siinä perk**een risteyksessä jos latu on auki ja vihreä palaa? Onko kääntyminen niin vaikea toimenpide suorittaa autolla? Eikö jalka yletä kaasupolkimelle? Pitkä autojono takanasi ja vain muutama auto ehtii valoista kun sinä jäät munimaan eikä uskalla kaasuttaa alta pois reippaasti vaan mietit tai ryömit hitaasti eteenpäin kytkin savuten. Yleensä nämä perseilijät ovat naisia. Mikä teitä vaivaa??
Kommentit (49)
Ymmärrän jos vanhuksilla kestää mutta muut voisivat kyllä tsempata. Ylipäätään se ennakointi kun valo on vaihtumassa niin vaihdetta jo silmään yms.
Pitäis olla laki että jos ei tarpeeksi nopeasti pääse liikkeelle niin takana oleva saa tuupata vauhtia ja se on edellä olevan vika. (ja hän maksaa).
Ja kyllä, yleensä aina nämä tupeksijat on naisia. Jos niin pelottaa niin ei muuta kuin joukkoliikennettä käyttämään ja kortti hyllylle.
Stop merkki ihmiset saa ajaa mitä nopeutta tahaan ,lähtee risteyksestä millon turvallista.Onhan sulla ajokortti?? Vai oletko murokuski.Kyllä Suomi menettää helv.tisti rahaa kun liikenteestä saisi sakkoina miljoonia,mutta ei,säästöt se otetaan köyhemmiltä ja heikompiosaisilta .Kaiken maailman kusikaija,tojo,bemuristit senkun tollukoi.Pitäkää oikeuksista ne kiinni,perässä roikkujalle kunnon sakot.Lähde ajoissa töihin.Liukkailla anna palaa yksin ajaessasi.Älä vaaranna muita.
Provo mutta tavallaan olen kateellinen ihmisille joiden ärsyyntymiset ja ongelmat ovat tuota luokkaa. Sitten kun miettii tarkemmin en olekaan. Miten nämä ihmiset kestävät vakavampia, oikeasti suuria murheita? Kasetti leviää varmaan samantein.
Ja miksi liikennevaloista lähdetään kuin hautajaissaattuussa? Reippaasti vaan liikkeelle, niin ehtii useampi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään käy kuten minulla, että kun jää punaisiin, niin unohtaa seurata milloin valo vaihtuu? Meneehän se silloin munimiseksi, jos on ekana siinä risteyksessä.
Paaneeko lähteä liikenteeseen ollenkaan jos keskittymiskyky on kuin kultakalalla?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään käy kuten minulla, että kun jää punaisiin, niin unohtaa seurata milloin valo vaihtuu? Meneehän se silloin munimiseksi, jos on ekana siinä risteyksessä.
No tämä juuri on ärsyttävää. Jos on jonon ensimmäisenä, niin ei siinä silloin nukuta! Seuraavat jää vielä valoihin, kun itse jossain vaiheessa saat lähdetyksi. Todella itsekästä. Ei rentoa. Näitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ehe-ehe. Minä olen nainen ja minulla on todella hyvä reaktionopeus ja sen lisäksi ajan sähköautolla. Kyllä ne ovat ukot käsivaihteisine autoineen, jotka jäävät kauas taakse, kun minä tyttö polkaisen liikennevaloissa kaasua. Ja sitten reppanat seisovat kaasupolkimellaan, että pääsevät minusta ohi, kunnes sama toistuu seuraavissa liikennevaloissa. :D :D :D
Ai että minä nautin!
Liikenne ei ole mikään leikkipaikka.
Gooytttttp kirjoitti:
Stop merkki ihmiset saa ajaa mitä nopeutta tahaan ,lähtee risteyksestä millon turvallista.Onhan sulla ajokortti?? Vai oletko murokuski.Kyllä Suomi menettää helv.tisti rahaa kun liikenteestä saisi sakkoina miljoonia,mutta ei,säästöt se otetaan köyhemmiltä ja heikompiosaisilta .Kaiken maailman kusikaija,tojo,bemuristit senkun tollukoi.Pitäkää oikeuksista ne kiinni,perässä roikkujalle kunnon sakot.Lähde ajoissa töihin.Liukkailla anna palaa yksin ajaessasi.Älä vaaranna muita.
Sain päänsäryn luettuani tämän mökellyksen. Oletko psykoosissa vai onko sulla paha aivoverenvuoto menossa? Pyydä apua.
Sain ajokortin 4-kymppisenä neljännellä yrittämällä. Rahulia siihen meni ja sitten huomasin, että ei minusta tule autoilijaa ja olen vaaraksi liikenteessä.
Helpompi hommata kuski.
Eniten minua häiritsee liikenteessä liian hitaasti ajavat. Kuiva kesäkeli, hyvä asfaltti ja joku vetää satasen alueella mittari kahdeksaakymppiä eli jotain 70-75 km/h nykyautolla.
Näitä on todella paljon ja en voi vain ymmärtää heitä. He ovat riski liikenteessä, koska turvallista ohituspaikkaa voi joutua odottamaan pitkäänkin ja kaikilla ei ole aikaa/halua roikkua moisen perässä minuuttikaupalla.
Tässä olisi oikeasti sakkojen paikka. Sakko voisi olla samansuuruinen mitä tulee nopeusrajoituksen ylittämisestä.
Mä sain kortin kuukausi sitten. Sori siitä. Lohduttaudun sillä, että asenteeni on liikenneturvallisuudelle parempi kuin ap:llä. T. N38
Vierailija kirjoitti:
Sain ajokortin 4-kymppisenä neljännellä yrittämällä. Rahulia siihen meni ja sitten huomasin, että ei minusta tule autoilijaa ja olen vaaraksi liikenteessä.
Helpompi hommata kuski.
Minä sain ajokortin 20-vuotiaana ekalla yrittämällä. Teoriakokeessa muistaakseni nolla virhettä eikä inssiajossakaan ollut sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi liikennevaloista lähdetään kuin hautajaissaattuussa? Reippaasti vaan liikkeelle, niin ehtii useampi.
Juuri tämä. Miten vaikeaa on lähteä liikkeelle heti kun se edellä olevakin lähtee? Torspo seurailee ensin että jaa, nytpäs se tuo edellä menevä lähti, pitäisiköhän minunkin kohta valmistautua lähtöön? Sitten aletaan vasta haeskelemaan kytkintä ja vaihdetta. Sitten kun 2-3 torspoa on samassa jonossa niin menee ikuisuus ennen kuin koko jono pääsee valoista, ja ehkä viimeiset jonottavat seuraavia tai sitä seuraavia valoja näiden jurpojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Provo mutta tavallaan olen kateellinen ihmisille joiden ärsyyntymiset ja ongelmat ovat tuota luokkaa. Sitten kun miettii tarkemmin en olekaan. Miten nämä ihmiset kestävät vakavampia, oikeasti suuria murheita? Kasetti leviää varmaan samantein.
Et taida olla penaalin terävin kynä?
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mikään provo ole vaan oikea ongelma. Sinun elämäsi on varmaankin kotona makoilua yhteiskunnan tai jonkun muun kustannuksella, mutta moni meistä joutuu viettämään ison osan elämästään liikenteessä työn takia jotta sinun kaltaisillasi haaveilijoilla olisi mukava elämä ja kaikkia hyödykkeitä ja palveluja saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vastakysymys: miksi pitää aina ajaa niin kuin olisi tulinen chili persiessä, ihan kaikkialla? Neljänkympin alueella kun ajat viittäkymppiä, eikös joku Arto Bemarissaan tule takapuolta nuolemaan ja heti kun pääsee, vetää mielenosoituksellisen kovaa ohi. Viidenkympin alueella nämä sankarit sitten ajavatkin jo lähemmäs kahdeksaakymppiä, kun on niin kova KIIRE jokainen sekunti, eikä nyt Bemsulla voi alle satasta ajaa, eikä ainakaan rajoitusten mukaisesti.
Aja itse rauhallisemmin, ap.
Sinä mökellät nyt jostain ihan eri asiasta. Ei tässä todellakaan kannusteta ketään kaahaamaan tai ajamaan varomattomasti, vaan nimenomaan keskittymään sujuvan liikkumisen varmistamiseksi. Jos haaveilet ja uneksit risteyksessä, tuskin voit olla turvallinen kuljettaja.
Asennutin omaan autoon todella tehokkaam junamallisen kompressoritorven juuri näiden munijoiden takia. Kyllä siinä syvimmässä risteyshorroksessakin oleva mamma herää, kun kunnon sumusireeni törähtää takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompi hommata kuski.
Minä sain ajokortin 20-vuotiaana ekalla yrittämällä. Teoriakokeessa muistaakseni nolla virhettä eikä inssiajossakaan ollut sanomista.
Teoria minulla meni myös virheettömästi, mutta käytäntö oli ihan eri asia.
- se 4-kymppinen tohelo -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompi hommata kuski.
Teoria minulla meni myös virheettömästi, mutta käytäntö oli ihan eri asia.
- se 4-kymppinen tohelo -
Edit: Väärä nimimerkki; nyt siis olen jo 65-vuotias ja tohelo edelleen, mutta en liikenteessä. 😐
Sulla vissiin liikenneraivo.