Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole ylpeä mistään saavutuksistani

Vierailija
29.10.2022 |

Nytkin sain uuden työpaikan, ensimmäinen päivä maanantaina ja olen ollut todella innoissani. Mies naureskeli eilen päissään koko illan, miten naurettava työpaikkani on, miksi kukaan edes haluaisi sinne ja miten musta ei kyllä todennäköisesti ole edes siihen.

Tuntuu pahalta. Työni ei myöskään kuulemma ole yhtä tärkeää kuin hänen, vaan vaikka tehdään yhtä pitkiä päiviä, niin minun työni on laiskottelua ja siksi minun tulisi hoitaa myöskin kaikki kotityöt.

Tiedän että pitäisi erota ja neuvoja enemmän kaipaankin jotain näkemystä siitä, että mikä miestäni vaivaa kun puhuu tuollaisia. :( En usko että on narsisti, ollaan oltu useamman vuoden yhdessä ja mies on herkkä ja arka luonteeltaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä. Koita nauhoittaa puhetta ja soita sitä hänelle selvinpäin ja kysy mitä mieltä hän on kuulemastaan.

Nuo laiskottelukommentit sanoo selvinpäin eli todennäköisesti ei arvosta uraani tällöinkään.

Vierailija
22/28 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi olla?

Oletko nyt ihan tosissasi, että MIEHEN pitäisi olla ylpeä SINUN saavutuksistasi?

Kyllä mua ihmetyttää miksi haluaa olla ihmisen kanssa, jossa ei kykene näkemään mitään hienoa ja jonka elämä on pelkkä naureskelun aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Mun eksä ei koskaan kehunut minua mistään (paitsi pi...a, kun peitto heilui). Ja kun hänelle siitä huomautin, niin oli sitä mieltä, että en vain muista kehujaan. Ei kyllä itsekään muistanut yhtään, kun pyysin muistelemaan. Toisaalta kyllä sitten  jatkuvasti latisti mun ideat vastaanpanemattomilla argumenteillään. Kekseliäisyys, iloisuus ja innostuminen on mun ihania luonteenpiirteitäni. Lopulta suhteessa olin innoton mato. Onneksi ei asuttu yhdessä, niin lopulta monen yrittämisen jäkeen pääsin eroon.

Minäkään en saa kehuja muuta kuin perseeseen liittyen häneltä. Niitäkään en muutoin kuin silloin kun on jotain vailla. Usein olen sanonut että kaipaisin myös positiivista palautetta häneltä ja on sanonut ymmärtävänsä asian, mutta käytöksessään se ei näy.

Vierailija
24/28 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voidaan kysyä oletko itse koskaan kehunut miestäsi ? Ei voi olla ylpeä sinusta jos itse mollaat myös.

Olen, kehun niin ulkonäköään, luonnettaan kuin tekemisiään usein. Mulle on aina ollut helppoa antaa nimenomaan positiivista palautetta ja kannustaa muita, tulevat luonnostaan.

Vierailija
25/28 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaako se diagnoosi asiaa jotenkin? Kuspää mikä kuspää, ei tule muuttumaan ja parempi varmasti on elää itsekseen kuin tuollaisen kanssa.

Vierailija
26/28 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun on tärkeä ymmärtää hänen käytöstään? Olet jo päättänyt senkin, ettei voi olla narsisti, vaikka käytös kuulostaa vähintään narsistiselta. 

Lähde elämään omaa elämääsi ja siinä sivussa voit sitten muistella eksää ja pohtia mikä ihme häntä vaivasikaan. 

Vierailija
27/28 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tyhmä juoppo mies.

Vierailija
28/28 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te, jotka olette noiden vain persettä ja p***ua kehuvien miesten kanssa. Oletteko miettineet itse, millä kohdalla teidän rimanne parisuhteelle on? Onko pointti siinä, että itse rakastatte miestä, entäpä millaista rakkautta edellytätte saavanne?

Mietin vaan, että olen joskus nuorena ollut tuollaisessa suhteessa. Nyt aikuisena aloin seurustella parinkymmenen vuoden tauon jälkeen ja mies alkuhehkutuksensa jälkeen oli enää kiinnostunut vain naisellisista ruumiinosistani. Ei osannut tukea missään eikä ollut kiinnostunut viettämään aikaa yhteisissä harrastuksissa. Niin onnittelen itseäni siitä, että osasin lähteä, pitää riman sillä tasolla, mille se oli edellisessä hyvässä ja pitkässä suhteessa noussut, vaikka mies yritti saada minut laskemaan sitä. 

Te olette paremman arvoisia! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme