Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, alapäänne nuoleminen?

Vierailija
29.10.2022 |

Eilen illalla käytiin avovaimon kanssa pitkä keskustelu seksistämme ja yksi mikä jäi mietityttämään oli kun hän sanoi haluavansa panoja. Suuseksi ei hänelle riitä. Sopii kuulemma esileikiksi. Jos itseltäni otetaan suihin loppuun asti niin kyllä se riittää helposti. Onko tuo kovinkin yleistä naisilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, siis tarkoitan, että itse nautin paljon  enemmän  just nuolemisesta; siinä ei tarvii  muutakuin nauttia.

Vierailija
2/7 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva sanoo sen jälkeen pitää panna, se sopii minulle, nuolemisen jälkee panen rouvaa, usein ennen nuolemista panen, joskin hitaasti vaihtelevalla rytmillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm, rakastelu on mulle kokonaisvaltainen asia, jossa saa olla vaihtelua. En halua aina samaa kaavaa! Nuoleminen on taivaallista, mut joka krt sitä ei tarvitse olla. Sen sijaan yhdyntää haluan joka kerran!

Eli esi- tai välileikkinä nuoleminen on ihanaa enkä oliai miehen kanssa joka kieltäytyisi nuolemisesta, mut pelkkä nuoleminen ei riitä yksinään.

Vierailija
4/7 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se suuseksi silloin tällöin riittää, mutta kyllä siitä nautinnosta mulla jää jotain puuttumaan jos ei ole yhdyntää. Suuseksiorkun tai -orkkujen jälkeen mulle tulee suorastaan pakottava tarve saada penis sisään. Joskus plosuhteiden pakosta on pelkkää suuseksiä mutta useimmiten sekä nuolemista että yhdyntää.

Vierailija
5/7 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, siis tarkoitan, että itse nautin paljon  enemmän  just nuolemisesta; siinä ei tarvii  muutakuin nauttia.[/

Taisit olla sinä kun et saa kuin nuolemalla.

Mut ei se mitään. Eikös siinä kuitenkin ole

aivan oma tunne kun saa sisään

Vierailija
6/7 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, siis tarkoitan, että itse nautin paljon  enemmän  just nuolemisesta; siinä ei tarvii  muutakuin nauttia.[/

Taisit olla sinä kun et saa kuin nuolemalla.

Mut ei se mitään. Eikös siinä kuitenkin ole

aivan oma tunne kun saa sisään

Mistä ihmeestä näitä enteilette? Ja mitä sillä on jollekulle miehelle väliä miten saan. Saan kyllä muutoinkin kuin nuolemalla. Pelkässä yhdynnässä en kyllä enää saa, enkä viitsi yrittää edes, kun helpommalla ja paremmin saan muilla tavoin.

Miski tämä asia aina vaan nousee esille puhuttaessa naisten saamisissa? Ikäänkuin moittien aina..

Miksi eivät miehet osaa iloita naisten orgasmeista, miten ne sitten saavatkin.

Tässä en nyt havainnut sellaista pahaa ilmaa, muuta kuin ihmetystä, mutta usein kyllä. Meillä naisille kun on ne elimet erilailla kuin miehillä, vaikka vastaavuus löytyykin.

Ja juu nautin silti kun mies tulee sisään,  tuntuu monestakin syystä ihanalle.

Meillä nautitaan rajusti molemmin puolin, ja se riittää ja on hyvä meille.

Vierailija
7/7 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei oikein ymmärrä miten nuollaan kivasti ja hyvin vaikka heille sitä ohjeistaisikin. Kyllä mua saa nuolla mutta annan sen tehdä oikeastaan miehen mieliksi, kun en itse siitä kumppanin kiihottumista enempää oikeastaan saa. Penetraatio tuntuu moninkertaisesti paremmalta.

Mutta joka naisella on omat mieltymyksensä, tämä vain mun eikä koske kaikkia naisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi