Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko sanottua vieraillesi, jos he käyttäytyvät sopimattomasti kotonasi?

Vierailija
04.11.2006 |

Siis tällaisissa arkisissa asioissa, kun joku antaa lasten lampsutella kumisaappaissa olohuoneeseen saakka, pyörittää jokaikisen keksin tai pullan pöydässä käsissään tai liata suklaisilla käsillä paikkoja. Saatko oikeasti sanottua ystävillesi, jotka mahdollisesti loukkaantuvat tai pitävät sinua kireäpipoisena puhtaushysteerikkoja, ihmisillä kun on erilaisia tapoja itsellään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oksennettu mm. uima-altaaseen ja rikottu arvokas kristallimalja vieraiden toimesta.

Vierailija
2/9 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverille, joka tupruttelee tupakkakaa, ettei heittelisi niitä tumppeja pitkin pihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen vai vihkaa ohjannut vieraan lapsen käsien pesulle tai muuta vastaavaa.

Meillä on mun isoisän tekemä osittain viilutettu kapioarkku, josta on alkanut viilut irtoilla. Muutamat vieraat tykkää rapsuttaa niitä viiluja jalallaan irti. Minä sitten tuntikaupalla liimaan niitä takaisin vieraiden lähdettyä.

Vierailija
4/9 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% aina tekemättä, sensijaan heillä meidän perheen on aina korjattava lelut. Ja jos joku unohtuu laittamatta paikoilleen huomautetaan siitä varmasti seuraavalla vierailukerralla. Nykyisin automaattisesti kierrän heidän kodin läpi, ennenkuin lähdetään poijjes.

Vierailija
5/9 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos pitäisi sanoa jotain itsestään selvää aikuiselle ihmiselle,

en saa sanottua ja sitten jälkeenpäin olen vihainen itselleni!!!

olen tällainen saamaton hissukka näissä asioissa =(

Vierailija
6/9 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut.. Jos ei ymmärrä nii ei tarvi enää tulla. Mun koti, mun säännöt. Monesti ei tartte itse sanoa, ku lapsi sanoo mun puolesta ja siitähän ei kukaan ees loukkaannu.

Vierailija
7/9 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että " tulepa tänne eteiseen, niin otetaan kengät pois. Meillä ei mennä kumppareilla olkkariin. "

" Katsos, valitse yksi keksi jonka otat. Ei ole kiva näprätä niitä kaikkia. Noin, se onkin just hyvä keksi..."

Yksi kylässä ollut poika juoksi edes takaisin ruokapöydästä pois ja takaisin käydän välillä päryyttämässä piimää meidän takapihanoven ikkunaan. Kun äiti ei ymmärtänyt kieltää, sanoin, että " tules tänne pöytään. Meillä ei olekaan tapana juosta välillä pois pöydästä, eikä vallankaan sotkea ikkunaa piimällä." Ruokailun päätteeksi toin pöydälle rätin, jolla äiti ymmärsi pyyhkiä sotketun ikkunan.

Vierailija
8/9 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään vain keittiön pöydän ääressä ja siitä olen saanut huomauttaa lapsivieraille lukemattomia kertoja.

Vierailija
9/9 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saappaat pois.

Ei kyllä muistu mieleen, koska joku olisi käyttäytynyt niin huonosti, että olisi pitänyt sanoa, tai ainakaan, että olisi jäänyt mieleen. Kai meillä käy poikkeuksellisen hyväkäytöksisiä vieraita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi