Kaverin naisen ajatteleminen masturboidessa
Siis oon ymmärtäny, että miehet tekee tätä, siis ajattele esimerkiksi kaverin naisystävää, kun masturboivat. Mutta siis mitä tuossa konkreettisesti ajatellaan? Ei kai kaverin vaimoa olla edes nähty kovin vähillä vaatteilla?
Kommentit (9)
Joutuu käyttämään mielikuvitusta kun ei ole nähnyt naista kuin vaatteissa. Mielikuvissa riisun naista, paljastaen hänen rintansa ja takapuolensa. Haaveilen hänestä himokkaana ja siitä mille tuntuisi painautua hänen sisäänsä.
Ajattelen persettä, tissejä, tiukkoja vaatteita jne. Ja se että on kaverin nainen kyseessä, eli ns. kielletty hedelmä, on myös kiihottava asia.
Sinäkin fantasioit miehesi kaverista, kun panet miehesi kanssa. Mitä silloin ajattelet?
Naapurissa on komea mies ja hänellä tosi aistikas ja naisellinen avovaimo.
Olen tuota daamia nauttinut itsekseni ja mielessäni hänet usein riisunut, antanut suuhun, hyväillyt rintoja, mielikuvaharjoitellut hänet nelinkontin eteeni ja sen, kuinka hän nauttisi minua vastaanottaessaan pieneen talkapuoleen siinä...
Vaan yksi asia on myös paljon mielessä heitä tavatessa; ajattelen heidän keksinäisiä kohtaamisia. Pohdin, miten tuo pariskunta tykkää touhuta ja mietin, mistä nuo molemmat tykkää? Aika kuumottavaa, voi kun tietäisivät mitä mä välillä ajattelen :=)
Olen saanut mieheni tutulta juhlakunnossa olevasta kalustaan kuvan, melko varmasti siis vetänyt käteensä minua miettien, aika inhaa. Mieheni ei ollut yhään innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut mieheni tutulta juhlakunnossa olevasta kalustaan kuvan, melko varmasti siis vetänyt käteensä minua miettien, aika inhaa. Mieheni ei ollut yhään innoissaan.
Tuttavanainen josta haaveilen on hyvin flirtti, enkä todellakaan lähettele hänelle dick pickejä, vaikka hänestä toisinaan fantasioinkin. Olen toisinaan miettinyt fantasioiko hän myös minusta.
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö naiset tällaisia?
Juu. Tunnustan. Tulee kyllä usein mietittyä kenestäköhän naisesta se mies on haaveillut. Ja joskus näkee että pitää jostain erityisesti niin seuraavalla seksi kerralla mietin, että nyt varmaankin kuvittelee sen naisen siihen tilalleni.
Ajatellaan naisen kasvoja,tissejä,persettä, reisiä ja sitten jo spermat tuleekin .
Ja jos on nähnyt naisen,että naisella ollut päällänsä jotain seksikästä, sitten ajatellaan sitä mitä on nähnyt.,sitten lentää vielä nopeammin