Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset kelpaako mies jolla ei ole hampaita mutta muuten on ihan mukava ja fiksu?

Vierailija
29.10.2022 |

muutama hammas takana siis, suurin osa puuttuu kun on huonot hammasgeenit olleet.

Ei kai nykymaailma niin pinnallinen ole että tällaiseen tartuttaisiin liian voimakkaasti?

Mukava ja komea sekä mukava mies 36v

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole omia ylähampaita lainkaan. Paikalle on vaihdettu metallinen "kisko" mihin saa proteesin naksautettua kiinni. Proteesia en ole melkein lainkaan käyttänyt, tuo kisko toimii hampaina.

Proteesi itsessään näyttäisi paremmalta, mutta on aivan helvetillisen ikävä pitää suussa tai yrittää puhua saatika syödä. En osaa edes nielaista sen kanssa ja oksennan hetken päästä niiden laittamisesta. Naimisissa olen silti tällä hetkellä vaikka ei hampaita olekaan.

M27

Mitä mieltä puolisosi on siitä että et pidä proteesia? Ei kannata tuudittautua siihen että nyt kun olet jo naimisissa noin isolla ulkonäöllisellä asialla ei ole merkitystä. Häntä saattaa ärsyttää kovastikin ettet käytä proteesia. Monesti parisuhteessa toisesta tulee vähän liian itsestäänselvä. Aina kannattaa muistaa että sillä varmalla nakilla eli omalla puolisolla voi olla vaikka mitä ajatuksia päänsä sisällä.

Jos proteesien malli ei sovi sinulle niin kannattaisi varmaan vaihtaa toisenlainen. Purentakin menee ajanmyötä pieleen jos käytät kiskoa puremiseen.

Vierailija
22/32 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haittaako apta että minulla naisena on huonot hampaat. Yksi poistettu ja loput keltaisia ja vinksallaan. Minullakin huonot hammasgeenit.

T. Huono hampainen nainen

Minulla naisella on hoidetut hampaat, reiät paikattu ja hieman ehostettu, mutta iän/kahvin myötä ei enää vitivalkoiset.

Nautin syömisestä, leukaluu on paikoillaan eikä puhe sössötä kuin hampaattomilla.

Kelpaanko?

Minulle kelpaa hampaaton mies, mutta vain implanteilla tai tekohampailla. Monet ovat menettäneet hampaansa esim. kolarissa, tapaturmissa tai sairauden vuoksi.

Ymmärtäkää huonohampaiset/hampaattomat, että hampaistolla on merkitys muuhunkin kuin ulkonäköön, ja iso merkitys onkin. Ihminen, joka ei hoida suutaan, ei hoida itseään muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole omia ylähampaita lainkaan. Paikalle on vaihdettu metallinen "kisko" mihin saa proteesin naksautettua kiinni. Proteesia en ole melkein lainkaan käyttänyt, tuo kisko toimii hampaina.

Proteesi itsessään näyttäisi paremmalta, mutta on aivan helvetillisen ikävä pitää suussa tai yrittää puhua saatika syödä. En osaa edes nielaista sen kanssa ja oksennan hetken päästä niiden laittamisesta. Naimisissa olen silti tällä hetkellä vaikka ei hampaita olekaan.

M27

Mitä mieltä puolisosi on siitä että et pidä proteesia? Ei kannata tuudittautua siihen että nyt kun olet jo naimisissa noin isolla ulkonäöllisellä asialla ei ole merkitystä. Häntä saattaa ärsyttää kovastikin ettet käytä proteesia. Monesti parisuhteessa toisesta tulee vähän liian itsestäänselvä. Aina kannattaa muistaa että sillä varmalla nakilla eli omalla puolisolla voi olla vaikka mitä ajatuksia päänsä sisällä.

Jos proteesien malli ei sovi sinulle niin kannattaisi varmaan vaihtaa toisenlainen. Purentakin menee ajanmyötä pieleen jos käytät kiskoa puremiseen.

Vaimo oli mukana saattajana joka käynnillä ja muutenkin tukena operaatioiden ajan. Hän on erikseen sanonut että rakastaa mua ihmisenä, ei ulkonäön takia. Mua itseasiassa ne hampaat häiritsi aluksi enemmän kuin häntä, nyt tosin tottunut jo. Vaimo ei omien sanojensa mukaan välitä vaikka en koskaan proteesia käyttäisikään. Mä en pidä mun vaimoa itsestäänselvyytenä, kuten ei hänkään pidä itsestäänselvyytenä sitä, että mun ulkonäkö ei muuttusi elämän aikana.

Isoin riski käyttämättä jättämisessä on kai se, että purenta voi muuttua vääräksi. Toistaiseksi sitäkään ongelmaa ei ole ollut. Proteesi joo kannattaisi varmaan vaihtaa, mutta kuten sanoin niin ei Suomessa tehdä kuin noita simppeleitä proteeseja ja nekin niin kalliita, ettei ole varaa sellaisia huvikseen ostella. Tuostakin paskasta sen pari tonnia lähes maksoin ja käyttämättä jäi.

Vierailija
24/32 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotaan, että olet mukava. Ei sitä tarvitse kolme kertaa sanoa. Mutta oletko muuten komea, tulet toimeen taloudellisesti, pidät huolta hygieniasta, käyt töissä, olet sosiaalinen yms. Nämä tärkeimmät kun hampaat. Tekarit toki pitää olla.

Vierailija
25/32 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaaton nainen on joka miehen unelma!

Vierailija
26/32 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan fiksu aikuinen ole hampaaton tai suussa pari hammasta.

Fiksu ihminen kyllä hoitaa hampaitaan. Ei noin huonoja geenejä olekaan.

Jos olisi, niin hankkisi implantit tai vaikka edes ne tekarit.

Eli en usko tähän fiksuuteen, mutta jos nyt olisi jokin oikea sairaus, jonka johdosta puuttuu hampaat, mutta olisi asianmukaiset proteesit, ja ihminen muuten ihana, niin ei se sitten haittaisi.

Vierailija
27/32 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan fiksu aikuinen ole hampaaton tai suussa pari hammasta.

Fiksu ihminen kyllä hoitaa hampaitaan. Ei noin huonoja geenejä olekaan.

Jos olisi, niin hankkisi implantit tai vaikka edes ne tekarit.

Eli en usko tähän fiksuuteen, mutta jos nyt olisi jokin oikea sairaus, jonka johdosta puuttuu hampaat, mutta olisi asianmukaiset proteesit, ja ihminen muuten ihana, niin ei se sitten haittaisi.

Tietääkseni vakavan sairaudesta aiheutuviin hammashoitoihin, proteeseihin yms. saa Kelasta sair.vak.korvausta ja/tai palvelusetelejä. Kannattaa selvittää, jos omat rahat ei riitä.

Onhan se nyt selvä, että ihmisen pitää hoitaa suunsa.

Itse ottaisin vaikka lainaa, jos menettäisin hampaani.

Vierailija
28/32 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankista lainaa ja leegot kuntoon. Kyllä itseensä kannattaa panostaa.

Vierailija
29/32 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Vaimo oli mukana saattajana joka käynnillä ja muutenkin tukena operaatioiden ajan. Hän on erikseen sanonut että rakastaa mua ihmisenä, ei ulkonäön takia. Mua itseasiassa ne hampaat häiritsi aluksi enemmän kuin häntä, nyt tosin tottunut jo. Vaimo ei omien sanojensa mukaan välitä vaikka en koskaan proteesia käyttäisikään. Mä en pidä mun vaimoa itsestäänselvyytenä, kuten ei hänkään pidä itsestäänselvyytenä sitä, että mun ulkonäkö ei muuttusi elämän aikana.

Isoin riski käyttämättä jättämisessä on kai se, että purenta voi muuttua vääräksi. Toistaiseksi sitäkään ongelmaa ei ole ollut. Proteesi joo kannattaisi varmaan vaihtaa, mutta kuten sanoin niin ei Suomessa tehdä kuin noita simppeleitä proteeseja ja nekin niin kalliita, ettei ole varaa sellaisia huvikseen ostella. Tuostakin paskasta sen pari tonnia lähes maksoin ja käyttämättä jäi.

Miksi tässä on miinusta?

Vierailija
30/32 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on minun tyyppiäni, niin ei se hampaista ole kiinni.

Vierailija
31/32 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama vino hammas ja en ole kelvannut naisille. Monet pakit tullut kun naiset nähneet että hampaani ole täydelliset.

Vierailija
32/32 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä takuuvarmasti kiinnostaa. En määrittele tarkemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi