Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni tämä Vain Elämää on paras kausi

Vierailija
29.10.2022 |

Heidän keskustelunsa on syvällistä, ryhmädynamiikassa on selkeä psykologinen turvallisuus, tuollaista ystävyyttä saa harvoin todistaa.

Johtuukohan se siitä, että artistit eivät ole koskaan olleet huippumenestyviä? Ei ole tarvettä pitää yllä mitään yllä mitään mielikuvaa itsestä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yhteishenki on mahtava ja se tekee tuosta mielenkiintoista katsottavaa vaikka hittibiisejä ei tehtailla aiempien kausien malliin.

Vierailija
2/9 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minun mielestäni tämä on ylivoimaisesti surkein vain elämää kausi ever. Nämä ovat tietysti makuasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete Parkkonen on tämän kauden voittaja. Aivan mahtava.

Vierailija
4/9 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paras kausi ollenkaan. 

Vierailija
5/9 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. siitä tykkään etteivät itselleen/itseään nyt ole kovin itkeneet. 

Vierailija
6/9 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä kausi. Rockin kuuntelijana tässä on ollut hyvin tarjottavaa. Uutena elementtinä on itsensä kehittäminen sopivassa seurassa. Aiemminkin ohjelma on ollut ponnahduslauta uuteen sysäykseen, mutta tuntuu, että kuluvalla kaudella kehitetään muun lisäksi mieltä.

Vierailija
7/9 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä kausi. Rockin kuuntelijana tässä on ollut hyvin tarjottavaa. Uutena elementtinä on itsensä kehittäminen sopivassa seurassa. Aiemminkin ohjelma on ollut ponnahduslauta uuteen sysäykseen, mutta tuntuu, että kuluvalla kaudella kehitetään muun lisäksi mieltä.

Juuri tätä tarkoitin.

Ja tämä on ollut erilaista, kun kenelläkään ei ole mitään isoja hittejä. Tai en minä ollut kuullut esim. ainuttakaa Yonan biisiä. Tai jos olen kuullut 69:ä, niin olen luullut sitä Himiksi.

Siis minulle Lähes kaikki biisit on uusia, mitä siellä kuullaan.

Ja siitä olen ihmeissäni, kuinka taitava Parkkonen on. Hänellä ei ole ollut vain hyviä biisejä. Tai Yona on todella taitava biisintekijä, mutta esitystapa ei vain kolahda minuun.

Ap

Vierailija
8/9 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/9 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää vain kovasti, kuinka käsikirjoitettua osaksi ovat. Ja kuinka paljon vihjailut ovat vain julkisuuden hakua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän